2010年7月5日星期一

傻傻地Weekend - 2010年7月2 - 4日 (附食譜)



7月2日(星期五)
上星期三晚整咗個pizzath00000005.gif image by veronica_tsim去99度 (網誌),剩返既pizza 料足夠整多個都有凸!


本來想星期五晚整多次pizza 用埋d材料架......

 不過老公晏晝sms 問我想唔想食壽司~

想呀~ 想呀~~ 而且正值Yo!Sushi Glasgow Frasers 店又做6折優惠!!

 就食sushi 啦!

 是晚牛壽司好好好鬼正~~~~~


 戰績: 19碟 + 2碗味噌湯~ 正!

7月3日(星期六)

是日又大風又大雨,天色好差!


 我早過老公起身去整瑞士卷~

 等老公起身後我就整咗個pizza + 食埋雪櫃裡面既沙律做lunch~

 今次加咗一種同pizza 完全"唔啦間"既材料......

 估唔估到係咩來呢?

_342.gif image by veronica_tsim 
老規矩 - 答案喺本篇末開估!

 V記巨無霸薄餅食譜click here~

 雞肉大蝦沙律食譜click here~

7月4日(星期日)

上星期日去完The Trossachs,已經打算如果依個weekend 星期日好天氣既話,我 + 老公會去果度燒野食~
7_2_103v.gif image by veronica_tsim

但星期六果日橫風橫雨,心想應該燒唔到嘞!  點知一個屈尾十 - 到咗晏晝出太陽藍天白雲喎!!

咁老公就check 吓星期日既天氣預測 - 星期日朝早天氣都係橫風橫雨! 不過下午2、3點會開始放晴,直至夜晚10點左右先會再來料!!

好!
1775465298.gif image by veronica_tsim  我 + 老公決定即管搏一搏 - 即時出街買食物醃!!

星期日朝早一起身 - 的確係橫風橫雨,而且睇佢個勢唔似會停,所以一早打定輸數......不過到咗1pm 個天真係放晴出大太陽喎!

我同老公即時拿拿淋執野~ 帶住14隻雞翼、6塊黑椒豬柳、1kg 急凍魚蛋、竹筒魚蛋1包、多春魚1 pack、大蝦1 pack、急凍青口8隻、2隻茄子、3隻翠玉瓜 + 鮮露筍1 pack......出發!

一路上見天氣不停轉好,大太陽 + 藍天白雲,搞到我充滿希望......直至進入Stirling,天氣又開始唔對路!! 由Stirling 去The Trossachs 天氣越來越差,後來仲傾盆大雨......

到咗Loch Lubnaig 湖邊,雨仍然無停,水位比上星期日上漲咗好多!

 湖上有2隻天鵝......

 依隻見到我 + 老公行埋湖邊,佢就向我地方向行埋來! 呆望咗我地一陣,可能見我地無野比佢食,佢就調頭走咗嘞~

最後我地搵到一處地方起爐~ 不過一路燒超大風吹到頭都甩咁滯,而且大雨時落時停......連相都影唔到!!

天氣太唔穩定嘞! 所以燒咗廿幾粒魚蛋、2塊豬柳 + 1隻雞翼之後,我 + 老公決定執野返屋企!!

 
2008110915232615.gif image by veronica_tsim
頂~ 一出The Trossachs 範圍,天氣又變返藍天白雲! 仲要出埋彩虹呢!!

不過只係曇花一現~ 就算有彩虹,天色其實仍然好差......




 馬路一地樹葉,間中馬路中間仲有大樹被吹斷既樹枝......十足十8號風球一樣!!

野食燒唔成仲搞到成身污糟邋遢,真係好鬼掃興~~~~~
2008111213530101.gif image by veronica_tsim

預備咗一大堆食物,谷鬼氣全部塞哂入焗爐一鑊熟整哂佢......


雖然無得真正BBQ,不過坐喺屋企舒舒服服,而且食物一樣好味呢!!

Well~ 今次燒唔到唔緊要啦! 因為99今日返咗香港,又有一排星期日唔洗返去食飯,大把機會燒野食啦!! 哈哈~~~~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Smiling-Small.gif image by veronica_tsim 開估......

