2010年6月23日星期三

來自台灣既扮靚靚 (2010年6月22日)


上星期六(6月19日)收到英國網友Jo既禮物後 (網誌~)......

 尋日(6月22日)我又收到台灣網友林家歐巴桑Gaile 寄來大堆扮靚靚!

網友們實在太縱壞我嘞!!6148-1315447254.gif image by veronica_tsim

(屎火~~~~ 積埋咗大堆未還既人情債.......)

 大小假狗各1隻~

 依種黑色類似胸墊既頭髮造型假狗非常輕身,又易固定位置!

真係好過我喺英國買硬膠果種喎! (actually 好好多!!! )

 用作增加頭髮豐盈感既"曼波蓬蓬水"~

個名真係cute 既啫!  "蓬蓬水"......

仲有"曼波"令我唸起城市獵人!  哈哈~~~

 靚靚波點蝴蝶結髮夾~

 Cute Cute 黑白波點髮圈~

 set 頭用既U型髮叉 + 無痕髮夾~

2008111213530154.gif image by veronica_tsim 我好鍾意用依種髮夾架! 不過英國買到既多數只得銀色......

依3隻白、紅 + 粉紅好靚啊~~~~

 頭髮造型髮帶~

 依個可以做出好多唔同頭髮造型!  不過我唸我要先練習一下先整到咁靚......

140698384_c.gif image by veronica_tsim 多謝哂妳既靚靚禮物啊Gaile!

我一定要好好練習一下set 頭~ 到我來台灣搵妳時,咁我地就可以扮Twins 嘞! 哈哈~~~Laugh-small.gif image by veronica_tsim

Thank you very much again!


16 則留言:

  1. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2010年6月23日 上午2:48

    各位留9唔搭8 spam + 賣廣告既厚面皮人渣垃圾佬 + 垃圾婆~
     
    想話比你地知 - 無論你地一日入來留幾多次垃圾,本小姐一見到都會全數剷清!  
     

    回覆刪除
  2. Gaileは林家歐巴桑2010年6月23日 上午3:34

    客咩氣姐...最緊要岩用
    果兩隻Nu Bra真係好輕,一大一細(因為唔知妳個頭幾大 )
    曼波個名真係好獵人feel,小曼老師又真係幾man架 佢有教點用
    http://www.youtube.com/watch?v=OqbGOHD0o1o
    個造型髮圈妳都可以睇Tony: http://www.youtube.com/watch?v=-F_kY5AhMLw
    好呀,妳黎到同妳一齊雙生兒戴埋假狗又點話姐
    [版主回覆06/23/2010 23:31:00]有埋video 正!!!  等我搵日練習吓先~ 好似幾好玩!
     
     

    回覆刪除
  3. 依個我整過, 唔難, 易過卷蛋100倍
    哈~
    [版主回覆06/23/2010 23:29:00]    
     
     

    回覆刪除
  4. 哈哈, 留錯左
    我話妳快d整嚟睇下呀
    [版主回覆06/23/2010 23:30:00]好呀! 反正易整過卷蛋,應該唔會太難整!    
     
     

    回覆刪除
  5. wa.... 好開心呀! 又有禮物收呀! 6月真係您既xmas 呀!
    [版主回覆06/23/2010 23:28:00]越爭越多網友人情........
     
     

    回覆刪除
  6. 妳又有禮物收真係羨慕
    [版主回覆06/23/2010 23:27:00]嘻嘻~~~ 不過爭越來越多網友人情.......
     
     

    回覆刪除
  7. 收禮物幾時都係最開心 ^^ 多練習自然set到靚靚髮型啦 !!! k
    [版主回覆06/24/2010 01:47:00]不過我d頭髮好幼妳難set........
     
     

    回覆刪除
  8. 城市獵人我以前超迷戀架﹗
    [版主回覆06/25/2010 05:21:00]佢好鹹濕衰格果喎.......
     
     

    回覆刪除
  9. 你個blog多左好多靚相喎~ 你一定係對人好好, 如果唔係點會收到咁多好既gift呢~ he he
    [版主回覆06/25/2010 05:21:00]嘻嘻~~~ 我間中會轉吓背景轉吓標題相嘛!
     
    其實都係人夾人緣啫~  人地對我好,我都一定會對對方好!
     
     

    回覆刪除
  10. 好實用, 又有得玩......
    [版主回覆06/25/2010 05:19:00]係呀~ 有得玩仲可以扮靚!
     
     

    回覆刪除
  11. 除了之前個日本女仔條link, 以下個viedo我覺得都好適合你
    http://www.youtube.com/watch?v=zUVK7I1vsJA
     
    enjoy
    [版主回覆06/28/2010 23:16:00]唔該哂M! 條link 真係好清楚好實用啊~~~ thanks for sharing!
     
     
     
     

    回覆刪除
  12. 但係靚仔丫嘛﹌
    [版主回覆06/28/2010 23:15:00]咁陳X希妳啱唔啱? 佢都係鹹濕又靚仔喎!  
    (本人覺得陳生並唔靚仔且面目可憎!!! 不過好多人話佢靚仔......)
     
     

    回覆刪除
  13. 又有窩心禮物, 真係好呀 !

    回覆刪除
  14. 又有窩心禮物, 真係好呀 !
    [版主回覆06/28/2010 23:13:00]嘻嘻~~~ 網友除咗知我為食,仲知道我好貪靚......
     
     

    回覆刪除
  15. 真係好喇~~又收到咁多靚靚禮物!
    [版主回覆06/28/2010 23:12:00]係呀~ 不過最近好忙,仲未有時間好好回禮......
     
     

    回覆刪除
  16. 真開心,又有禮物收
    [版主回覆07/03/2010 07:44:00]嘻嘻~~~ 我貪靚嘛!
     
    妳好嗎? 妳個blog 轉咗私人blog,無出新post 既?
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...