2009年6月13日星期六

二人世界再來大大碟牛扒飯 - 2009年6月12日(圖示煎格格牛扒方法)



我100% fall in love with 新買既grill pan!

我相信老公都係~ 佢都覺得用新grill pan 煎出來既牛扒,除咗靚好多之外,仲好味好多! (香口好多架~~~~ )

所以繼前晚煎牛扒後,徇老公要求尋晚來個encore! 不過前晚既係西冷; 尋晚就係肉眼扒~~~

我有時都會鈍鈍地......雖然前晚煎果2塊西冷個樣好似好靚,但其實西冷既另一面格仔紋亂哂大龍!  因為我轉位時搞錯位置......

有見及此,尋晚正式煎肉眼扒前,老公就先以紙代扒來同我講解一次,務求今次可以煎到2面都咁靚靚~~~~

煎牛扒係先燒熱白鑊,而油係直接掃上牛扒度架! 要煎到格仔紋靚靚,秘訣就係"八"字形......

 先煎掃上油既一面,將牛扒順時針方向打斜約135度角煎至斜紋明顯......


 之後將牛扒順時針方向移約90度 - 即約225度~



照住依個方法用來煎,就個個都可以煎出靚靚牛扒啦!



6 則留言:

  1. When you cook steak, will it make your kitchen smoky and grease?
    [版主回覆06/15/2009 05:24:00]yes it's smoky but not too bad~ cos there is a large window in my kitchen!
     
     

    回覆刪除
  2. 真係好心思煎到好靚呀
    [版主回覆06/15/2009 04:50:00]多謝~ 不過其實係我有一個好grill pan 啫!
     
     

    回覆刪除
  3. 係你哋sweet sweet 生活裡我又分享到d幸福感了, thanks.
    [版主回覆06/15/2009 04:49:00]really? 咁等我鍚妳一啖,等妳再sweet d啦!
     
     

    回覆刪除
  4. Mee ...... MeeMoreMore2009年6月14日 下午7:10

    圖文並 戉 wow~~~~
    [版主回覆06/15/2009 19:10:00]怕下次白痴仔又上身唔記得點煎嘛!
     
     
     

    回覆刪除
  5. 咁吸引我都要encore!!
    [版主回覆06/16/2009 02:50:00]隨便啦~ 整塊大既過妳又點話!
     
     

    回覆刪除
  6. 煎得好靚喎~你啲功夫愈來愈到位~
    [版主回覆06/18/2009 00:44:00]嘻嘻~~~ 多謝! 不過其實係我既煮食工具越來越講究啫~ 工欲善其事,必先利其器嘛!
     
     
     
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...