2010年11月27日星期六

碟頭 - 2010年11月22 - 26日 (附食譜)

過兩日就返香港,十萬九千幾樣野仲未整......

緊係無咁得閒3餸1湯啦!  碟頭算嘞~ (咁又得閒打blog 既......)

去相.......

11月22日

之前果日(11月21日)老公生日正日,所以唸住整佢最愛既龍蝦比佢食~

但咁啱佢要去睇大伯舞台劇公演......

 所以第二日先整隻龍蝦!

11月24日

 食扒係最方便快手既!

11月25日

之前果日(11月24日)無啦啦黐咗條孖筋,攞咗包牛孖筋出來溶雪!

根本無唸住整,都唔知攞出來溶雪做乜? 不過既然已經溶咗雪,咁就焗住要整啦!

去butcher 買咗2大塊靚靚牛腩炆咗一大煲香噴噴柱侯牛筋腩......

 都係食碟頭飯!

 左邊多飯果碟係我既!

 Lunch 煲咗蠔豉滑雞粥,食完成身暖哂~~~~

11月26日

是日係老公放假前最後一日返工!

As usual - 老公臨放假前一定好鬼忙搞掂哂d手尾!! 所以老公要開OT......

 我一個人食自己 - 用之前果晚食剩既牛腩整咗大碟牛筋腩撈麵~


 蠔豉滑雞粥(參考食譜)click here~

 柱侯牛腩食譜click here~




13 則留言:

  1. 好呀 ! 心情興奮嗎 ? 我都好想睇V媽嫖廚房2010  
    [版主回覆11/27/2010 21:58:00]年年都返香港架啦! 返去探屋企人緊開心,但又不至於興奮囉~
     
     

    回覆刪除
  2. 係 V媽媽廚房2010 呀....我揀錯字呀 ! 對唔住呀!
    [版主回覆11/27/2010 21:59:00]就憑妳打錯依個字,我可以肯定 - 妳係用速成既!
     
     

    回覆刪除
  3. 牛扒煎得好靚
    [版主回覆11/27/2010 21:57:00]Thanks Andrea!
     
     

    回覆刪除
  4. 多飯       勁呀 ~~~~~~
    [版主回覆11/28/2010 09:57:00]同Mr.T 相反 - 佢要加面扣底; 我要加底扣面!
     
     

    回覆刪除
  5. 嘩~ 好大碟飯呀... 我食唔到咁多飯, 通常都係少飯多汁~~ 冇汁好 dry...
    [版主回覆11/28/2010 09:55:00]我同妳有少少相反 - 我一定要食飯,如果無飯我會食唔餸!
     
     

    回覆刪除
  6. 咁岩我又係炆牛腩,不過好明顯,我炆得冇你咁靚.冬天就好自然想食依D炆"食送".
     
    睇黎Mr.T家人都好有藝術方面的天份啊.
    [版主回覆11/28/2010 09:54:00]咁啱既~  係呀~ 天氣凍會想食 熱辣辣有汁既食物!  
     
    哈哈~~~ 其實我大伯正職係做會計師,不過唔知點解佢好似好鍾意做戲! 除咗舞台劇之外,佢仲走去做臨記....
     
     

    回覆刪除
  7. 你個龍蝦碟頭飯擺到明係酒店先會賣o既~ hahahahaa~ 滑雞粥正呀!!! 我好鍾2食雞呀~
    [版主回覆11/28/2010 09:51:00]酒店既龍蝦牛扒(surf n' turf)應該唔會配白飯咁茶餐廳feel 喎!
     
    個滑雞粥我加埋剁碎咗既蠔豉仲加正呀!
     
     

    回覆刪除
  8. Gaileは林家歐巴桑2010年11月27日 下午5:25

    唔駛強調都估到多飯果碟係妳架啦
    [版主回覆11/28/2010 09:48:00]其實我仲偷咗老公2匙羹飯!
     
     

    回覆刪除
  9. 唔該一客柱候牛筋腩~~ 多飯多汁!! (我食呢d有汁既飯, 一定要多飯啊~~~) 幾多號返黎呀?
    [版主回覆11/30/2010 09:45:00]我食有無汁既野都要多飯果喎!
     
     

    回覆刪除
  10. 你係咁二都整得咁好~~ 真係好勁~~ 有時我都睇你個blog黎學煮野, 不過....當然賣相無你咁勁, 無謂post出黎獻醜
    [版主回覆11/30/2010 09:41:00]多謝Wallace 媽讚賞! 不過過獎嘞~ 家常野來啫,一d都唔勁!
     
    其實賣相並唔太重要,最緊要係好味嘛! =)
     
     

    回覆刪除
  11. 碟頭我近排都喜歡整, 因我感冒, 不想傳染比家人, 各食各..
    [版主回覆11/30/2010 09:32:00]依排天氣突變,要小心身體啊~
     
     

    回覆刪除
  12. 嘩,成日都煮到咁正!!
    [版主回覆12/17/2010 17:35:00]嘻嘻~ 過獎嘞!
     
     

    回覆刪除
  13. 其實碟頭飯都好好送丫~ 你個蠔豉滑雞粥好正呀﹗﹗
    [版主回覆12/17/2010 17:32:00]冬天最好食粥! 食完成身暖笠笠~~~~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...