2010年7月4日星期日

98%成功瑞士卷 (2010年7月3日)


其實上星期已經買咗忌廉唸住整瑞士卷架嘞,不過突然有正經事忙......於是一拖就拖到今朝起身先整!

今次係我第三次整瑞士卷,對上果次整瑞士卷已經係1年前既事(網誌)~ 不過今次同上兩次一樣 - 仍然未100%成功!

但係今次我已經徹底解決咗甩皮既問題嘞!!1775465354.gif image by veronica_tsim

(依點對我來講最難克服! )

上兩次唔成功都係因為我太心急捲所以甩皮; 不過今次果2%唔成功,係因為蛋糕部份唔夠厚!!

140698393_c.gif image by veronica_tsim
 好奇怪~ 我懷疑上次我焗完蛋糕後記低既材料份量記鬼錯咗!

因為今次我跟住上次記低既份量來做......

 第一部份既牛油蛋黃粉漿,今次溝出來超杰,非常唔對路!  同我一年前影依張步驟圖做出來流質粉漿既質感完全唔同!!  (右下角)

 另外上次蛋糕粉漿份量足夠將我個swiss roll tray 填至八分滿! (右下角)

 而且蛋糕焗出來厚度啱啱好!

不過今次粉漿只填滿一半都唔知有無!!?!?  而焗完既蛋糕薄咗1/3左右~ 好明顯我上次係咁二記低既份量係錯既......

上兩次我整到個蛋糕甩哂皮,忌廉廢事搽兼捲都廢事捲; 本來今次見個蛋糕咁薄都唔想捲架 ......

不過老公喺我隔離推波助瀾"捲啦! 捲啦!"咁~

好啦~ 就即管試吓捲啦!!
1775465298.gif image by veronica_tsim 反正我都買咗忌廉咯!!!

 捲完雪完攞出來切果一刻......

 咦~ 又好似唔錯喎!!

_1856.gif image by veronica_tsim 老公激讚! 非常比面即時鯨吞2件~~~

 不過佢一向會用洋人食法 - 食蛋糕要淋上未打發既忌廉......

蛋糕質感軟綿綿,味道同街買既一模一樣~  所以我比自己98%成功啦! 如果蛋糕厚返1/3的話,咁就100%嘞!!

_342.gif image by veronica_tsim
 雖然今次係我第三次整瑞士卷,不過之前兩次因為甩皮,甩咗皮捲來都無謂啦......所以in fact - 今次係我第一次捲瑞士卷!

我覺得瑞士卷並無我想像中咁難捲喎!  唔知係咪我個蛋糕薄呢? 所以幾易捲又完全無爆口...... 

 睇返我個瑞士卷焗盆招紙,個瑞士卷公仔其實同我果個厚薄差唔多之喎~ ( 洋人瑞士卷!??) 但我始終認為瑞士卷係應該厚少少既!

Smiling-Small.gif image by veronica_tsim
 Anyway 經過一年偷懶後三戰瑞士卷,結果由上次75%成功進步到今次98%成功,都叫做邁進咗一大步啦!

不過由於份量方面有問題,所以今次唔出食譜住~ 

食譜就等我重新研究調解過材料份量,做出一個100%成功既瑞士卷時先再post 啦! (反正唸住下星期再試過!! )

我正唸緊 - 買過個細少少既焗盆,定用返依個咁鬼大既瑞士卷盆好呢?? (又想比借口自己買野!! )



32 則留言:

  1. Hi, 已經成為你的FANS兩個月了,這個瑞士卷你整得好靚呀!可否給我食譜呢?
    [版主回覆07/05/2010 04:47:00]Hello choiyee~ 多謝妳捧場!
     
    其實今次我個蛋糕材料份量有少少問題架! 所以我今次先唔出食譜住~ 等我下星期再整時調較過份量,如果成功既話,會連食譜一齊出post~
     
     

    回覆刪除
  2. 好靚呀 ~~~~~
    卷得好圓呢~~~
    [版主回覆07/05/2010 04:45:00]多謝晴晴~ 原來捲swiss roll 一d都唔難果喎!
     
     

    回覆刪除
  3. 哈哈 你卷得好靚呀 又會咁啱既 我琴日都整左瑞士卷(香蕉味) 但都係比我想像中薄 .....  我都想厚的 ~~ k
    [版主回覆07/05/2010 04:44:00]多謝Katie~
     
    今日我喺shop 見到洋人swiss roll,其實真係同我依個差唔多厚薄架! 我依個焗盆係洋人用來專整swiss roll~ 不過我想整既係港式swiss roll,所以我應該增加材料份量!
     
