2010年7月30日星期五

白松露蛋黃醬薯仔沙律


雖然最近天氣好涼唔多想食凍野,但唔知點解我成日都好想食薯仔沙律!

過去幾星期,我已經食咗無數盒Tesco Finest Deli Potato Salad,細細盒275g 賣£1.29 - 實在太貴太唔抵嘞!!!222335282.gif image by veronica_tsim加上我又唔知自己幾時先會食厭......

1775465298.gif image by veronica_tsim 咁不如自己整啦!

 1. 預備材料:

- 白松露蛋黃醬 (Harvey Nichols White Truffle Mayonnaise)

- 法國第戎芥醬 (Dijon Mustard)

- 煉奶

- 小馬鈴薯 (New Potatoes)

- 細香蔥 (Chives)

- 紅洋蔥


 2. New Potatoes 約450g 洗淨; 煲水至大滾下薯仔,轉小火煲15至20分鐘將薯仔烚熟,瀝乾水份待涼。


 3. 白松露蛋黃醬1/2樽(約150g)、法國第戎芥醬1湯匙、煉奶2湯匙拌勻備用。

4. 紅洋蔥切幼絲和細香蔥切碎,加入已涼的薯仔中一同拌勻。

5. 薯仔加入(3)已拌好之蛋黃醬汁,用海鹽和磨碎黑胡椒調味拌勻。

6. 放入雪櫃普通格雪凍即成。

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Harvey Nichols 有售既白松露蛋黃醬~

Be very honest - 我唔多覺有白松露既香味!  不過依樽野又的確真係比一般普通蛋黃醬香好多又濃好多,2008111213530154.gif image by veronica_tsim真係好好味!! 當然價錢亦比普通蛋黃醬貴好多......

撇開白唔白松露都好,個人覺得依樽蛋黃醬貴得來都係合理既! 反正我唔係成日食蛋黃醬,所以我會keep 住買~

_342.gif image by veronica_tsim 咁當然唔一定要用依隻蛋黃醬,都整到依個薯仔沙律啦!

法國第戎芥醬 - Dijon Mustard~

法國東部第戎市生產既芥醬; 芥醬子中加入未成熟既酸葡萄汁來代替原材料 - 醋,而製造出來既芥醬,為常見製作沙律醬汁之材料~


 Tesco 依隻Miniature New Potatoes 口感waxy 完全一d都唔粉,且充滿薯仔香~ 用來做薯仔沙律真係一流!!29_3_16.gif image by veronica_tsim

11 則留言:

  1. 罐白松露蛋王醬好吸引呀 !!!! +埋薯仔yummy yummy ^^ 睇黎呢排你愛上左白松露 哈哈 k
    [版主回覆07/30/2010 22:15:00]樽白松露蛋黃醬係早排買架嘞! http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=40517  不過而家先食之嘛~
     
    我之前用來整意大利飯既係黑松露!
     
     

    回覆刪除
  2. 講妳都唔信,我今日都想食薯仔沙律   不過我媽咪話今日超市啲薯仔麻麻地,所以先冇買到咋 
    [版主回覆07/31/2010 17:56:00]嘻嘻~~~~ 我遙控催眠妳嘛!
     
    妳好返未架? 啱啱好返唔好亂咁食野好喎!  好返就食乜都得~
     
     

    回覆刪除
  3. D 醬都自己整, 好野!
    [版主回覆07/31/2010 17:54:00]溝埋撈勻之嘛! 零難度但好好味~
     
     

    回覆刪除
  4. 薯仔沙律我都好鐘意食架~ 不過焗薯或者薯條我都鐘~
    [版主回覆07/31/2010 17:53:00]我都係呀! 焗薯一定要加sour cream; 薯條最好自己炸~~
     
     

    回覆刪除
  5. 白松露蛋黃醬  唔知香港既city super搵唔搵到呢
    [版主回覆07/31/2010 17:52:00]依樽蛋黃醬係Harvey Nichols 自家出品架,我唸其他店應該唔會有得賣!
     
    置地都有Harvey Nichols,不過我唔知香港Harvey Nichols 有無食品部........
     
     

    回覆刪除
  6. 薯仔沙律我真係好耐冇食,妳整到好吸引
    [版主回覆07/31/2010 17:50:00]我今個夏天食咗好多好多~~~~~ 所以最抵都係自己整! 仲好食過街買!!
     
     

    回覆刪除
  7. Gaileは林家歐巴桑2010年7月30日 下午9:53

    依個做lunch真係岩哂
    [版主回覆07/31/2010 17:50:00]做小食都好正架!
     
     

    回覆刪除
  8. 睇見都流口水呀haha~
    見你果種 紅洋蔥好靚,圓碌碌!! hk買果D,係扁架, 果時都唔知係可以生食. 之前朋友去完外國返黎,話整沙津加紅洋蔥.我果時都好懷疑食唔食得呢?驚佢會辣,因為白洋蔥係辣嘛,一直都誤解左.之後試左原來係好清甜!
    [版主回覆08/01/2010 03:12:00]其實生洋蔥好有益架! 可以降血脂降膽固醇,又可以防止心臟血管病變~  不過洋蔥越煮得熟,好處就越流失,所以生食就最好!
     
    我好鍾意食生洋蔥! 白色既都鍾意 - 就係貪佢夠辣!  唔受得咁辣既話,食帶甜味既紅洋蔥就啱哂嘞~
     
     

    回覆刪除
  9. 我係薯精黎架
    [版主回覆08/01/2010 20:23:00]咁依個一定啱哂妳嘞!
     
     

    回覆刪除
  10. 焗薯加SOUR CREAM 真係好好味呀﹗ 如果仲有蔥同煙肉粒~~
    [版主回覆08/01/2010 20:22:00]係呀~ 係呀~ 煙肉要炒到好香脆.......正!
     
     

    回覆刪除
  11. *×◆..嘉b`*PINKY× || °..“2011年3月27日 上午6:57

    好似好正咁XD~ 弄到我都好想整TIM!
    [版主回覆03/28/2011 00:35:00]依個真係好好食架! 而且夠哂易整呢~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...