2010年11月19日星期五

二人世界二餸無湯 - 2010年11月19日 (附食譜)


沙茶牛肉炒翠玉瓜 & 蝦醬通菜

今餐無湯~ 今日我仲唸緊今晚飲咩湯既時候,老公玩驚喜早咗放工!  原來老公今日去開會!!

不過餸就一早已經準備好哂......

 台灣牛頭牌沙茶醬炒起來好鬼香!

因為果日Asda 無牛肉眼,所以求其買咗盒牛腱,原來用牛腱切片來炒都好好食喎!

咁就好嘞......因為牛腱平過牛肉眼好多!!   呵呵~~~~~

 今次一開飯見到老公連夾咗2次通菜......

 我: 碟菜好唔好味?

 老公: 好味!

我: 知唔知係咩來?

 老公: 韭菜?

我: 唉......係蝦醬呀! 你係咪開始覺得蝦醬好好味呢??

 老公: 唔係!

Well~ 其實我認為Mr.T 已經完全接受咗蝦醬架嘞!

我決定以後都唔再問佢嘞! As long as 佢以後肯食蝦膏就得嘞,因為就算佢真係愛上咗蝦膏,佢都一定口硬唔認!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

依餐係前日11月17日星期三既二餸一湯晚餐:

粟米鱈魚羹; 雜錦雜菜煲 & 豆豉鯪魚炒蛋

 粟米鱈魚羹 - 前後20分鐘左右就搞掂!

 上星期整過既雜錦雜菜煲好好味,今次再整大煲d!

 豆豉鯪魚炒蛋 - 依碟野唔好食!

罐豆豉鯪魚叫做"馬來河" - 聽都未聽過!  產自馬來西亞......

一開罐完全無豆豉香味,食落一d味道都無!!!! 把鬼~~~

豆豉鯪魚始終都係祖國珠江橋牌最好食!


 沙茶牛肉炒翠玉瓜食譜click here~

 蝦醬通菜食譜click here~

 粟米鱈魚羹食譜click here~

 雜錦雜菜煲食譜click here~

 豆豉鯪魚炒蛋食譜click here~




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...