2010年11月5日星期五

西蘭花炒魚柳


1. 實肉白肉魚柳洗淨抹乾,切塊後用胡椒粉、紹酒、糖、少許雞粉和麻油拌勻醃好。

2. 西蘭花洗淨,汆水1分鐘後撈起過冷河。(可令西蘭花保持翠綠!)

3. 燒熱油鑊,魚柳薄薄泣沾上少許粟粉(要好薄好薄果種!),將魚柳放入鑊中走一走油令魚柳成形不易炒散,撈起瀝去多餘油份。

4. 再燒熱油鑊爆香薑片 + 蒜蓉,下西蘭花略炒灒酒。

5. 魚柳回鑊,加入少許清水、雞粉和糖調味輕手兜勻。

6. 蓋上蓋焗1分鐘後,勾粟粉水芡略略兜勻即成。



11 則留言:

  1. Gaileは林家歐巴桑2010年11月5日 上午6:36

    味道似酒樓我一定要試
    [版主回覆11/06/2010 18:02:00]試啦! 妳果邊搵實肉白肉魚應該易過我好多~ 有既話最好用石斑柳!
     
     

    回覆刪除
  2. 又真係幾似酒樓既
    [版主回覆11/06/2010 18:01:00]Thanks Andrea~ 其實我話味道似咋! 個樣仲係差少少~
     
     

    回覆刪除
  3. 果然似模似樣!
    [版主回覆11/06/2010 18:00:00]過獎~ 我依邊真係好難買中國人食既魚! 但我又好鍾意食魚喎......
     
     

    回覆刪除
  4. 走左油,啲魚真係靚仔好多,唔怕碎濕濕~~~
    [版主回覆11/06/2010 17:59:00]haddock 肉始終都唔夠實有少少散散地呀! 不過洋人超市無咩選擇,唔通用三文魚去炒咩?  但味道好似酒樓囉!
     
     

    回覆刪除
  5. 賣相好靚呀 好有酒樓feel !!!
    [版主回覆11/06/2010 17:58:00]多謝~ 不過haddock 肉始終都唔夠實有少少散散地......
     
     

    回覆刪除
  6. 我通常用栗米整
    [版主回覆11/06/2010 17:57:00]粟米魚柳我都整過! 不過粟米魚柳係上完蛋液先包粉去炸; 依個唔洗上蛋液直接上粉只係走一走油,做法 + 食味都唔同啊!
     
     

    回覆刪除
  7. 請問用雪藏魚整得唔得架? 白色果D? 唔好怪我條問題白痴呀~~
    [版主回覆11/07/2010 19:38:00]唔白痴!  用雪藏白肉魚柳都可以,最緊要係比較實用既魚就得嘞e.g. 石斑~ 好似鱈魚依種易散既魚就唔適合嘞!
     
    不過有d雪藏魚柳雪得太耐會有陣雪味,所以醃時最好加多少少胡椒粉 + 加少少薑汁去醃僻咗陣雪味!
     
     

    回覆刪除
  8. 加XO醬仲好味呀! 我都好鍾意整呢個餸呀!
    [版主回覆11/08/2010 18:32:00]係呀~ 幾好idea 喎! 等我下次都試吓用XO醬去炒先! thanks for sharing~
     
     

    回覆刪除
  9. wow i love your dishes, always so mouth-watering~~
    Thanks for sharing
    [版主回覆11/09/2010 19:57:00]you're welcome and thanks for your compliment tigerbobo!
     
     

    回覆刪除
  10. 走完油d油用唔用得返? 唔走油有冇其他方法?
    [版主回覆07/22/2011 05:17:00]走完油d油用唔用得返? </// 當然可以啦!
     
    唔走油可以用汆一汆水,不過個人覺得效果無走油咁好!
     
     

    回覆刪除
  11. 唔該哂 :) (星期日煮左, 老婆話d味道ok, 西蘭花都"林", 不過d魚就算走過油都係有d散.....)
    [版主回覆07/25/2011 17:01:00]西蘭花林係你汆水汆得太耐或者之後焗得太耐 - 汆水或焗既時間,你要視乎用咗幾多西蘭花自行增減!
     
    至於走油係會幫助收緊魚肉表面無咁易散,但會唔會散最重要既關鍵其實係你用咩魚肉!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...