     

    回覆刪除
  4. 嘩﹗原來呢個蛋糕鬼佬咁食架﹌ 咁我芝士搽果醬食都唔係好怪嘖﹌ 咦?﹗你呢個焗兜我可能可以買黎再戰蜂蜜蛋糕啵﹌
    [版主回覆07/05/2010 04:42:00]唔止瑞士卷架! 基本上乜野蛋糕,洋人都好興淋d cream 浸住來食架~
     
    我依個焗盆用專用來整swiss roll 果喎! 用來整蜂蜜蛋糕可能太淺嘞~
     
     

    回覆刪除
  5. 都唔算薄喎,好好啦 蛋卷爆唔爆係咪視乎佢嘅質地同乾 我都有甩皮問題呀,你點解決,我試過焗耐啲就唔甩皮,但有時驚佢乾得滯真係裂,所以為求安全免激心,都係做反卷
     
    [版主回覆07/05/2010 04:40:00]個人經驗覺得 - 爆唔爆同蛋糕厚薄、蛋糕質感e.g. 鬆軟程度 + 蛋糕濕潤度有關! 查實我整咗3次都未試過爆~ 唔想爆的話最緊要先搞好個蛋糕,只要蛋糕質感啱,捲時一d難度都無!
     
    至於甩皮既問題,其實係好易解決既啫 - 只要唔好心急! 蛋糕出爐後連同墊底既牛油紙即時脫焗盆,唔需要倒扣~ 放喺架上攤至完全涼,等皮既水份散哂先反轉喺另一張乾淨牛油紙上搽cream 再捲~ 只要蛋糕質感啱,就唔會甩皮又唔會爆架嘞!  唔需要特別焗耐d架! 焗得太耐,皮水份流失變乾,反而仲易爆呀!
     
     

    回覆刪除
  6. 同係街買o既有得揮...勁呀!!!!
    [版主回覆07/05/2010 04:29:00]多謝瓜~ 不過同街買既都係爭少少! 希望下次真係可以整到同街買一樣啦!
     
     

    回覆刪除
  7. *×◆..嘉b`*PINKY× || °..“2010年7月4日 上午11:14

    我覺得不薄WO@@~~ 好想吃T__T
    [版主回覆07/05/2010 04:29:00]多謝Pinky~ 整咗3次,今次我最滿意!
     
     

    回覆刪除
  8. 衰鬼, 妳對自己咪要求咁高啦, 咁靚, 我話係100%成功  我都覺得因為薄咗少少會比較容易捲, 而且妳今次捲出黎, 望落都唔係好薄喎~
    [版主回覆07/05/2010 04:24:00]嘻嘻~~~~ 雖然今次我都幾滿意,不過真係仲有進步空間嘛!
     
    今日我去shop 見到d洋人瑞士卷,原來真係好似我依個咁上下厚薄喎! 但我做既係港式嘛,所以我唸住買過另一個厚身少少既焗盆~
     
     

    回覆刪除
  9. 我個人認為這個已經是100%成功, 捲得好靚, 和街邊買的一 模一樣
     
    [版主回覆07/05/2010 04:21:00]多謝YanYan~ 我唸住下星期再整一次,希望下次可以厚返少少!
     
     

    回覆刪除
  10. 你的蛋 捲好“靓”。忌廉的比率可以写出来吗??
    [版主回覆07/05/2010 22:48:00]多謝月兒讚賞!
     
    不過我唔明妳問既"忌廉比率"啊......
     
     

    回覆刪除
  11. Gaileは林家歐巴桑2010年7月4日 下午4:18

    唔薄呀,好鬼靚囉 ...起碼好過我果隻啦!!
    等埋妳個食譜我又整過
     
     
    [版主回覆07/05/2010 22:47:00]Thanks~ 但再厚返少少就perfect 嘞!
     
    下星期我會調較份量再整過~
     
     

    回覆刪除
  12. 我番黎英國果陣..唔該ORDER定7條呀~~
    我要1日1條呀
    [版主回覆07/05/2010 22:46:00]1日1條? 妳自己食唔食得哂架??
     
     

    回覆刪除
  13. 繼續努力 , 屢敗屢試 , 終有一天會成功的 ,Support you.
    [版主回覆07/05/2010 22:45:00]多謝BonBon~ 係架 - 我屢敗屢戰架! 反正依幾次敗都敗唔哂,雖未100%成功,不過成功多過敗啊!!
     
     

    回覆刪除
  14. 繼續努力 , 屢敗屢試 , 終有一天會成功的 ,Support you.

    回覆刪除
  15. 一d都唔薄, 我都要試下整先
     
    [版主回覆07/05/2010 22:44:00]洋人瑞士卷來講就唔薄咯~ 不過我想整港方厚身少少果種!
     
