2009年6月7日星期日

The Vulcan - Wetherspoon Freehouse (2009年6月7日)


Wetherspoon 係英國一間連鎖pub~ 好多分店,周圍都緊有一間喺左近! 除咗有酒飲之外,仲有早,午、晚餐,而且有free wi-fi 呢! 雖然係連鎖,但食物質素都幾參差......

我屋企附近都有一間Wetherspoon~ 好好彩 - 依間係質素好果間! 佢地既早餐每日供應至中午12點,我 + 老公經常weekend 去食大份夾抵食既早餐~~~

Wetherspoon 既早餐份量非常驚人!!!

 老公次次都order 最大份既Large Scottish Breakfast! 老公會同我share~

 而我就會要個細份好多既Traditional Breakfast~

 我鍾意食蛋,所以會另外order 多份scrambled eggs~

今日我地去食早餐時已近中午,食完依2大份早餐之後,飽到連午餐都冇食!

搬咗來咁耐都只係去過依間Wetherspoon 食早餐,未試過食午餐 / 晚餐~ 本來今晚打算去Hilton 食自助餐,不過懶唔想出去咁遠,於是近近地再去Wetherspoon,試吓佢地逢星期日既"Sunday Club Roast"!

 我要咗份Half Roast Chicken~ 好鬼大份! 話就話半隻雞,不過其實係全雞 - 只係冇咗2隻翼 + 2隻脾~ 咁大份又好好味,包埋野飲都只係£6.59,好抵食!!!

 老公既Gourmet Burger~ 又係burger.......果小兜紅色唔係茄汁來,係relish~ 好好味!!!


另外order 既芝士焗椰菜花~ 依個真係麻麻......雖然只係99p,不過又細兜,味道仲似足超市叮叮ready meal.........
總括來講Wetherspoon 既餐抵食又好味~ 搵日再去試吓佢地其他week day offers 先!




4 則留言:

  1. Mee ...... MeeMoreMore2009年6月7日 下午8:30

    個早餐我鍾意bor~~~~
    [版主回覆06/08/2009 18:13:00]我都鍾意個早餐,所以我地成日都去食!
     
     

    回覆刪除
  2. 見到你地既早餐,我就好懷念好想食呀
    [版主回覆06/09/2009 08:30:00]我反而掛住香港茶餐廳既ABC早餐喎!!!!
     
     
     

    回覆刪除
  3. Gaileは林家歐巴桑2009年6月8日 上午8:36

    我已經好耐冇食English Breakfast喇,好miss個d茄汁焗豆呀....你老公真係冇左burger唔得咁喎!不過睇落都唔錯呀...去Hilton食自助餐,應該好貴,我o係英國只係去Riz飲過一餐下午茶咁大把,都流左我幾十磅,真係拿利,對我依d窮鬼學生黎講係最豪既一次喇
    [版主回覆06/09/2009 08:29:00]台灣冇茄汁豆賣既咩??
     
    Hilton 自助餐都算貴~ 不過貴得物有所值! 因為喺英國來講算多野食,又時時唔同款式~~~ 以前老公喺Hilton 做,有staff discount,我地成日都去食架! 而家少咗去,不過都算常去......
     
    哈~ 反而我來咗英國咁耐都未試過英式下午茶喎! 可能三文治 + 甜品都唔係我杯茶啦~~~
     
     
     
     

    回覆刪除
  4. yes, agreed. 是啊, 同意呀! 哈, 老虎的回应有趣好玩些啦....
    所以我两边都有呀....
    [版主回覆06/10/2009 19:39:00]咁你兩邊blog 既內容係咪一樣?
     
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...