2010年7月7日星期三

馬拉盞翠玉瓜炒雞柳


1. 雞胸洗淨抹乾切片,用胡椒粉、糖、雞粉、生抽、麻油和粟粉醃最少15分鐘。

2. 翠玉瓜洗淨抹乾,打斜切薄片備用。

3. 燒熱油鑊爆香蒜蓉,下雞柳炒至轉色後灒酒,盛起雞柳備用。

4. 再燒熱少許油,下馬拉盞適量炒香後,再下翠玉瓜片兜勻。

5. 加入少許清水,上蓋焗1至2分鐘至翠玉瓜片變軟。

6. 雞柳回鑊和翠玉瓜片一同兜勻先汁乾即成。


12 則留言:

  1. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2010年7月7日 上午2:51

    各位留9唔搭8 spam + 賣廣告既厚面皮人渣垃圾佬 + 垃圾婆~
     
    想話比你地知 - 無論你地一日入來留幾多次垃圾,本小姐一見到都會全數剷清!  
     
     

    回覆刪除
  2. 我唔係9唔搭8,希望你唔會剷咗我的留言 我係跟咗你及T&P的BLOG有一段時間,好鍾意跟你哋的菜譜煮餸,我係香港人但係住係SYDNEY
    [版主回覆07/07/2010 20:05:00]哈哈~~~ 我當然唔會剷走妳啦! 我知道妳唔係spam 嘛~
     
    T&P都係住澳洲果喎! 我未去過澳洲,但睇電視感覺上澳洲比蘇格蘭多中國人,店舖中式食材選擇都較多,好多中菜都應該可以買到材料整得到!
     
     

    回覆刪除
  3. 呢個餸一睇就知好惹味呀!
    [版主回覆07/08/2010 03:31:00]係好惹味架! 好好送飯~
     
     

    回覆刪除
  4. 嘩﹗你果度買的野有晒中文字既?﹗ 我係呢度唔係成日有中文字架﹐ 攪到我成日翻黎翻去﹐翻完一餐有時都係買錯野既﹌
    [版主回覆07/08/2010 03:30:00]依樽野係扑友喺澳門帶返來送比我架!
     
    不過依度買中式食品,都會有中文字架~
     
     

    回覆刪除
  5. 有時我唔煮青瓜就會想煮翠玉瓜
    [版主回覆07/08/2010 03:29:00]我鍾意炒翠玉瓜多過青瓜~ 青瓜我鍾意生食或涼拌!
     
     

    回覆刪除
  6. 唔知點解, 彤彤+細細都唔食翠肉瓜  
    [版主回覆07/08/2010 03:28:00]翠玉瓜好爽甜好好食果喎~ 可能佢地大個d口味會改變都唔定!
     
     

    回覆刪除
  7. 我老公唔鍾意食翠肉瓜
    [版主回覆07/08/2010 17:19:00]佢唔鍾意食妳都可以整比自己食架嘛!
     
     

    回覆刪除
  8. 我想問翠玉瓜係咪苦苦地架
    [版主回覆07/09/2010 00:11:00]我覺得唔苦喎! 好爽甜就真~
    超市有得賣好平啦,買隻來炒肉片試吓啦!
     
     

    回覆刪除
  9. 呢個餸"正", my cup of tea.
    [版主回覆07/10/2010 00:39:00]係個又有菜又有肉,仲好好送飯呢!
     
     

    回覆刪除
  10. E.... 但點解我之前食過一次係苦苦澀澀咁? 所以之後我都無黎試過lu~

    回覆刪除
  11. 尼味餸岩晒喎..因為咁岩朋友送左樽馬拉盞比我...一於學你咁炒吓先...
    [版主回覆07/19/2010 05:23:00]係咪依隻馬拉盞呀? 喺妳果邊買架!
     
     

    回覆刪除
  12. 你真係無 買過有苦澀味翠玉瓜呀! 我係ASDA, TESCO有時都買到有苦澀味翠玉瓜 .如果翠玉瓜有苦澀味. 咁你知不知有咩嘢可以去苦味或者有咩方法揀D翠玉瓜無苦澀架!
    [版主回覆08/30/2010 02:59:00]我真係未食過有苦澀味既翠玉瓜喎! 所以唔好意思,我都唔知點令翠玉瓜唔苦......
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...