2010年7月15日星期四

港鏟之霸 - 滅門 (Bad Blood) - 2010年7月12日


匪夷所思~_2096.gif image by veronica_tsim今時今日竟然會有人投資去拍"滅門"依種超級垃圾!! 難道嫌錢腥乎??

一開場見到羅守耀個名,我心裡已爆咗句F word _1369.gif image by veronica_tsim  - 因為上星期睇咗佢執導另一套垃圾"惡胎"! 不過見有任達華喎~ 總算有一絲曙光......

不過睇完"滅門"後令我好震驚2008110915245328.gif image by veronica_tsim- 無唸過"滅門"可以比"惡胎"更爛!!!!

大佬呀~ 依套"滅門"點止係low budget 呀? 直頭係NO budget!!_1282.gif image by veronica_tsim

整套戲只可以用不知所謂來形容 - 故事不知所謂; 情節不知所謂; 情理不合不知所謂; 對白不知所謂; 配樂不知所謂......不過最不知所謂都係個導演!

剛開場地點set 喺中國大陸張兆輝被槍決一場戲,真係睇到我想暈低!2008111213530169.gif image by veronica_tsim

稍為有少少常識都知道槍決刑場係荒蕪黃沙爛地; 點會係個周圍大廈林立,綠草如茵既鬧市運動場架??_1284.gif image by veronica_tsim 而且執行槍決過程既係武警,並非戲中既公安.......

齋係依場戲已經令我覺得好羞家 + 丟哂香港電影既架!!2008111213534059.gif image by veronica_tsim真係難為張兆輝喺咁既製作下仲交足戲......羅守耀身為導演無常識兼好明顯無做research,美國洛杉磯讀大學電影系畢業????????? 

戲中"鏟點"多到數唔哂令人真係慘不忍睹!  唯獨有感浪費咗任達華、張兆輝既演技; 與及安志杰、蔣璐霞既好身手~

老公一路睇一路問我: 點解Simon (任達華)會拍依套戲架???

我點鬼知~~~~~

我終於都明白點解近幾年喺英國無論租或買DVD,既亞洲電影大多係日本 + 韓國既作品,而港產片就越來越少,最近只得成龍大哥既"新宿事件"~

香港電影曾經喺歐美穩坐亞洲電影一哥之位; 時而世易,日本 + 韓國電影近十多年發展確係非常出色,屢有佳品......

不過人地既進步唔代表自己要退步架! 偏偏人地已經咁出色,香港就不停咁退步!! 香港絕對唔係無人材,更加唔係無佳作 - 只可惜佳作太少,垃圾太多!

睇過羅導演兩套大作後......以後見到佢既作品我真係不敢恭維! 就算下次有周潤發都係咁話!!

再多幾套好似"滅門"咁既港鏟霸片,恐怕香港電影業真係要來一個"滅門".......

"滅門"英文戲名叫做"Bad Blood"; 咁羅守耀算唔算係香港電影業既bad blood 呢?

(比返少少credit 果班打得既演員~)




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...