2010年6月9日星期三

櫻花櫻桃鬆餅 (Cherry Blossom & Cherry Muffins)


 一個月前試整既鹽漬櫻花好成功! 充滿話梅香味~~~~

 今次配合埋新鮮櫻桃(車厘子)來整muffins!


1. 乾材料: 自發粉(Self-Raising Flour)255g, 幼砂糖160g, 泡打粉(Baking Powder)1茶匙, 鹽1/2茶匙~ 大碗內將所有乾材料一同篩勻。

2. 將85g牛油加熱至完全溶化。

3. 濕材料: 在另一碗內先將雞蛋1隻打勻,加入鮮奶240ml 拌勻,然後再加入(2)之牛油溶液拌勻。

4. 將濕材料倒入乾材料內,加入新鮮切碎櫻桃,用矽膠刮將乾濕材料輕手略略拌勻約30秒至完全沒有乾粉粒。(不要過份搞拌!  混合物應以含小塊但看不見乾麵粉為準~)

5. 鹽漬櫻花用和暖水浸10分鐘去除多餘鹽份後,取出用廚房紙吸乾水份。

6. Muffin Tin 內放入紙模,將(4)之鬆餅混合物放入模內至3/4滿; 將一朵鹽漬櫻花放在上面。

7. 放入預熱焗爐175C,焗20至25分鐘至金黃即成。

NOTE

- 可用其他水果來代替櫻桃,亦可用水果乾e.g. 提子乾; 不過牛奶若用水果乾來代替櫻桃,牛奶份量要增加1至2湯匙;

- 以上份量大約可做10至12個鬆餅~

整整吓先醒起個買咗一排但完全未用過既心型蛋糕仔模......128181167_c.gif image by veronica_tsim

 用佢來整咗5個心型muffin~

 不過效果麻麻地! 我唸依個模用來整蛋糕仔會靚好多!

 心急想玩weekend 買既食用金粉! 加埋之前買落未用過既食用心心 + 星星~

整咗依咋裝飾出來......Smiling-Small.gif image by veronica_tsim

 最鍾意依個組合  - 金色星星加金色金粉

 齋金色金粉

 齋紫色金粉

 紅色心心加紫色金粉

 金紫混合

 閃令令加埋件通花jacket,好浮誇啊!


24 則留言:

  1. Gaileは林家歐巴桑2010年6月9日 上午8:10

    我要兩隻最閃既
    個通花jacket同個muffin好襯呀,點捨身食佢地呀
    [版主回覆06/10/2010 18:17:00]隨便攞走唔洗客氣~
     
    哈哈~~~ 食哂可以再整過架嘛!
     
     

    回覆刪除
  2. 睇到好想食~~~
    [版主回覆06/10/2010 18:16:00]請妳食1件吖~
     
     

    回覆刪除
  3. 整得好靚呀....見到都已經流晒口水
    [版主回覆06/10/2010 18:16:00]多謝愛美麗讚賞~
     
     

    回覆刪除
  4. 嘩....好似工藝精品多D
    [版主回覆06/10/2010 18:15:00]其實只係好簡單既muffins,只係整色整水後外表升呢咗好多!
     
     

    回覆刪除
  5. 真係好靚,留3件比我一家謝謝!
    [版主回覆06/10/2010 18:14:00]多謝讚賞~ 隨便攞走!
     
     

    回覆刪除
  6. 加咗金粉真係靚好多喎.....好似女仔化咗裝咁..HEHEHEEH
    [版主回覆06/10/2010 18:13:00]係呀~ 個muffin 同好多女仔一樣 - 化咗妝同未化妝完全兩個樣!
     
     

    回覆刪除
  7. 好靚牙~其實你真係好有potential 自己開鋪頭做生意呢~ XDD 前鋪賣糕點、後邊賣餐~乜都你包辦XDDD 一定會好成功既我諗...哈哈哈哈哈~~
    [版主回覆06/10/2010 18:11:00]哈哈~~~ 過獎嘞!
    我依種麻煩八婆,只鍾意整野比自己喜歡既人食~
    遇著個我睇佢唔順眼既客人,我會用掃把趕佢走......
    咁點做生意呀?
     
     

    回覆刪除
  8. 色,香,味.......perfect!
    [版主回覆06/10/2010 18:10:00]"色"你就知啫~ 香 + 味你都知咁勁?
     
     

    回覆刪除
  9. 好衰o架妳,整muffins整得咁吸引,我有得睇,冇得食!
    [版主回覆06/10/2010 18:09:00]唔好喊~ 唔好喊~
    我掟2隻過來比妳......快d接住啦!!!!!!!
     
     

    回覆刪除
  10. 嘩~ 好靚呀, 睇到真係好想食, 你真係好勁, 整親啲食物都鬼火咁靚~ 物似主人形~
    [版主回覆06/10/2010 18:08:00]多謝Natalie~ 我唔係勁,金粉閃令令加通花蛋糕套整色整水出來既懶靚效果啫!
     
