2009年6月24日星期三

太62生日飯@中國城 (2009年6月23日)

太62太99過咗來飲老公表哥果餐,喺度小住順便過埋生日,尋晚喺中國城擺咗2圍~ ("中國城"係間酒樓個名呀~ 唔係夜總會!!!!! )

自從泗和行既昆仲軒開張之後,中國城已經少咗好多生意! 而且個個中國人結婚擺酒,都幾乎去哂樓面夠哂大既昆仲軒~ 聽聞成個夏天幾乎所有星期二都已經比人book 哂來擺結婚酒,所以尋晚太62既生日飯去咗中國城~

昆仲軒初開張時食物好唔掂 - 個個都話唔好食~ 後來過咗一排改善咗好多,食物變到好得 - 飲茶點心又多款又好食! 不過講到擺酒飲宴既食物,昆仲軒就遠遠比唔上中國城!!!!!


 紅箭咀 - 99~ 妳做咩呀???  綠箭咀 - 因為會見到唔太想見既人,所以特別著咗件戰衣,上面印住"Don't Be Jealous"~

尋晚既菜好豐富! 而且好好味~ 不過最衰上菜速度太鬼慢!! 餐飯食咗足足4粒鐘......


 燒味拼盤~ 內容好豐富 + 好好味! 有切雞、油雞、燒鴨、叉燒、燒肉、白雲鳳爪、海蜇 + 我最鍾意既燻蹄~~~


 瑤柱髮菜~ 依個菜好食過昆仲軒既多多聲!!! 瑤柱炆得好腍好入味; 髮菜炆得剛剛好,仍然爽口唔會一pat pat~~~

 西籣花 + 夏威夷果仁炒鮮帶子~ 帶子爽口鮮甜; 夏威夷果仁香脆! 好好食~~~~

 蛋白蝦球~ 依個麻麻地,因為蛋白冇乜味,蝦球尚算鮮味,不過比蛋白拉低哂........

 雞絲翅~ 我一向對魚翅都係麻麻地,我覺得魚翅最重要係個湯底,依個雞絲翅都係好過昆仲軒好多~~ 湯底好鮮!!!

 每圍2隻薑蔥大龍蝦~ 其實龍蝦理應度度都差不多.......不過竟然連龍蝦都炒得好食過昆仲軒!!! 龍蝦好鬼大隻,鑊氣好夠炒得好乾身,所以好香口~~~

 原隻炆乾鮑~ 有"鮑魚精"之稱既我,好鍾意依個~~~ 鮑魚炆得好入味好腍,正! 不過鮑魚都幾大隻,所以要用刀叉來食~~~ (當年我地結婚喺中國城擺酒,都係食依種鮑魚架!)

因為上菜速度太慢,食下等一輪先再上菜......搞到我依個時候有少少胃痛.........

 炸子雞~ 賣相靚過昆仲軒好多! 不過我因為胃痛所以冇食到,但睇個樣都知好食過昆仲軒!

抖咗一道菜後,胃痛好好多!! 繼續......

 清蒸多寶魚(Turbot)~ 條魚超大條,成條魔鬼魚咁款!!! 好新鮮好正!!! 咁大條魚食到乾乾淨淨~~~

 冬菇炒伊麵~ 平時飲宴我好少食最尾果幾道飯麵,不過依個好夠鑊氣好乾身,非常好食!!!

 糯米飯~ 99話好鹹 + 叫大家唔好食! 所以我都冇試到......

 每圍2大碟飯後果~ 但我例牌一舊都冇食到......

 飯後糖水 - 杞子紅棗燉雪耳~ 我冇食.......

 麻蓉壽包~ 我都冇食......

 好靚既生日蛋糕~ 依個食咗幾啖 - 要食清楚蛋糕質地如何嘛! 希望自己有一日會成功地焗得出一個似樣既忌廉蛋糕啦~~~~

 太62生日,人人派一封利是~ 真係名符其實"又食又拎"! 哈哈~~~~~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

我好proud of 我自己! 因為尋晚雖然我見到一d我唔太鍾意既人,仲要同枱食飯........可能有人仍然好介意我早幾日反擊,所以初到場時見到我面黑黑! 但後來變成有講有笑,成餐飯氣氛好融洽~ 臨走時對方仲主動同我擁抱道別!

我絕對唔認為自己"假"~ 因為我係真心既! (對方係咪真心我就唔知嘞! ) 我覺得反擊我已經反擊咗 + 我既目的已經達到咗 - 想佢收聲! 我而家係完全冇hard feelings,早幾年既我根本冇可能做得到! 所以我為自己既大方覺得好自豪! 覺得自己進步咗~~~

尋晚好熱鬧,食物又好味,老人家好開心~ 我覺得太62年紀咁大但好有福氣! 不過令我想起V嫲嫲.........


