2009年2月13日星期五

二人世界的忿怒通粉 - 2009年2月12日 (附食譜)



Penne All' Arrabbiata with Chicken

最近發咗癲日日食Tesco 自己出既ready meal - Penne All' Arrabbiata with Chicken! 其實我一早已愛上咗依個ready meal 大半年 + 之前都自己煮過一次~ 不過近排好似食極都唔厭!!

依個星期以來仲日日食成2、3盒......食咗十幾盒去咯!!!

但Tesco 既好鬼細盒 ,所以餐餐最少食2盒! 不過要成£1.89 一盒......

 咁不如自己煮一大兜! 反正依個菜簡單易整又快手~ 前後唔洗半個鐘就有得食嘞!!!

今次第二次煮改良咗個食譜,比第一次更好味 + 更似Tesco 既味道!

(老公話仲好味過Tesco 喎~~~ )

Penne All' Arrabbiata with Chicken 食譜click here~



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...