  依舊係................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 就係荷美爾Spam 午餐肉嘞!  (早幾日食剩咗一小舊~ )

27 則留言:

  1. 111111111
    [版主回覆07/06/2010 05:29:00]叻 叻 叻 叻 叻 叻 叻 叻 叻
     
     

    回覆刪除
  2. 耶!!!搶到!!!
    其實我未睇內容,
    宜家即刻去睇
    [版主回覆07/06/2010 05:30:00]咁心急做第1!
     
     

    回覆刪除
  3. Sushi真係好鬼好味啊 >V< 我都超級鐘意食呢~ 唔知你果度D Sushi 好食D定香港D好味D呢? 哈哈~ 嘩~我見到你寫住去BBQ果D野食水蛇春咁長, 兩個人JA 啵, 咁一定燒唔曬啦~~ 不過好羨慕~~兩個人都會特地去BBQ 通常都係一班人去燒 如果我同D FD話兩三個人去燒, 佢地睬我都傻呢......
    [版主回覆07/06/2010 05:28:00]緊係香港既壽司好食好多啦! 外國月亮唔一定特別圓架~ 尤其係英國果個........英國選擇又少,依間喺度叫做食得過,用來止癮架咋!
     
    我 + 老公燒野食都係即興果隻,所以唔會臨時約朋友~ 而且班竹升朋友喜好洋人BBQ - 即懶乾淨企理放喺爐上面燒果種! 但我 + 老公就鍾意渣燒烤叉港式BBQ~
     
    係預咗燒唔哂架! 唸住燒咗食唔哂帶返屋企食嘛! 不過天氣太差,唯有返屋企用焗爐焗囉.......
     
     
     

    回覆刪除
  4. 加午餐肉
    好搞笑呀!!!
    味道好唔好呀?
    我剩係見過香港有間野加條菠菜同荷包蛋上去
    [版主回覆07/06/2010 05:22:00]午餐肉整pizza 都唔錯架! 我食咗1/4,老公食咗3/4~ 咁妳話好唔好味嘞?
     

    咁妳有無見過咁既pizza? 依個正宗意大利架! (喺羅馬市中心一間餐廳~) 個賣相幾鬼核突呀!!!!
     
     

    回覆刪除
  5. Spam 係我至愛不過好貴,你個sizeHK要$2X
    [版主回覆07/06/2010 05:14:00]我覺得午餐肉之中,spam 係最好食既! 依罐大既依度賣£1.78,圍返都成20蚊港紙呀~
     
     

    回覆刪除
  6. 19碟壽司真係好勁喎 , 另外幅彩虹相好靚呀 , 明日開你個BLOG 比Katrina 睇下先....
    [版主回覆07/06/2010 05:13:00]19碟係我 + 老公夾埋嘛! 幾年前我曾經創下自己1個食咗14碟既彪炳戰績! 不過至今打破唔到依個記錄,而且而家叫我食14碟都食唔到咯......
     
    如果天色好少少既話,條彩虹會仲加靚~~~~
     
     

    回覆刪除
  7. 食咁多壽司好利害 梗係好好味喇!引起我想即刻出街食壽司添
     
    條彩虹咁樣畫過長空好正,我都想有機會見到影返幾張相
    [版主回覆07/06/2010 05:12:00]我同老公夾埋19碟呀! 唔係我一個人~ 依間唔錯啦!
     
    如果天色好少少既話,條彩虹應該會更靚~
     
     

    回覆刪除
  8. Mrs.T 嘩 19 碟 ….. 好堅呀 …. 食多多都唔覺肥 , 真恨死人呀 ….
    早早起身親手整定美食比老公仔 … 好感動呀 …. 唔怪得妳老公日日都諗住妳啦
    妳張彩虹相好靚呀 … 我想現場的景象還會比相更加靚好多呢
    [版主回覆07/06/2010 05:10:00]19碟係我 + Mr.T 夾埋架~ 幾年前我曾經創下自己1個食咗14碟既彪炳戰績! 不過至今打破唔到依個記錄,而且而家叫我食14碟都食唔到咯......
     
    其實我唔係特登早起為咗整野比佢食既! 平時佢朝朝早起身返工做唔停,weekend 咪比佢瞓晏少少囉~ 不過我習慣早起身,瞓得耐反而會頭痛!
     