8 則留言:

  1. 你果然好嘢,重可以擁抱,我諗我就做唔到啦!
    [版主回覆06/24/2009 22:53:00]我好清楚佢點解要串我,都係不離兩個字 - "妒忌"之嘛! 而事實上我又真係覺得自己幸福過佢好多喎~ 所以我某桯度上同情佢架 - 想做既野又做唔到,又唔會檢討吓自己,永遠只識眼紅人......大口氣d講句 - 佢騎10隻馬都追唔上我! 而且彩我都攞咗啦,咁我仲點解要同佢計較啫?
     
    我一向都係嬲完就算數 + 人不犯我,我不犯人既人來! 只要佢唔再犯我,我可以當冇事發生過~~~
     
     

    回覆刪除
  2. 竟然佢都無再"吉"頭"吉"世, 話曬大家親戚上頭, 多個朋友都好過多個敵人, 所以你嘅大方係好正確架!
    做老人家可以做到咁就真係好幸福喇, 希望我第時老咗都可以咁享到兒女福, 唔似我老公個亞嫲日吵夜吵, 攪到啲仔女都唔理佢, 成條村都怕咗佢話佢好X煩。
    [版主回覆06/24/2009 23:00:00]我一早預咗佢尋晚一定唔會再出招~ 因為佢唔敢! 老公話果日我一反擊,佢成個人呆咗! 不過我係唔會當佢係朋友,因為我未至於大方到咁~~~~
     
    老公果邊個個都好尊重老人家! 依個真係老人家既福份來~ 我好幸運老公都遺傳咗依種良好品格,所以老公對我屋企人都好好! 反而 樣野我要學習吓嘞.....  將來我有小朋友既時候,我都一樣會教佢要尊重長輩~ 希望依樣野會一路流傳落去!
     
     

    回覆刪除
  3. Gaileは林家歐巴桑2009年6月24日 上午8:21

    中國城d野真係唔錯,不過我都係食左幾次,我多數去皇朝,你o個邊唔知有冇呢,係倫敦開左好多間,以我去過既有3間,之前差唔多日日lunch同朋友走去食,真係好鬼瘋狂...我好似唔覺倫敦有昆仲軒,可能我食左都唔知,因為我好少記低叫咩名,除非成日食啦....
    真係唔反擊佢以為你好好蝦,換黎佢對你nice咁咪好囉,理得佢係咪真心,總之唔駛聽佢既瘋言瘋語,就守得雲開,俾你耳根清靜我都替你高興
    [版主回覆06/25/2009 05:16:00]妳食過Glasgow 既中國城? 我知倫敦都有中國城,不過唔知係咪同一個老闆喎!
     
    倫敦係冇昆仲軒架! Glasgow 依間都係開咗2年左右~ 我去親倫敦都唔會食中國野架,我地只會食西餐 + 日本野! 所以妳講既皇朝我可能未去過! 不過初來英國時,同cousins 去過2次倫敦食過中國野,但就唔知邊間打邊間.......
     
    其實佢講唔講冇謂野我都冇乜所謂! 反正佢講我都未必要聽~~~
     
     

    回覆刪除
  4. "Don't Be Jealous"
    唔怪得知人地面黑啦,
    [版主回覆06/25/2009 05:08:00]佢面黑唔係因為我件衫~ 係因為前幾日比我串完啫!
     
     
     

    回覆刪除
  5. 我聽人講,外國地方煮嘅中國食物,會差少少,不過,我睇你影嘅相,剩係賣相,我都覺得好吸引,應該係好好味.
    [版主回覆06/25/2009 16:51:00]自從昆仲軒開咗之後,我幾乎冇再去過中國城....唔記得咗原來中國城d野咁好食~~~
     
     
     

    回覆刪除
  6. Gaileは林家歐巴桑2009年6月24日 下午8:56

    我梗係未去過Glasgow既中國城啦,我係話倫敦既,真係唔知同唔同老闆喇,就算同老闆咁又點姐,廚師肯定唔一樣架嘛,所以我覺得你講既應該好食過倫敦卦,我都唔知 咁又係,係倫敦有好多選擇,唔一定要食中國野.....
    [版主回覆06/25/2009 16:58:00]唔知點解每次我喺blog 提起中國城,都緊有網友同我講 - 中國城真係幾好味! 咁我順理成章會問妳地係咪來過Glasgow? 但妳地又會話係倫敦果間......
     
     
     

    回覆刪除
  7. 咪就係講緊佢囉,因為佢啲表情幾奇怪,所以咪估係佢囉
    [版主回覆06/25/2009 17:05:00]其實係渣機果個叫佢讓開少少......講表情奇怪,唔夠老公後面既99!
     
     

    回覆刪除
  8. 中國城是否你結婚果間呀 ?
    [版主回覆06/25/2009 23:43:00]係呀! 果時昆仲軒未開,中國城當時已經係Glasgow 最大間可以擺酒既地方~ 不過相比香港既酒樓來講真係好細! 我地擺咗成40圍,所以要分早、晚先擺得哂!
     
    昆仲軒大好多好多,可以一次過擺哂~ 但食物就.........
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...