2010年7月28日星期三

黑松露龍蝦汁海鮮意大利飯


Seafood Risotto with Lobster Bisque & Black Truffle

 1. 預備材料:

- 海鮮適量 (我用帶子 + 大蝦~)

- 意大利米(Risotto Rice) 240g

- 魚清湯500ml (可用清雞湯代替~)

- 罐頭龍蝦湯1罐

- 白酒50ml

- 黑松露適量

- 細洋蔥1個 (唔記得影相! )

- 乾雜菇適量略略洗淨 (optional)

- 鮮忌廉少許



2. 鍋中燒熱少許橄欖油,再放入少許牛油燒溶,將意大利米和洋蔥碎炒香。

3. 加入魚清湯、罐頭龍蝦湯、白酒和乾雜菇拌勻煮滾。

4. 轉小火煮約18分鐘至收汁,期間要間中拌勻。

5. 另一鑊中燒溶少許牛油。




6. 下海鮮炒香,灒少許白蘭地,用海鹽和磨碎黑胡椒調味。

7. 將炒好的海鮮加入意大利飯內拌勻。

8. 新鮮黑松露刨薄片備用。

9. 意大利飯熄火後加入少許鮮忌廉撈勻,灑上新鮮切碎歐芹(parsley)拌勻。


 10. 黑松露薄片放面,上蓋焗1至2分鐘 - 利用飯的餘溫將黑松露稍稍加熱帶出香味,上碟即成。




NOTE:


_342.gif image by veronica_tsim 超市最常買到2種risotto rice - Carnaroli + Arborio~

Arborio 係一般質素risotto rice;

 而Carnaroli 就係特級risotto rice,被形容為"superfino", "the king of rices", 甚至有"飯中魚子醬" - "the caviar of rices"之稱~

Carnaroli 澱粉含量高但米粒組織結實,煮出來既意大利飯光滑柔軟,creamy 得來口感煙靭有咬頭,所以Carnaroli 價錢較其他種類意大利米貴!

2008111213535358.gif image by veronica_tsim另外用龍蝦湯煮意大利飯 - 其實應該係用一種龍蝦清湯,並非用質感濃稠既罐頭龍蝦湯......

不過我買唔到龍蝦清湯,所以用罐頭龍蝦湯加魚清湯代替~ 過到骨喎!



16 則留言:

  1. 睇落又唔難整喎! 今餐超想食呀!
    [版主回覆07/29/2010 19:54:00]係唔難整架! 今次我都係第一次煮意大利飯之嘛~
     
     

    回覆刪除
  2. wa..... 好彩我有煙三文魚送您個 黑松露龍蝦汁海鮮意大利飯 jar... 如果唔係我又 .... 想引死人咩 其實黑松露係咩味架? 我咁大個女都未食過黑松露 同 魚子醬 同 鵝肝! 我好想試下呀! 我今日拎第2 jar .... 
    [版主回覆07/29/2010 19:53:00]松露係一種產量少既蕈菇(菌類),有黑白之分 - 黑色被稱為"廚房黑鑽石"; 白色就係"白色黃金"~ 松露有一種獨有既香氣,同其他菇類好唔同,好難形容! 最好既黑松露產自法國; 而最好既白松露就產自意大利~ 松露、魚子醬 + 鵝肝被稱為餐桌上三大珍品架!
     
     

    回覆刪除
  3.                     我未食過意大利米,見到都唔敢買黎煮,睇妳依個好似幾簡單易整喎,可以試下播 
    [版主回覆07/29/2010 19:45:00]我好鍾意食risotto 架! 不過今次係第一次自己煮,之前只喺餐廳食過~ 估唔到原來咁易煮果喎! 妳都試吓啦~
     
     

    回覆刪除
  4. 好好味呀﹗因為我好鐘意食意大利海鮮飯架~ 不過唔知點解的男人成日話唔食既~ 咁食意大利粉佢地又得?
    [版主回覆07/29/2010 19:44:00]係呀? 我老公好鍾意喎! 佢一路食一路讚~
     
    意大利粉係麥造架嘛! risotto 係米來~
     
     

    回覆刪除
  5. Gaileは林家歐巴桑2010年7月28日 下午5:03

    意大利飯粒粒都好飽滿喎...原來黑松露係就咁切片食架,未食,真係唔知!!喺餐廳食果d都係煮埋一齊
    [版主回覆07/29/2010 19:42:00]基本上松露係唔需要煮既 - 高溫反而要令松露既香氣揮發流失!
     
    最近睇電視見Rick Stein 講過,有好多餐廳會用其他菌類浸喺松露油裡面,再切片混入食物裡面煮來假扮松露~
     
     

    回覆刪除
  6. (Empty)
    [版主回覆07/29/2010 19:10:00]
     
     

    回覆刪除
  7. 我未煮過意大利飯但就見過我朋友煮,真係好正呢
    [版主回覆07/29/2010 19:10:00]今次我都係第一次煮咋~ 原來咁容易果喎! 我第一次整都覺得自己整得好好食!
     
     

    回覆刪除
  8. 靚T太,
    多謝你又教識我煮啲個意大利飯呀!
    [版主回覆07/30/2010 06:50:00]唔洗客氣~ you're welcome!
    識咗就快d試吓煮啦!
     
     
     
     

    回覆刪除
  9. 睇個樣都好yummy :D risotto好吸引! 不過未有機會食到>"<
    [版主回覆07/30/2010 06:48:00]我一向都好鍾意食risotto~ 而家自己都煮到,唔洗出街先有得食!
     
     

    回覆刪除
  10. 你好ar!!^^
    我想問下幾時加 鮮忌廉??
    因為我睇到好想食.所以想試下^^
    [版主回覆07/30/2010 06:47:00]妳好朱古力~ 好彩妳問一問我咋 - 原來我打漏咗幾時落鮮忌廉!  真係唔該哂~
     
    我已經改返食譜嘞!
     
     

    回覆刪除
  11. 呢個飯成本都好貴下啵
    [版主回覆07/31/2010 18:12:00]粒松露最貴囉,其他野唔算貴~ 自己煮點都平過出街食!
     
     

    回覆刪除
  12. 請問一盒意大利米夠幾多個人食呀?
    [版主回覆10/08/2010 19:46:00]妳個問題好視乎個人胃口大小喎! 每盒意大利米500g~ 依個食譜用咗一半左右240g 煮咗一大鑊,我 + 我老公一向大食,成鑊清哂~
     
     

    回覆刪除
  13. 請問新鮮黑松露係邊度買架 多謝妳既分享呀
    [版主回覆11/13/2010 21:20:00]妳好~ 粒黑松露喺依度買架: http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=44102
     
     

    回覆刪除
  14. 請問新鮮黑松露係邊度買架 多謝妳既分享呀

    回覆刪除
  15. 買左米,,到我整啦...
    [版主回覆08/30/2011 03:43:00]好耐無整過意大利飯,我搵日都整吓先!
     
     

    回覆刪除
  16. thanks for the recipe. I will make this tonight for my parents. Hope it turns out good. :)
    [版主回覆08/05/2012 04:12:36]you're welcome! hope you'll like it~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...