2010年6月6日星期日

芝士煙肉焗青口


1. 急凍紐西蘭半殼青口溶雪備用。

2. 青口抹乾水份,平排放在焗碟上。

3. 煙肉切碎; Cheddar 芝士磨碎; 蒜頭剁碎; 新鮮歐芹(parsley)切碎備用。

4. 在每隻青口上加入適量蒜蓉和煙肉,在再灑上Cheddar 芝士和歐芹。

5. 放入已預熱焗爐180C,焗約10至15分鐘至芝士完全溶化變成金黃即成。



10 則留言:

  1. 最愛芝士 .. 可惜屋企無焗爐..
    [版主回覆06/07/2010 18:01:00]焗爐真係好多用途架! 不如考慮吓買返部細細地玩吓吖?
     
     

    回覆刪除
  2. 我上次加埋洋蔥落去焗,好香呀!
    [版主回覆06/07/2010 17:59:00]我用蒜頭煙肉 + 芝士焗起上來都好香啊~ 等我下次又試吓架埋洋蔥先!
     
     

    回覆刪除
  3. 勁多芝士, 我好鍾意呀 
    [版主回覆06/07/2010 17:58:00]初時我仲怕太多芝士會漏~ 不過用mild cheddar 落多少少都唔怕!
     
     

    回覆刪除
  4. 我鐘意勁多cheese呀 我未試過咁整青口,淨係識用白酒/豉椒蒜茸炒,下次可以試下學你咁啦
    [版主回覆06/07/2010 17:57:00]我早幾日都整咗蒜頭豆豉炒青口~ 雖然芝士煙肉焗依個做法比較西式,不過我覺得用來送飯都會好夾!  試吓整吖~
     
     

    回覆刪除
  5. 這個好好介紹 , 我個囡一定好喜歡 , 她最愛的蒜茸芝士呀 ....
    [版主回覆06/07/2010 17:54:00]Katrina 鍾意蒜茸芝士的話,咁佢一定會鍾意依個! 焗出來好鬼香架~~~~
     
     

    回覆刪除
  6. 有芝士既我就最鍾意
    [版主回覆06/08/2010 20:48:00]用芝士焗好鬼香架!
     
     

    回覆刪除
  7. 青口已經很鮮甜 , 如今重加埋芝士 , 嘩 ! 不得了 .
    [版主回覆06/08/2010 20:48:00]仲有蒜蓉 + 煙肉喎~ 焗起上來好鬼香!
     
     

    回覆刪除
  8. 好多芝士呀, 我勁鍾意
    [版主回覆06/08/2010 20:47:00]芝士要冚住哂成舊青口肉先就味!
     
     

    回覆刪除
  9. 依味我又啱喎  我煮咗啲無殼青口啦,ok喎,唔似以前嗰啲咁鞋十十,都鮮甜架,同半殼青口啲味差唔多,不過就食得好方便,唔洗啲汁痴似個殼,食到一手都係
    [版主回覆06/10/2010 18:33:00]係呀~ 係咪妳話整冬蔭果個煮法呀?
     
    不過我唸無殼既一定要係依種大隻青色既青口,先可以keep 到鮮甜味~ 我食過果d去殼歐洲藍青口肉真係把鬼!
     
     

    回覆刪除
  10. D青口會唔會焗焗下出水GA?你焗得好干身好靚喔!
    [版主回覆02/21/2012 01:01:39]會有~ 不過唔會水汪汪咁,而係食落好juicy 果隻! ^^

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...