     

    回覆刪除
  16. 雖然未夠厚, 但我覺得妳做得很好, 捲得好靚 , 再接再厲
    [版主回覆07/05/2010 22:43:00]多謝~ 我唸傳統瑞士卷應該係差唔多厚薄,因為 尋日喺shop 見到既同我依個差不多! 但我想整港式厚身少少既~
     
     

    回覆刪除
  17. 好想食件呀!
    [版主回覆07/05/2010 22:40:00]比夠2件妳吖~
     
     

    回覆刪除
  18. 真係好街個d 咁喎... d cream 好厚呀! 原來外國人係鍾意咁食swiss roll 架! 個時我都有將成功既swiss roll 比我個老細食! 不過我無比埋fresh cream佢呀~ 佢淨係問我swiss roll中文係咪都係叫瑞士卷!! 仲話問我點解佢去到瑞士都都見唔到瑞士卷喎?!
    [版主回覆07/05/2010 22:40:00]唔止swiss roll 呀~ 洋人食好多蛋糕、凍餅都會淋fresh cream 架! e.g. 所以酒店食自助餐,甜品櫃一定會有一jug 仔fresh cream 架!
     
    瑞士卷出處已經無從稽考! 據講係源自中歐,並非瑞士~
     
     

    回覆刪除
  19. 勁呀
    [版主回覆07/05/2010 22:36:00]過獎嘞~ 其實唔太難整架咋!
     
     

    回覆刪除
  20. 瑞士卷我至鍾意原味因為愛食cream,妳整得好靚
     
    [版主回覆07/05/2010 22:34:00]Thanks Andrea~ 我自己都係鍾意食原味瑞士卷!
     
     

    回覆刪除
  21. 好"得"呀!!!
    [版主回覆07/06/2010 05:34:00]thank you Ada!
     
     

    回覆刪除
  22. 整得好靚呀 , 我之前買了個長焗盆想整架, 不過講了成年都未整囉...
    [版主回覆07/06/2010 05:33:00]thanks Fian~ 我舊年整咗2次都唔成功,等到依家先再試!
     
     

    回覆刪除
  23.  WOW, congrats, 您好勁呀,您個cake looks even better than some professional bakeries!
    [版主回覆07/06/2010 17:13:00]Thank you~ 不過我唔勁,仲有好多進步空間!
     
     

    回覆刪除
  24. 比你攪到我想買件roll黎食下tim!
    [版主回覆07/07/2010 20:50:00]不如妳又試吓自己整!
     
     

    回覆刪除
  25. 妳好鬼叻呀! 已經整得好靚law喎,仲未滿分??
    我係好鐘意食瑞士卷,但睇怕我都係無能力做到,其實妳用左幾耐時間整好(包括雪埋)??
    [版主回覆07/07/2010 20:49:00]未呀~ 蛋糕唔夠厚嘛! 厚返少少先會比滿分自己~
     
    妳都未試過整,點知自己整唔到呢? 要試過先知架嘛!!
     
    我都唔知用咗幾耐時間呀........溝材料整粉漿連埋焗大約45分鐘左右;
    攤凍蛋糕就唔記得咗幾耐 - 因為攤緊蛋糕時我去咗洗用具 + 整pizza,食埋pizza 先打忌廉 + 捲;
    捲完放入雪櫃後我出咗街,返到屋企就攞出來切囉~
     
     

    回覆刪除
  26. 卷得好靚呀,就咁睇已經好似係出面買果D咁,所以你已經100%成功喇~~~
    [版主回覆07/07/2010 20:43:00]多謝Kelly~ 不過如果厚返少少就100%嘞!
     
     

    回覆刪除
  27. 忌廉 在那里买的(英语怎么叫),我开始以为你的 忌廉是自己做的....
    [版主回覆07/07/2010 20:42:00]忌廉我用double cream 加糖霜打起架!  e.g. double cream 300g + 3湯匙icing sugar~
     
     

    回覆刪除
  28. 我想問下中間d cream 點整ga?
    [版主回覆07/30/2010 22:44:00]我係用double cream 加icing sugar 打挺~
     
     

    回覆刪除
  29. 瑞士卷焗盆幾大呀? 你幾時再整呀? 期待ing...
    [版主回覆10/22/2010 21:48:00]11" x 16" + 高1"~ 我都唔知幾時會再整喎! 我試吓盡快啦~
     
     

    回覆刪除
  30. 嘩,好靚呀!我個swiss roll好肉酸,卷完之後變成正方形!你有甚麼秘芨呀大師傅?請教小妹!THX~~
    [版主回覆01/16/2011 17:08:00]我無咩秘笈喎! 攤凍咗來慢慢捲囉~
     
     

    回覆刪除
  31. Hello, this is Miriam. I live in England but came from HK too. I have been browsing your site for a while. Your cooking is great! I've learnt a lot! When will you make this swiss roll again? I look forward to seeing the recipe!
    [版主回覆10/15/2011 19:26:30]Hello and welcome Miriam! thank you for your long term support~ ^^ im making my 1st fondant cake at the moment! may try to make the swiss roll again after the fondant cake! ;-)

    回覆刪除
  32. Hi Mrs T,

    I just bought the baking pan, do you have the recipe? it looks really good, can't wait to try^^

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...