2010年7月27日星期二

二人世界三餸一湯 - 2010年7月26日 (附食譜)



節瓜鹹蛋肉片湯; 家鄉南乳鴨; 蜜汁煎蠔 & 腐乳蒸茄子

依排天氣唔知做乜鬼 - 朝早至晏晝都好涼,但一到傍晚開始就會變到無風又翳焗,真係好鬼煩!!

仍然好懶煲湯!  weekend 見到泗和行節瓜好靚......

 買條來滾鹹蛋肉片啦,唔洗下下滾親鹹蛋都係芥菜嘛!



Tesco 最近成日都有鮮鴨賣!
225819407.gif image by veronica_tsim
 依度超市唔係經常有鴨賣架 - 大部份時間無鴨賣,突然一排會有得賣,不過賣一排又打回原形無得賣......

我 + 老公都好鍾意食鴨,不過因為唔係成日都有鴨賣,所以一見到有得賣時,我都會食返夠本為止!

上次整咗鹵水鴨......


 今次整V媽媽拿手菜家鄉南乳鴨~ 好正好惹味!




 星期已經想整既蜜汁煎蠔~ 不過果日整爛咗個煲無心情整.......

我整咗12隻,咁每人6隻啦~

老公好鍾意依味餸啊! 不過個傻人係唔會數住自己食咗幾隻,反而一路食一路問我: HonHon~ 我仲可以食多幾多隻呀?

老公咁比面,當然佢想食幾多隻就食幾多隻啦~  最後我食咗4隻,讓比老公食多2隻!

依味幾好送飯,下次一定要整多幾隻至得!!




 依味腐乳蒸茄子好好送飯架!

依個小菜係我一位網友既媽媽自創~ 做法非常簡單快手,網友上星期問我有無興趣試吓?

腐乳 + 茄子我都鍾意食,我當然有興趣啦~  於是網友好慷慨地比咗食譜我,不過我自行改咗少少調味,整出來果然好好送飯!!

本來想用長身紫色果種茄子,不過weekend 泗和行既茄子全部都唔靚! 退而求其次唯有改用黑色圓碌碌果種茄子~

當然如果可以的話,最好盡量用腐乳之王"廖孖記"啦; 不過我依度無廖孖記......


 冠益華記辣椒腐乳都唔錯架嘞!

可惜既係 - 老公一向都唔鍾意腐乳!  腐乳我成日都食,但始終convince 唔到老公接受腐乳.........


 節瓜鹹蛋肉片湯食譜click here~

 家鄉南乳鴨食譜click here~

 蜜汁煎蠔食譜click here~

 腐乳蒸茄子食譜click here~



23 則留言:

  1. KAKAKAA... 我連續兩日第一呀! 您個鴨好正喎.... 唔知我呢邊有無得賣呢??
    [版主回覆07/27/2010 19:16:00]叻叻~~~
     
    依個鴨係好正架~ V婆婆家鄉菜,傳咗比V媽媽,V媽媽再傳比我!
     
    其實妳果頭有咩超市呀? 我見Morrisons 有硬櫃鴨賣,不過返到屋企要溶雪囉~
     
    再唔係既話,其實可以用鴨胸鴨脾代替既! 不過我以前都試過,味道比用全鴨差d,可能因為無骨~
     
     

    回覆刪除
  2. 茄子好唔好食呀 我見你好似落好少油咁既
    [版主回覆07/27/2010 19:18:00]好食~ 多謝妳既食譜啊!
    我灒完油後再撈勻咗嘛,而且我唔鍾意成口油!
     
     

    回覆刪除
  3. 哈哈 反而我同媽咪中意成口油..好好味
    [版主回覆07/28/2010 07:03:00]咁各人口味都唔同既! 茄子本身味道清鮮,唔需要太重調味都會好味~~~
     
     

    回覆刪除
  4. 我呢到有Morrisons, Tesco, Asda... 但係我想食新鮮呀! 所以呢weekend去睇下有Tesco 有無得賣先 wa..... 原來係正宗家鄉菜黎架!  咁您婆婆係邊到人黎架? 同埋您買個隻鴨 唔係好多肥膏! 我鍾意呀! 我係街食個d好肥~ 睇完您煮既餸之後, 我愈黎愈多野想整..... 個list 太長啦.... 嘻嘻!! 個牛肉麵仲排緊隊呀 如果買到鴨既話, 佢要打尖啦~
    [版主回覆07/28/2010 07:01:00]我唔清楚妳果邊係點,不過我依邊Morrisons 長期有雪藏; Tesco 間中有新鮮 + 雪藏; 而Asda 只得鴨胸鴨脾~
     
    係呀~ 隻鴨係家鄉菜來架! V婆婆係寶安南頭人~
     
    英國既鴨一般都好肥~ 不過依排Tesco 賣既都係鴨仔,皮厚薄少油!
     
    哈哈~~~~~ 咁妳要快d開工先得嘞! 如果唔係個list 越來越長架嘞!
     
     

    回覆刪除
  5. 2個人食咁多餸,使唔使人幫口呀!
    [版主回覆07/28/2010 06:55:00]好呀~ 預埋妳雙筷!
     
     

    回覆刪除
  6. 我都好鐘意食茄子 送飯真係一流呀 ^^ k
    [版主回覆07/28/2010 06:54:00]茄子真係容易整又好送飯~~~~
     
     

    回覆刪除
  7. 你知唔知經期個陣飲咩湯水/糖水好呀?
    [版主回覆07/28/2010 06:54:00]我唔好甜,所以唔知糖水~ 不過經期最好食得比較清淡,所以可以煲一d清潤既湯水,性涼既湯水就要避免! 而 經期後可煲雞湯、當歸之類既滋補湯水補補血~
     
     

    回覆刪除
  8. 我唔敢食鴨住   唔制呀,引人既 
    [版主回覆07/28/2010 06:51:00]妳快d醫返好隻腳,咪快d可以食鴨囉!
     
