2010年11月9日星期二

白果腐竹雞蛋糖水


唔好甜既我好少飲糖水,亦唔多鍾意飲糖水!

不過有幾個例外 e.g. 熱既椰汁雪蛤膏; 熱既椰汁西米露; 熱既無餡糯米湯圓(要落好多薑!!) + 雪凍咗既臭草綠豆沙 (只限夏天喎! )

一向對白果腐竹雞蛋糖水無咩感覺 - 唔係鍾意又唔係憎~

但唔知點解weekend 突然想食 ,不過腐竹、雞蛋 + 冰糖屋企都有齊哂......係無白果!

weekend 去泗和行買白果,平時佢地有一包包已去殼既真空包裝白果架嘛,咁啱果日我去買又會一包都無........

 見有依隻罐頭清水白果,就買罐來試吓~ 又唔錯喎,同普通白果完全無分別!

(其實我鍾意叫白果做"銀杏"多d~ )

1. 腐竹4-5條浸軟備用。

2. 煲滾清水1000ml。

3. 加入已去殼白果80g滾約15分鐘。

4. 再加入腐竹煲至腐竹溶化。

5. 熄火並放入冰糖80g蓋蓋,讓冰糖慢慢完全溶化。

5. 雞蛋數隻烚熟去殼,待冰糖完全溶化後再煲滾,加入雞蛋即可食用。

(今次煲得唔夠濃,因為我太多手一路煲一路加水......)




13 則留言:

  1. 我要飲碗糖水潤潤喉先得!
    [版主回覆11/09/2010 19:56:00]要唔要蛋呀?
     
     

    回覆刪除
  2. 我未食過,唔知味度係點呢
    [版主回覆11/09/2010 21:31:00]未食過好難形容果喎! 香港周圍都有糖水店,依個好大路應該間間糖水店都有得食~
     
     

    回覆刪除
  3. 整腐竹蛋糖水,我最愛放鵪鶉蛋,再加雞蛋花! 不過,我從來都無放白果,因為無人食,太浪費!
    [版主回覆11/09/2010 21:30:00]我依度間中先見到有鵪鶉蛋賣~
     
    加雞蛋花幾好喎!! 我成日覺得烚好隻蛋先加入糖水度都幾無聊!! 都唔係一齊煲.....等我下次試吓加蛋花先! thanks~
     
    白果我好鍾意食架! 用來煲豬肚湯仲加正~
     
     

    回覆刪除
  4. Gaileは林家歐巴桑2010年11月9日 上午5:21

    我好甜,仲好鐘意飲腐竹糖水,我喺台灣煲過一次,用既係我之前用黎滷豬肉果隻腐皮,煲出黎我老公竟然唔鐘意飲,佢話雞蛋甜既好奇怪 我想講既係蛋糕.蛋撻果d雞蛋咪又係甜,攪到我唔敢再煲!!不過見到妳煲,我聽日又煲返碗黎自己嘆
    [版主回覆11/09/2010 21:28:00]其實...........我同妳老公一樣 - 覺得雞蛋甜係好好奇怪!  不過睇咗妳既反駁即時無野好講!!
     
    佢地唔食咪我地煲比自己食囉!  
     
     

    回覆刪除
  5. Aiya~~
    本來路過無諗住留言,但見到呢個糖水忍唔住想講"我又要飲呀!!!!"
    聽日問下奶奶煲唔煲黎飲先.....
    [版主回覆11/09/2010 21:52:00]我太少煲糖水,依個加得太多水唔夠濃......
     
    點解煲糖水要問99既?
     
     

    回覆刪除
  6. Gaileは林家歐巴桑2010年11月9日 上午5:53

    哈哈...我諗妳同我老覺得雞蛋甜好怪係因為原隻雞蛋既問題啩,打散左整甜品又可以接受!!所以至醃尖就係你地啦
     
    係呀,其實我62都好甜品既,所以聽日煲煲我地兩個嘆
    [版主回覆11/09/2010 21:57:00]哈哈~~~ 打散咗就唔再係雞蛋既質感啦嘛! 烚蛋都係配鹹味多d!! (我覺得!! )
     
     

    回覆刪除
  7. 天氣涼涼地食番碗就最正 !!!!!
    [版主回覆11/09/2010 22:35:00]天氣凍又乾燥,食返碗熱辣辣又滋潤~
     
     

    回覆刪除
  8. BBQ一定要煲既糖水~~~
    我而家開始得閒都煲雪梨茶飲,咁既天氣真係要潤一潤
    [版主回覆11/09/2010 23:32:00]我BBQ一定要雞翼!
     
    我唔鍾意飲甜野,所以雪梨一係就咁食,一係用來煲湯~
     
     

    回覆刪除
  9. 唔知點解椰汁我受唔到﹐一食個胃就唔舒服。 我呢邊的亞超同鬼超都出現成日換貨既問題。
    [版主回覆11/09/2010 23:51:00]其實我唔係好鍾意椰子,但有d食物唔用椰子 / 椰汁就硬係好似爭緊d野咁!
     
    泗和行唔係換貨,只係咁啱果隻真空包裝白果賣哂啫! 依隻罐頭白果一向都有得賣,不過今次第一次買來試~
     
     

    回覆刪除
  10. 我鍾意煲到奶白色.....正
    [版主回覆11/12/2010 19:18:00]我都鍾意煲到奶白色,不過可能我依邊d腐竹唔靚,又或者我今次加得太多水.......
     
     
     

    回覆刪除
  11. 我都鍾意食無餡湯圓, 勁鍾意嗰隻... 但係我屋企人同我啱啱相反, 所以新年整湯圓都要加返少少餡, 不過唔係普通芝麻花生, 係加碎片糖, 都好好味~~
    [版主回覆11/12/2010 19:17:00]其實唔太甜既黑芝麻餡我都接受得到既! 幾香幾好食~ 不過最好都係無餡囉~
     
     

    回覆刪除
  12. 放D薏米,會杰DD。同埋用腐皮(好似抬布咁大張)代替腐竹,既可以煲到奶白色且不會有怪味。因為腐竹唔靚,會嘥咗D心機

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本身唔好甜所以好少煲糖水~ 果次係心血來潮想食白果腐竹雞蛋糖水,不過屋企無腐皮先用腐竹來代替

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...