2009年6月18日星期四

Yakitori 代替品 - Mini Grill Oven


今朝NHK台重播介紹迷你Yakitori 串燒爐既節目,搞到我又心思思想食!

尋晚仲用剩幾舊雞上脾,不過想食串燒但又唔想一早就搞到成身油煙味......比我靈機一觸 - 攞返個有燒烤功能既迷你焗爐出來!

依個迷你烤焗爐係我原本買來整迷你樹脂黏土食物時用既~ 後來對樹脂黏土認識深咗發現除咗麵包黏土之外,其他樹脂黏土成品都唔需要烤焗~ 所以咁耐以來依個爐都冇乜點用過!

不過唔買都買咗,咁緊係無理由無啦啦揼咗佢啦~~~ 所以唸住用返來整野食,但係咁耐以來都未用過......今次終於有作為嘞!!!

 準備再來串燒! 蔥白尋晚已用鬼哂,唯有用綠色既部份; 今次有2串雞皮~~~

放食物入焗爐前,先將焗爐調較到最高溫度(我依個係280C)預熱5分鐘......

 然後將串燒掃上少許油(雞皮唔洗掃油,不過灑上少許鹽~),就可以放入去開始燒嘞!

大約燒6-7分鐘,反轉另一面再燒6-7分鐘.....咁就搞掂架嘞!

 用依種迷你烤焗爐烤出來既雞皮仍然非常香脆!

雞肉部份我就覺得始終唔夠用明火grill pan 烤出來既好食! 除咗烤既時間比用grill pan 長之外,迷你烤焗爐仲做唔到將雞肉烤成微焦既效果,所以冇咁香口! 不過應該冇咁"熱氣"~~~ 但真係少好多油煙 + 方便d - 唔洗睇火嘛!


 最後同樣淋上Yakitori 汁 (汁料做法),都唔錯架!





11 則留言:

  1. 我都鐘意用焗爐..好方便...又無咁油煙..
    [版主回覆06/19/2009 15:26:00]我始終係味道行頭! 真係好懶時先會用焗爐~
     
     

    回覆刪除
  2. 其實冇咁多油煙都好既 , 健康D囉 !
    [版主回覆06/19/2009 15:25:00]係就係健康d,不過冇咁香口冇咁好味囉!
     
     

    回覆刪除
  3. Mrs Williams 威廉C太太2009年6月18日 下午9:33

    E~~我都有個甘既焗爐喎...等我又試下先
    [版主回覆06/19/2009 15:24:00]如果有grill pan的話,就最好用明火grill pan 去grill~ 香口好多架!
     
     

    回覆刪除
  4. 我讀書時代又係用ED Oven架~整三文魚、銀雪魚、鶏翼又得,又吾使洗,幾岩我ED懶人。
    個汁如果搽左先烤又得吾得NE?我見Yakitori 都烤完乾身D的。
    [版主回覆06/19/2009 15:23:00]如果我唔係整樹脂黏土,我都唔會買依個焗爐仔! 因為我由讀書租屋住到依家自己屋企,一路都係用一大座連爐頭果種大焗烤~
     
    其實Yakitori 係應該煮好個汁後,將燒好既串燒放入去沾滿汁,所以一般見既都係乾身~ 不過我唔想整到竹籤手渣位污糟哂痴立立,又唔想嘥咁多汁,所以咪改為淋上去囉!
     
    最好唔好搽咗先烤,因為個汁比較多糖,搽咗先攞去燒好易燒燶架!!!
     
     

    回覆刪除
  5. Mee ...... MeeMoreMore2009年6月19日 上午12:12

    我要雞皮~~~~
    [版主回覆06/19/2009 15:16:00]淨係要雞皮唔要雞肉呀?
     
     
     

    回覆刪除
  6. mini bbq 爐 & mini oven 我都有. 但都係好少用. mini bbq 爐就奶奶出 visa card 送既, 我咁耐都係用過2次, 玩下 indoor bbq. 而個 mini oven 都係人地送既, 但覺得佢 power 唔夠, 只係用來焗多士.
    [版主回覆06/19/2009 17:48:00]燒炭既迷你BBQ爐我就有個!  不過幾年都完全未用過~~~ grill 野我始終鍾意用grill pan; 焗野我始終鍾意用返大焗爐!
     
     
     

    回覆刪除
  7. 妳而家用呢個迷你焗爐嚟整串燒都好得吓,比起大型焗爐又快啲熟添,連啲雞皮都整得果樣好掂咁,真係正呀
    [版主回覆06/19/2009 23:29:00]依個迷你焗爐我只會喺我懶既日子先用! (即係經常都會用 !)正經來講始終用grill pan 正好多~~~~~
     
     

    回覆刪除
  8. Agree, 都係 grill pan + 大焗爐好用好多. 呢 d mini 爐只係玩具.
    [版主回覆06/19/2009 23:27:00]妳唔好話喎 - 我喺依度Toy R Us見過有玩具塑膠焗爐,真係有發熱線架! 仲要真係焗到蛋糕仔~ 個人覺得比小朋友玩太危險.........
     
     
     

    回覆刪除
  9. 哈哈~一爐幾用呀!
    [版主回覆06/20/2009 18:10:00]而家唔用來燒黏土嘞! (好耐冇整過.......) 淨係用來整野食架咋~~~~
     
     

    回覆刪除
  10. 我諗起係朋友屋企食既燒雞,雞翼好正!!
    [版主回覆06/24/2009 20:02:00]如果用依個爐仔燒雞翼的話,我唸要燒到天黑先燒滿一碟!  個爐太細嘞~ 我唸每次頂哂龍燒2隻~~~
     
     

    回覆刪除
  11. 隻雞睇啲色感覺上無乜好食, 因為無燒燶嘅感覺。
    [版主回覆06/24/2009 23:13:00]係呀~ 依個方法冇咁好食架! 因為冇咁香口~ 所以最好都係用返明火grill pan!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...