2009年6月27日星期六

IKEA 之無我著數大減價 (2009年6月27日)

唔知係咪我太識貨 / 太有taste??  無論買乜野都好,唔知點解喺未知價錢之前,我睇中揀中既,永遠緊係最貴果樣........

睇電視廣告知道IKEA 大減價~ 於是今朝一早同老公去IKEA 食大份又好味既早餐,食完順便睇吓有咩減價筍貨......

 不過最後買咗既野......全部都係正價貨!!!  豆零都冇得減......

 最近開始愛上baking...一向乜都懶係精益求精又懶係要靚既我,買咗個有蓋玻璃蛋糕盆~


 蛋糕盆既底部仲有靚靚花紋!
想像吓將焗完既蛋糕放喺入面擺到懶靚靚~~~ 就算萬一味道唔掂,外表都應該可以呃吓人!

靚靚蛋糕盆緊要配靚靚蛋糕墊底紙......

 不過依pack 1 set 4張唔同色 + 唔同款既"蛋糕墊底紙"其實係薄膠片來~ 可以循環再用,夠哂環保!


 再來既都係關蛋糕事......依個玻璃樽仔用來灑糖霜喺蛋糕上面方便好多~~~~

唸住不久既將來會再整日本餐,所以買返d有日本feel 既餐具......

 2隻深灰既大碗~ (唔係黑色來架!!!)

 1隻灰色既長方型碟~ 好鬼襯!!!

行完IKEA 就過咗對面既Braehead Shopping Centre......

 喺Sainsbury's 買咗個塑膠搾汁器......

因為屋企用緊果個木造搾汁器,每次用完都好多檸檬肉痴咗喺上面....  大家如果買依種榨汁器既話,千其唔好買木造架!!!!!




3 則留言:

  1. 乜英國都有IKEA架! 你買個蛋糕盤真係超靚喎, 不過你買到咁靚, 整完個蛋糕有無請朋友嚟食架?
    [版主回覆06/28/2009 17:54:00]IKEA係瑞典公司來喎~ 歐洲好多國家都有喎,點解英國會冇呀?
     
    我間中會請朋友來屋企食飯,不過佢地來親都話要食中國菜,所以好少會整飯後甜品! 不過就算唔請朋友來食蛋糕,喺自己屋企都可以整到靚靚既啫~~~
     
     

    回覆刪除
  2. 套cake set真係好靚呀.我姑仔個姑仔整cake都好叻呀.我62同兩個仔生日佢都會整cake比我們食,重有christmas時,佢整個樹頭cake真係無得頂,所以我大仔都好想學整,但因要買很多工具,無位放,所以放棄.比佢條link你,得閒入去參觀吓呀. http://community.webshots.com/user/010224
    [版主回覆06/28/2009 17:51:00]唔該哂喎! 我得閒時入去睇~
     
    我其實好少整蛋糕,因為唔鍾意食~ 不過老公鍾意食,我又鍾意整....點知整出興趣來!!!
     
     

    回覆刪除
  3. 個玻璃蛋糕盆好靚呀~~幾時整蛋糕呢
    [版主回覆06/30/2009 07:41:00]估唔到宜家都有咁靚既蛋糕盆!  我盡快啦~ 好多新食譜想整,排哂大隊.....
     
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...