2010年6月23日星期三

台灣 - 紅燒牛肉麵


雖然N年前香港已經有"台灣牛肉麵",不過之前我一直都無幫襯過......

直至06年我第一次去台北正式認識台灣紅燒牛肉麵,驚為天人!_343.gif image by veronica_tsim

07年再去台北時,我已經鍾意牛肉麵鍾意到黐咗線~  日日唔整一碗唔安樂!!

愛丁堡開咗既台式小店Meadowood 福爾摩沙,雖然每次去親我都會點炸雞扒飯,不過我會迫老公點紅燒牛肉麵 - 咁我就可以分一杯羹來解解我對地道台灣牛肉麵既相思之苦!

140698393_c.gif image by veronica_tsim
 我唸: 既然Meadowood 整到地道台灣紅燒牛肉麵既味道,咁我應該都搵到材料 + 可以整得到喎!

上網一輪research 後,發現整紅燒牛肉麵所需材料,依度全部都買到喎! 即時買齊材料開工去~~~~

有齊哂材料靠打天才波胡亂煮一下......剛炒好哂材料落煲炆牛肉,聞到香味我已經感覺到 - 係依種味道嘞!!yy7.gif image by veronica_tsim

_2264.gif image by veronica_tsim 大成功!!!!

以後唔洗出門口都可以享受到地道既台灣紅燒牛肉麵嘞~~~


1. 牛肉清湯450ml; 辣豆瓣醬3湯匙; 沙茶醬(或沙茶粉)2湯匙; 洋蔥1個切塊; 紅蘿蔔4條去皮切大塊; 蕃茄3個切塊; 蔥3條切段; 薑3片; 紅辣椒1隻切半; 蒜頭6粒; 八角4粒; 台式牛肉滷包1至2個; 冰糖1小塊; 陽春麵適量(即白麵條)。

 台式牛肉滷包

 陽春麵

2. 牛腱約1kg汆水去清血水,取出沖淨泡沫,切大塊備用。(可用牛腩代替牛腱~ 不過我鍾意用牛腱多d!)

3. 燒熱油鑊,下蒜頭、薑片、蔥段、洋蔥塊和紅辣椒炒香。

4. 加入辣豆瓣醬和沙茶醬炒勻爆香後,先放入炆牛肉的鍋。(辣豆瓣醬和沙茶醬份量可自行增減! )

5. 再燒熱鑊,爆香一下紅蘿蔔和蕃茄,盛入炆牛肉的鍋。

6. 最後將牛腱塊炒至金黃後灒紹酒。

7. 牛腱進鍋,加入牛清湯後,再加入清水至蓋過所有材料面。

8. 放入牛肉滷包,八角和冰糖,上蓋煲至大滾後轉中小火炆2小時即成紅燒牛肉湯。

9. 陽春麵煮好後過冷河,淋上煮滾紅燒牛肉湯,灑上蔥花和莞茜即成。


17 則留言:

  1. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2010年6月23日 上午4:18

    各位留9唔搭8 spam + 賣廣告既厚面皮人渣垃圾佬 + 垃圾婆~
     
    想話比你地知 - 無論你地一日入來留幾多次垃圾,本小姐一見到都會全數剷清!  
     

    回覆刪除
  2. Gaileは林家歐巴桑2010年6月23日 上午4:27

    依個都好似依邊既牛肉麵,睇樣就知道地啦...仲多料過出面好多,正
    發覺英國賣既都係台灣大路牌子,唔通果邊好多台灣人
    [版主回覆06/24/2010 00:03:00]直頭同愛丁堡果間台灣小店既紅燒牛肉麵一樣味道! 不過老公話仲加好味!!  而且佢用齋瘦既beef casserole; 我用牛腱,連肉都好味好多!
     
    我覺得依度好似越來越多台灣人! 我大學都有同學喺台灣來既~ 而且近幾年又開咗珍珠奶茶......
     
