2010年7月9日星期五

再來YO!Sushi (2010年7月8日)


上星期五去食YO!Sushi......(網誌)_1447.gif image by veronica_tsim


尋晚(7月8日)我地再去咗食YO!Sushi!

 佢地d牛壽司真係好鬼正!


 依個淨牛無飯第一次見,配埋果pat 酸酸地綠色既莞茜醬汁......正~~~~~~~

尋晚唔知點解唔見有三文魚壽司?  但我又懶廢事order,所以攞咗碟三文魚刺身......


 好新鮮又夠哂厚身,好好味!  (其實係有4塊架! 我食咗1塊先影相~ )


 依個凍茄子好好食!

我喺超市買1大隻茄子只要5Xp (6HKD左右); 不過依碟得d屎咁多,1/4個茄子都唔知有無??

竟然要£2.80!!!!!!!!
1775465285.gif image by veronica_tsim
 (約33HKD)  賺死佢地~~~~~~




 老公最愛既炸軟殼蟹卷~


 佢又好鬼鍾意叫埋大堆炸物......


 不過我就主攻壽司 + 刺身!


 今次都係食咗19碟!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 依對係比唔識用筷子既洋人用既蠢人筷子~

 click 入去......


 咁就用得架嘞!
我個人好討厭依種筷子! 見到有人用時,我會好睇唔起對方!! 140698382_c.gif image by veronica_tsim


既然都去得試東方既食物,何不順便學習吓點用東方人用既筷子? 學習一下尊重人地國家既飲食文化??

 (2006年10月攝) 之前同老公2個鬼仔老死喺香港食日本野,人地咪又係同我地一樣用筷子!

用得唔好唔係問題 - 因為就算係中國人都唔會個個一出世就識渣筷子! 問題係肯唔肯去試~ 出埋哂d咁低能既代用品,更加唔洗旨意佢地會試啦!!

有時喺酒樓見到隔離枱既洋人棄用筷子而要求待應攞刀叉比佢......

又唔見我地中國人去西餐廳時會要求用筷子?
_2212.gif image by veronica_tsim

16 則留言:

  1. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2010年7月9日 上午8:34



    各位留9唔搭8 spam + 賣廣告既厚面皮人渣垃圾佬 + 垃圾婆~
     
    想話比你地知 - 無論你地一日入來留幾多次垃圾,本小姐一見到都會全數剷清!  

     
     

    回覆刪除
  2. Hello Veronica,
    你lee 句 : 又唔見我地中國人去西餐廳時會要求用筷子?  配埋 lee 個公仔好底死呀! 那麼,你有無用過果對懶人筷子呢 ? 好似好危危乎,調調 fling 咁, 夾唔夾到野架?
    [版主回覆07/10/2010 00:34:00]我緊係無用過啦! 我用正常筷子既~
     
    依對野質地似雪條棍,夾係夾到既 - 而且超級容易夾! 白痴既都一定用得到~ 若用唔到既話真係好去死咗佢......
     
     

    回覆刪除
  3. 個凍茄子我就咁睇相都覺得好好味呀﹗ 嘩﹐原來碟野咁貴呀?﹗ 不過出街食係咁架﹐你睇我都成日係度嘈就知啦﹌ 對假筷子我仲以為係雪條棍呀﹗哈哈哈﹌ 咁我呢邊的GER人又好識用筷子啵﹐ 仲成日好想用添呀﹌
    [版主回覆07/10/2010 17:41:00]果碟茄子佢地真係好過去搶呀!!!! 貴就緊架嘞,因為依間野確係幾貴既,不過無唸過得咁少茄子囉!
     
    英國人好鬼懶! 又要食中國野、日本野,但又懶唔肯學用筷子!!!! 有時見到隔離枱d洋人一路食一路同既佢朋友"講解"中國菜、日本菜起源、各種調味料點用呀........一副專家咁既口吻! 我心唸: 你渣好對筷子先好講咁多野啦!
     
     

    回覆刪除
  4. 嗰對懶人筷子, 原理同小朋友用嗰啲學習筷子一樣, 個頭痴住唔會跌, 不過個樣衰過學習筷子, 好似兩支雪條棍咁架
    [版主回覆07/10/2010 17:36:00]A~ 小朋友學習筷子又唔同喎! 話明學習,咁即係總有一天會學識用正式既筷子~
     
    不過出兩支雪條棍既木夾比洋人用,依世都唔洗旨意佢地會學識用正經筷子!
     
