2010年11月12日星期五

二人世界二餸一湯 - 2010年11月11日 (附食譜)



南瓜粟米雞腳湯; 蒜頭豆豉南瓜炆五花腩 & 雜錦雜菜煲

好少見到超市有南瓜賣! 通常萬聖節前後一小段日子先會見得到......

 買咗一隻唔算太大,我 + 老公兩丁友食綽綽有餘!

個南瓜一半用來煲湯......

 本來想煲素湯,不過喺冰格搵緊栗子時見到包雞腳 + 一舊瘦肉......
於是加埋落去啦! 清貨嘛!!!Smiling-Small.gif image by veronica_tsim

 另一半用來蒜頭豆豉炆五花腩!

本來係想炆排骨既......點知尋日Asda 竟然無排骨賣!!!  咁鬼凍又落緊雨,費事行去Tesco,見d腩肉幾靚,就炆腩肉啦!

依個餸好惹味,老公不知幾鍾意,一路食一路話好正好正~~~

上面個餸咁濃味......

 依個雜錦雜菜煲清清地就啱啱好平衡一吓!

早幾晚整白果腐竹雞蛋糖水,有白果剩返,所以加埋白果落去~

依個餸超快手搞掂,材料又豐富~ 熱辣辣食完成身暖哂!

如果我 + Mr.T 唔係咁大餸既話,其實我唸依煲野已經可以搞掂一餐飯!

今餐二餸一湯,少餸制再一次成功!

唔知我重咗果幾磅幾時先肯走呢????

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

講返前日11月10日星期三果餐,本來係唸住整雪菜火鴨絲炆米既......

不過臨時喺雪櫃搵到少少星期一晚滾西洋菜牛肉湯用剩既牛肉......

仲有兩棵仔又係果晚用剩既菠菜......

所以最終無整到炆米!

 不過所有材料份量只夠一人份! 我整咗大兜菠菜滑牛湯螺絲粉比自己......

老公就買叮叮墨西哥餐求其搞掂咗一餐!

雪菜火鴨絲炆米......今晚整啦~~~


 南瓜粟米雞腳湯食譜click here~

 蒜頭豆豉南瓜炆五花腩食譜click here~

 雜錦雜菜煲食譜click here~



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...