     

    回覆刪除
  11. 啲金粉加咗落去好令令呀
     
    加咗櫻花係咪好香呀?
    [版主回覆06/10/2010 18:06:00]我整金粉整得麻麻咋~ 不過真係好閃令令!
     
    櫻花香係香,不過係話梅皇既話梅香味咯.......
     
     

    回覆刪除
  12. 妳真係好有心機, 每一樣都親力親為, 所以, 做出嚟既muffin好有heart呢
    [版主回覆06/10/2010 18:05:00]多謝攪攪震! 我對自己鍾意做既野,都會好有心機do my best~
     
     

    回覆刪除
  13.  
       嘩 ! 超靚呀 ,
    [版主回覆06/10/2010 18:02:00]多謝AK 讚賞! 整色整水啫~~~
     
     

    回覆刪除
  14. 咁靚,捨得食嗎?
    [版主回覆06/10/2010 18:01:00]多謝讚賞~ 整來唔食咪好浪費囉?
     
     

    回覆刪除
  15. 整得好鬼靚呀
    [版主回覆06/11/2010 16:12:00]Thanks Andrea~
     
     

    回覆刪除
  16. 我覺得你個IDEA好得呀﹗ 同埋個賣相好靚﹐咁你的花用晒未呢?
    [版主回覆06/11/2010 16:12:00]Thank you 妹妹妹~
    未呀~ 仲有少少花剩低,不過因為鹽漬咗可以耐放!
     
     

    回覆刪除
  17. 你啲櫻花同模大派用場 lu 心心我要呀
    [版主回覆06/11/2010 16:18:00]心心果d都唔靚! 我唸心心個模用來焗普通蛋糕仔會好d~
     
     

    回覆刪除
  18. 整得好鬼C靚, 加左金粉高貴左好多, 再襯埋通花jacket, 簡直perfect  個通花jacket好靚, 係香港都無呢d咁靚muffin杯
    [版主回覆06/11/2010 16:11:00]多謝菲仔~
     
    果pack 通花蛋糕套真係好靚~  但我都唔知香港有無?
     
     

    回覆刪除
  19. 個muffin好 bling bling呀, 整得好得鬼靚架
    有心機 
    鹽漬櫻花會唔會好咸 ?
    [版主回覆06/11/2010 16:09:00]多謝~ 不過我已經整得唔靚嘞,咖啡店賣果d加咗金粉既cup cakes 真係好鬼靚!
    鹽漬櫻花係有少少鹹架!

    回覆刪除
  20. 我冇興趣整野食, 但係好有興趣食, 睇見你整嘅野食真係好有水準, 不如你開番間鋪啦, 我一定揸車上嚟幫襯你!!
    [版主回覆06/13/2010 03:16:00]我整同食都同樣有興趣!   過獎嘞~ 為興趣而做先有癮既啫!
     
     

    回覆刪除
  21. 好~~~靚~~~啊~~~ set個定價,拎出去賣啦,嘻嘻 seventeen
    [版主回覆06/13/2010 03:14:00]多謝啊~ 我依d屋企手作仔,拎出去賣咪盞拍烏蠅!
     
     

    回覆刪除
  22. 好似話梅味咁攪鬼?   以為櫻花同梅花似樣啫,估唔到連味道都似喎
    [版主回覆06/14/2010 19:04:00]醃既時候除咗用鹽仲要用米醋,一路醃一路develope 陣話梅味~~~
     
     

    回覆刪除
  23. 您食譜好掂呀! thx 之前我整個既食譜焗完出黎個樣都唔似同埋會下陷.... 您呢個食譜做法簡單同埋 整出黎好似街買個d 咁喎! 不過我覺得160g sugar 對我黎講有d 甜呀! 我下次會減少d 糖再黎多一round !!! 哈哈... 
    [版主回覆08/02/2010 22:20:00]整咗嘞? 有無post 出來呀??
     
    其實我整時都唔係用160g 糖架! 妳都知我唔鍾意甜架啦,所以160g 係我出blog 時求其增加既份量來~ 因為我覺得我既口味對其他人來講可能會太淡嘛......
     
    P.S. 我最近多野搞,仲未得閒寄野比妳! 不過我唔係得個講字架!! 我記得架!!! 請妳稍等呀吓~~~~
     
     

    回覆刪除
  24. 我無POST 出黎呀! 因為我整完就趕住換衫出門口拎比朋友! 趕唔切影相呀! 再整多一次會幫佢地影相POST 出黎比您比分 唔使急! 我呢兩個星期都病鬼左呀! 成日頭痛喉嚨痛又發冷又發熱喎!呢輪天氣真係好差呀! 一日變化太大啦~ 
    [版主回覆08/03/2010 20:20:00]OIC~ 下次再整時記得post 喎!
     
    睇來妳好似感冒喎! 係架~ 依輪天氣忽冷忽熱,溫差又大,真係好易賴野! 要小心身體啊~ take care!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...