    邊張彩虹相靚呀? 頭果張喺停車場影,其他果d係高速公路行車中影架!
     
     

    回覆刪除
  9. i knew its spam lol....if not then my second guess wud be cha siu 
    [版主回覆07/06/2010 05:00:00]very smart!
     
     

    回覆刪除
  10. 你個日本餐晚餐好豐富呀﹗ 你老公仲請你食咁好﹌ 有冇食埋炸野呢?﹌ 原來你咁好﹐早起唔會整醒你老公架? 我一定要整醒晒全部人架﹗因為早醒好悶架﹗ 不過整醒的人之後呢﹐唔知點解一陣間又突然眼訓啵﹌ 之後自己返房訓﹐其它人醒晒﹌ 大樹被吹斷既樹枝好危險架﹌ 係屋企食野真係爽好多架(我覺得)﹌
    [版主回覆07/06/2010 17:12:00]迴轉壽司之嘛,不過好好食!
    老公養我 - 出親街都係佢比錢架啦! 就算喺屋企煮飯,都係佢比錢買餸架~
    有炸野食架! 我老公叫咗碟天婦羅 + 炸軟殼蟹~ 不過我無影之嘛!
    平時老公朝朝早起身返工後就做唔停,weekend 咪比佢瞓晏少少囉~ 不過我習慣早起身,瞓晏d反而會頭痛架!
     
     
     

    回覆刪除
  11. 雖然天氣差冇得繼續燒野食 , 回家焗都有另一番情趣啫 .  ( 補番條咁靚0既彩虹給你們欣賞 )
    [版主回覆07/06/2010 17:07:00]嘻嘻~~~ 係架! 只要同老公一齊就好有情趣架嘞!!
     
    蘇格蘭比香港多好多機會見到彩虹架~
     
     

    回覆刪除
  12. Gaileは林家歐巴桑2010年7月5日 下午6:46

    午餐肉pizza又幾特別喎...
    19碟壽司你地兩個食好似唔係好多咋喎,比起妳以前的戰績
    喺屋企焗野食舒舒服服咪幾好...下次咪搏嘞,真係確定天氣大好先好出去!!不過黎緊既幾個weekends一定有得你地去既
    [版主回覆07/06/2010 16:58:00]舊午餐肉係早幾日食剩,唔想擺咁耐咪用咗佢囉~
     
    我 + 老公不嬲食親壽司都差唔多19、20碟架啦! 妳同妳老公夾埋又食幾多碟呀?
     
     

    回覆刪除
  13. 今次幾日既野炒埋一碟咁出BLOG WO~
    午餐肉整PIZZA咁特別?不過講真吖~其實PIZZA放咩料上去都得呀~MATCH到個味就OK啦~
    你會唔會諗住好似有D餐廳咁,整個米PIZZA呀?(即係用米做餅底呀!)
    [版主回覆07/06/2010 16:52:00]依排好多野搞忙嘛~
     
    舊午餐肉係早幾日食剩,唔想擺咁耐咪用來焗pizza 囉!
     
    我未見過未聽過有米pizza 喎......
     
     

    回覆刪除
  14. 個pizza 好足料呀 !!!
    香港熱到好似焗爐咁... 想BBQ都要等下先
    k
     
    [版主回覆07/06/2010 16:50:00]自己整pizza 緊係足料啦!
    香港而家室外BBQ,真係分分鐘中暑都似呀......
     
     

    回覆刪除
  15. Gaileは林家歐巴桑2010年7月6日 上午2:31

    我老公好鬼醃尖架,佢唔鐘意食迴轉壽司,記得我同佢食過一次咁大把,係佢朋友請佢先去食,所以唔記得食到幾多碟,好似都係10零碟,大部份係我食既
    [版主回覆07/07/2010 20:29:00]只要我鍾意,就算係我老公唔鍾意食既野,佢都會陪我食! 嘻嘻~~~~ 不過好彩我 + 老公口味都唔算相差太遠!
     
     

    回覆刪除
  16. Spam for pizza?? It's a creative idea. Next time you can try Chinese sausage (wich you know understand what i mean)
    [版主回覆07/07/2010 20:26:00]Nah~ i dont like chinese sausage! chinese liver sausages are better!!
     
