2009年6月27日星期六

Chicken Veronique (燒雞胸配青提白酒忌廉汁)


1. 雞胸抹乾水份略略拍扁; 無核青提子適量洗淨切半備用。

2. 燒溶牛油1小塊,放入雞胸用海鹽和黑胡椒調味,煎至兩面金黃。

3. 加入同等份量的白酒和清雞湯(剛浸過雞胸)煮滾後,轉小火烚約15分鐘至雞胸熟透。

4. 取出雞胸備用; 並煮滾烚雞胸的白酒雞湯。

5. 直至雞湯蒸發至剩下原本份量的一半,加入適量重忌廉(Double Cream)拌勻。

6. 加入少許混合香草(Mixed Herbs),用海鹽、黑胡椒和糖調味煮至汁稠,雞胸回鍋沾滿忌廉汁。

7. 加入青提子拌勻煮滾約1分鐘,上碟即成。



5 則留言:

  1. 嘩....好味好味, 我鐘意食雞胸同呢隻筍架!
    [版主回覆06/28/2009 18:07:00]妳又整啦!
     
     
     

    回覆刪除
  2. 加青提係咪會甜甜地咁呢?
    [版主回覆06/30/2009 07:46:00]係有少少架~ 不過味道竟然出奇地配合喎!
     
     
     

    回覆刪除
  3. 我好鐘意食雞胸,不過次次整親都好"鞋",兩隻馬騮唔鐘意食
    [版主回覆06/30/2009 07:45:00]依個方法係慢慢烚熟,唔鞋口架!
     
     
     

    回覆刪除
  4. 雞胸
    [版主回覆06/30/2009 07:44:00]其實我平時唔多鍾意食雞胸架! 不過依個方法係烚,整完都好juicy~ 唔乾又唔鞋口!
     
     

    回覆刪除
  5. 呢個意粉都幾正喎,不過我驚我自己整雞胸會鞋口咋
     
    [版主回覆07/02/2009 04:52:00]依個雞胸用烚既方法來煮,唔會乾 + 鞋口架!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...