     

    回覆刪除
  9. 咁你唯有整蝦醬啦﹐ 你上次一招蝦醬炒飯就教左你老公食蝦醬喇~
    [版主回覆07/28/2010 06:50:00]上次係用鹹魚炒飯 - 鹹魚雞粒炒飯嘛!  蝦醬係用來蒸排骨~
     
    佢好怪 - 當初佢話鹹魚蝦醬好臭所以唔食; 但腐乳完全唔臭佢又話唔鍾意........
     
     

    回覆刪除
  10. 而家己是半夜,見到你d餸我食栗米片頂住先

    [版主回覆07/28/2010 06:48:00]嘻嘻~~~ 下次食飽先入來嘛!  
    咁夜食野對身體唔好架~
     
     

    回覆刪除
  11. 腐乳蒸茄子都好特別喎 , 昨晚有位好友送了一大盒印茄比我, 我都試下整先得...
    [版主回覆07/28/2010 06:47:00]係呀~ 依個茄子係網友媽媽既食譜,簡單易煮得來幾特別架!
     
     

    回覆刪除
  12. 下次都系唔好半夜三更睇你個Blog........睇到流哂口水, 越睇越肚餓, 臨訓前食嘢又太肥.....唔食又周身唔自在.....真是極大試探呀
    [版主回覆07/28/2010 06:46:00]哈哈~~~~~ 下次記住我同妳有時差,記住食飽先入來嘞!
     
     

    回覆刪除
  13. 碟 南乳鴨正爆呀,睇到我係咁吞口水
    我媽通常整南乳冬瓜炆鴨!
    [版主回覆07/28/2010 06:45:00]依個家鄉南乳鴨係V婆婆家傳家鄉菜,由V婆婆傳比V媽媽,再由V媽媽傳比我~ 好惹味好香口架!
     
     

    回覆刪除
  14. 喂..你終於上菜啦~ 我成日都黎探你架,哈哈~~ 咁岩我都煮左茄子呀,不過無加 腐乳,就咁加GARLIC涼拌都好好食架~ 我覺得茄子蒸完加涼拌,真係好好食~~~ 你煮個蠔好吸引呀,等我得閒都去煮先~~~
    [版主回覆07/28/2010 19:02:00]我都想試吓整涼拌茄子! 不過近2、3星期蘇格蘭天氣好凍,得十幾度,唔係好想食凍野~ 等天氣熱返少少先整涼拌!
     
    個蠔好味架,又好餸飯,快d試吓煮啦!
     
     

    回覆刪除
  15. Gaileは林家歐巴桑2010年7月27日 下午6:22

    好心下次整多幾隻蠔啦,我覺得妳老公仲想食多d,但見妳得返4隻唔敢再食
    [版主回覆07/28/2010 19:00:00]我見隻鴨咁鬼大隻,咪整少d蠔囉!
     
    我比多2隻佢食,本身佢都話唔好~ 但佢唔鍾意腐乳,所以對個茄子麻麻地,咁咪我食多茄子,佢食多d蠔囉~
     
     

    回覆刪除
  16. 其實都唔關隻豬腳事,係因為我早兩日感冒發燒,都未好,咪唔食得囉 
    [版主回覆07/28/2010 18:58:00]哎吔~ 原來病咗! 而家好返d未呀? 飲多d水+ 休息多d,唔好亂咁食野嘞!  get well soon~
     
     

    回覆刪除
  17. 蜜汁煎蠔...聽到個名都好想食呀~
    d汁肯定好好送飯啦~^_^
     
     
     
    [版主回覆07/28/2010 18:56:00]蜜汁甜甜地,加埋生蠔既鮮味,真係好好送飯架!
     
     

    回覆刪除
  18. 妳成日都三餸一湯, 我就兩餸一湯
    [版主回覆07/28/2010 18:55:00]因為我老公唔鍾意食菜嘛! 但我又一定要每餐有菜,如果煮得2餸,佢咪只鍾意食一個餸囉....
     
     

    回覆刪除
  19. 腐乳蒸茄子<---我想像唔到咩味有時間try try 先,thank you!
    [版主回覆07/29/2010 20:13:00]如果唔係網友比食譜我,我都唔會咁整~ 試吓吖,幾好送飯架!
     
     

    回覆刪除
  20. 茄子我媽咪鍾意呀~~!!!
    我成日剩係整魚香茄子佢食,
    等我試下你依個先
    [版主回覆07/29/2010 20:12:00]魚香茄子我都整過,跟V媽媽方法去煮,激似酒樓味道!
     
    魚香茄子我老公就鍾意食喎! 腐乳就掂都唔掂.....
     
     

    回覆刪除
  21. 好彩腐乳唔會咁快壞﹐你自己慢慢嘆都得~
    [版主回覆07/29/2010 20:05:00]係呀~ 仲好 - 唔洗同我爭食!
     
     

    回覆刪除
  22. 餐餐都咁豐富 MR.T 有冇肥他左呀~
    [版主回覆07/29/2010 20:04:00]妳自己睇嘞~ (weekend 時影既! ) http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=44102
     
     

    回覆刪除
  23. 次次煮親果d人地都好鍾意食既,越睇就越肚餓呀...無野食唯有食餅頂住先啦,如果未有luch又見到,我肯定會餓到暈低好似呀~~哈哈!!
    [版主回覆07/30/2010 06:55:00]嘻嘻~~~~ 應該食飽早餐先入來睇嘛!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...