     

    回覆刪除
  17. Hi, this is my first time to leave a messge in your blog.  I have been reading your blog for quite some time - very interesting. PIZZA 好好味.... 重有你的客家炆豬肉....
    [版主回覆07/07/2010 20:25:00]Welcome + thanks for your comment!  im glad that you like my blog~
     
     

    回覆刪除
  18. 我都估到係午餐肉呀,因為我早幾日整PIZZA果陣問我老公不如整舊午餐肉落去,跟係佢就話我痴線,所以我第一時間諗到係佢,原來你同我一樣鍾意放D唔"喇更"既野落PIZZA度,HEHE!!
    [版主回覆07/07/2010 20:24:00]我唔係鍾意放唔"喇更"既野落pizza度,只係之前食剩一舊午餐肉唔想嘥咗啫~
     
     

    回覆刪除
  19. 哈哈!我一睇就覺得似午餐肉啦!
    [版主回覆07/07/2010 20:23:00]叻叻!! 妳真係醒目嘞~
     
     

    回覆刪除
  20. 都話妳叻架啦,一早起身整完瑞士卷又可以整埋pizza,真係勁呀!!
     
    我同老公都好鐘意食sushi,我地都試過食超過2x碟架,哈哈!!
    今次無得盡情bbq都唔緊要啦,咪下次law,而家係屋企食都好sweet呀!!!
    [版主回覆07/07/2010 20:23:00]咁個瑞士卷焗完要攤凍架嘛~ 趁住個瑞士卷攤緊咪善用時間整pizza 囉!
     
    我老公其實唔算話好好好鍾意食sushi - 因為佢點好多天婦羅、炒麵、燒雞肉既小食~ 佢陪我食既啫!
     
     

    回覆刪除
  21. 其實我唔知其他地方有冇米PIZZA,不過HK係有呢間鋪,又真係賣緊呢種PIZZA呀!
    佢個餅底係好似飯焦咁架~硬硬地,上面有D材料,都幾好食架!^_^
     
     
    [版主回覆07/07/2010 20:17:00]聽妳咁講,其實依個米pizza 都唔一定要用整pizza 既方法來整! 依個idea 都唸得過既~  
     
     

    回覆刪除
  22. wa~~~~茄子好好味咁o既樣呀!!!! 我諗返起上個星期bbq , 燒茄子同草菇... 我都係第1次燒o黎食!好正~
    [版主回覆07/07/2010 20:16:00]係架~ 茄子切半,加pat 蒜蓉 + 少少生油,用鍚紙包住放喺炭上來煨,熟咗淋美極......正!!!!   翠玉瓜咁整一樣好味架!!
     
     

    回覆刪除
  23. 你就好啦﹗我呢度食炸野或者唔炸既野都冇蟹食架﹌ 其實我都唔知點解既?﹗就算我去街市買返屋企食﹐ 都係得麵包蟹咋﹌
    [版主回覆07/07/2010 20:13:00]其實我依度選擇都唔多架! 鬼超間中會有蘇格蘭膏蟹賣 (唔係時時有喎!!!)
     
    亞超呢 - 有生猛蘇格蘭膏蟹 + 另一隻好鬼細,個身有好多毛既不知名蟹~ 軟殼蟹係急凍野來架咋!
     
     

    回覆刪除
  24. 哈哈 我仲以為係臘腸添
    [版主回覆07/07/2010 20:10:00]臘腸就唔好咯 - 我都唔鍾意食臘腸既!
     
     

    回覆刪除
  25. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年7月7日 上午12:30

    WO..午餐肉??真係夠晒特別呀..哈哈..
    [版主回覆07/07/2010 20:09:00]食剩唔好嘥嘛!  估唔到又幾啱味喎~
     
     

    回覆刪除
  26. Spam 午餐肉做pizza好特別喎,Spam香港賣得都幾貴~~
    我遲d都要學妳整足料pizza
     
    [版主回覆07/08/2010 03:23:00]快d試吓整啦! 好好玩架~ 我以前都唔鍾意食pizza,學識整後反而鍾意食~
     
     

    回覆刪除
  27. YEAH~~~
     
    我估中咗係午餐肉, 又幾有創意喎, 下次我都可以試下
    [版主回覆07/08/2010 03:21:00]叻~~~~
     
    無意中新嘗試,估唔到又幾好味喎!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...