     

    回覆刪除
  5. 見到你d美食令我諗起大漁!抵食又美味
    唔睇清楚以為碟炸豬排係燒鴨來!
    [版主回覆07/10/2010 17:34:00]大漁? 大陸果間呀?  我自問仍然未敢喺大陸食日本野......
     
    迴轉壽司點會有燒鴨架??
     
     

    回覆刪除
  6. YO!Sushi  sheffield都有,可是我都还没去吃,觉得好贵。
    [版主回覆07/10/2010 17:30:00]英國出街食乜都貴架嘞,而且食物又唔夠香港既好味......
     
     

    回覆刪除
  7. Gaileは林家歐巴桑2010年7月9日 下午5:21

    用兩枝雪糕棍俾洋人做筷子,真係攞喺手上會比人笑囉 依家都越黎越多洋人識得揸筷子架啦,咁既做法變相只要食佢地既野就得,唔一定要認識佢地既文化咁,接受唔到!!我大姑奶個鬼佬老公咪一樣揸筷子揸得好好,佢地鐘意食果種食物自然就既學果種食物餐具啦
    [版主回覆07/10/2010 17:29:00]其實餐具可以有幾多種類啫? 咪又係來來去去刀叉匙羹筷子,對d洋人來講只係學筷子一種之嘛,咁都唔肯去學要用代替品,無鬼用!!\
     
     

    回覆刪除
  8. 我好似係london都食過yo sushi !
    哈哈, 對筷子好低b ! 多謝你示範點用, 我真係睇完先知.....
    [版主回覆07/10/2010 17:27:00]YO!Sushi 全英都有好多分店架! 妳食過都唔出奇~ 我第一次喺曼城分店食,果次真係覺得好鬼難食!!!!!
     
    我真係好憎依個蠢人夾! 我覺得佢唔配叫做筷子!!!!
     
     

    回覆刪除
  9. 哈哈 對筷子真係好似雪條棍 ^^ k
    [版主回覆07/10/2010 17:25:00]好憎依個蠢人夾!!!!
     
     

    回覆刪除
  10. 啲食物好yummy, 但心情勁差,工作上犯咗一啲錯,worry about the future....
    [版主回覆07/10/2010 17:25:00]每個人工作都係高低起跌,既然已經錯咗,盡量想方法睇吓有無得補救? good luck + add oil 啊~
     
     
     
     

    回覆刪除
  11. 對筷子好搞笑........唔講唔知係 筷子
    [版主回覆07/10/2010 17:22:00]好唔鍾意依個"蠢人夾"!!  我覺得佢唔配叫做筷子 - 因為有辱我國國粹!!!
     
     

    回覆刪除
  12. 我都好喜歡食日本野, 不論壽司, 刺身, 炸物.....
    [版主回覆07/10/2010 17:20:00]我都鍾意食日本野,不過當中最鍾意係壽司、煮物 + 串燒,刺身 + 炸物係其次~
     
     
     
     

    回覆刪除
  13. 鬼佬筷子?妳唔講我重以為你們食完雪條,支棍有特別式樣就有獎wo.
    [版主回覆07/11/2010 17:04:00]依個係" 蠢人木夾" - 佢唔配叫做筷子!!
     
     

    回覆刪除
  14. 其實我而家渣筷子都唔正確~~
    [版主回覆07/11/2010 17:29:00]身為中國人一定要學好渣筷子啊!
     
     

    回覆刪除
  15. 筷子好搞笑........
    [版主回覆07/12/2010 22:28:00]如果妳見到洋人用緊時仲搞笑呀!
     
     

    回覆刪除
  16. 係呀!如果你想試的話我推薦你去世界之窗果間,果間d食物好新鮮而且仲有個廚師係你面前整比你!
    可能我想食燒鴨因而產生幻覺
    [版主回覆07/12/2010 22:27:00]我之前都聽過依間大漁,不過大陸食野始終覺得要小心d~ 或者下次返香港時有機會會試試,多謝推介!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...