     

    回覆刪除
  3. 嘩, 妳個紅燒牛肉麵正過 "大婆牛肉麵"
    死啦, 我好想食呀 ...
    [版主回覆06/23/2010 23:59:00]唔係講笑 - 真係好鬼好食!
    想食就整返碗啦~~~
     
     

    回覆刪除
  4. 嘩!正過係台灣食果碗呀!
    [版主回覆06/23/2010 23:58:00]多謝雀后! 嘻嘻~~~~ 真係好食過台灣果碗架!
     
     

    回覆刪除
  5. 正呀 ! 材料十足 , 我都好想吃呀  ! 
    [版主回覆06/23/2010 23:57:00]自己讚自己都係咁話 - 真係好正好好味! 估唔到喺英國都食到依個味道~~~
     
     

    回覆刪除
  6. 好好味咁喎 e.... 牛腱 = 牛輾 英文係叫咩架 係咪Tesco 有得買架 (好多問題tim )
    [版主回覆06/23/2010 23:55:00]係呀~ 牛腱 = 牛展呀!  Tesco + Asda 都有得賣,叫做"Beef Stewing Steak"~ 好平架咋! 係咁架:
     
     
     
     

    回覆刪除
  7. 自己煮既特別多料好正呢!
    [版主回覆06/23/2010 23:50:00]係呀~ 自己煮落足材料!
     
     

    回覆刪除
  8. 你呢碗野係咪獨吞左?﹌
    [版主回覆06/25/2010 17:29:00]整咗2碗~ 同老公一人一碗!
     
     

    回覆刪除
  9. 好正,我睇到好肚餓啊~ 等我又試下整先~
    [版主回覆06/25/2010 17:32:00]好好味架! 而且一d都唔難整,買整哂材料就整到架嘞,快d試吓啦~~~~
     
     

    回覆刪除
  10. I followed your recipe and was success in the first time.
    It's really easy and taste exactly like the one I tried in Taiwan.

    Thanks a lot for your recipe!

     
    [版主回覆06/28/2010 23:10:00]very well done~~~
     
     

    回覆刪除
  11. 我又係好鍾意食台灣牛肉麵架,牛肉麵真係好好食!!
    [版主回覆06/28/2010 23:09:00]咁妳又整啦! 好容易整架咋~~~
     
     

    回覆刪除
  12. 我整左啦~~~ 好好好好味呀~~~ 多謝你既分享, SIS同BF都食得好開心~~~~
    [版主回覆06/30/2010 15:24:00]唔洗客氣~ 係妳自己親手整架嘛!
     
     

    回覆刪除
  13. Mosquitos Self-made2010年6月30日 上午2:17

    你d食譜好正呀.....
    我想問牛肉滷包係唔係要係台灣買架. 普通supermarket有無0架!!!
    [版主回覆07/01/2010 20:58:00]多謝Mosquitos~
     
    我住喺蘇格蘭,牛肉滷包我喺中式超市買架! 不過有香港住既網友喺吉之島買到~
     
     

    回覆刪除
  14. 我想整台灣牛肉面好耐呀, 黎緊考完試一定要試下~~~~
    中秋節快樂呀~~~
    [版主回覆09/22/2010 18:31:00]中秋節快樂呀Jane!
     
    依個牛肉麵同我台灣食到既真係一模一樣架! (其實我覺得仲加好食~ ) 快d試吓啦! 祝妳考試成功啊~ 加油!
     
     

    回覆刪除
  15. can i buy   牛腱 in english supermarkets ga? wt is the english name?
    [版主回覆01/26/2011 23:04:00]牛腱 = Beef Stewing Steak~ you can get it in both Tesco and Asda.
     
     

    回覆刪除
  16. 點解我整完好似係2回事??睇怕都要再接再勵!!
    [版主回覆05/11/2011 20:12:00]
    點樣2回事? 妳整完出來有咩唔對路??
     
    樓下有2位blog 友跟住依個食譜都整得好成功喎.......
     
     

    回覆刪除
  17. 其實味道都OK架,不過個樣就差左少少~~~~~~整完之後我同男友講,咁遠飛去台灣食都係抵既,嚇到佢話不如落街買外賣~~~~~~哈哈!!!
    [版主回覆05/15/2011 04:10:00]整多幾次練習多d咪又靚又好味囉!
     
    Mr.T 話我依碗牛肉麵好食過"頂太瘋"多多聲呀!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...