2009年6月4日星期四

二人世界三餸一湯 - 2009年6月4日 (附食譜)



枸杞豬潤肉片湯; 蜜糖豆炒鴨胸; 螞蟻上樹 & 炒菜心

今日係英國地方 + 歐洲議會選舉日,老公放工返來後,我地先出去投票 (我咁大個女第一次投票咋! ),然後先返屋企煮飯食.....

今日天氣清涼返少少~~~ 雖然老公唔鍾意內臟,不過上次用豬潤來滾枸杞,佢竟然話好飲! weekend 見枸杞當造好靚,就買咗一大札~~

今晚整咗個想整好耐,但唔知點解一路都冇整到既餸 - 螞蟻上樹~ 估唔到依個咁簡單既餸,原來咁惹味 + 好送飯喎! 連唔鍾意食粉絲既老公都食咗好多! 呵呵~~~


本來我仲一早整咗兜涼拌辣青瓜! 不過開飯時唔記得攞出來食......

枸杞豬潤肉片湯食譜click here~

蜜糖豆炒鴨胸食譜click here~

螞蟻上樹食譜click here~

涼拌麻香辣青瓜食譜click here~


8 則留言:

  1. 嘩!!!2個人煮咁多餸,如果係我個衰佬實鬧呀, 因為實食唔駛
    [版主回覆06/05/2009 17:08:00]我一定要 有個菜,但老公唔鍾意食菜,如果唔煮3餸,咁老公咪得返1個餸....... 其實我地都食唔哂架,不過有剩既我可以第二日做lunch 嘛!  
     
     
     

    回覆刪除
  2. V女, 你好有心機! MR.T 有福了!
     
    [版主回覆06/05/2009 17:05:00]多謝~  不過我唔係淨係為咗老公架,佢唔食我都要食架嘛!
     
     

    回覆刪除
  3. 我住個埠投票可以用郵寄方式投票, 所以我到而家都未試過去投票站投票!
    不過郵寄方式我覺得有點兒嬉, 因為好容易被人盜用身份去投票!
     
    [版主回覆06/06/2009 07:02:00]個個埠都可以郵寄投票架啦! 不過投票間小學喺我地屋企附近,冇咁既必要郵寄.
     
     

    回覆刪除
  4. 呢個真係最啱而家呢啲天氣食呀~

    [版主回覆06/06/2009 19:34:00]係架! 我可以淨係一碗青瓜就食一餐飯架嘞~~~
     
     
     

    回覆刪除
  5. hmm..didn't see you post anything about dragon boat festival wor..did you have dumplings last friday? i was still wondering if you know how to make dumplings..i heard it's a lot of work? my mum doesn't even want to learn. 
    [版主回覆06/07/2009 04:54:00]no ah~ i dont like dumplings at all ma! i dont know why......i just dont like them~ since i dont like them, of course i dont know how to make them la.....sorry~~~~
     
     
     

    回覆刪除
  6. 好嘢!介紹我姪女嚟偷師至得!(佢結婚無耐)
    [版主回覆06/07/2009 04:52:00]好呀~ 代我恭喜妳姪女喎!
     
     
     

    回覆刪除
  7. 好!代佢'多謝'妳先~
    [版主回覆06/08/2009 02:05:00]
     
     
     

    回覆刪除
  8. 香港呢排反而唔多見有枸杞賣呢
    [版主回覆06/08/2009 01:59:00]係? 我地依度最近都幾常有得賣,仲好靚添!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...