2009年2月21日星期六

二人世界的三餸一湯 - 2009年2月20日 (附食譜)



香茜蕃茄蛋花豬肝湯; 花鵰炆雞; 椒鹽多春魚 & 菜心炒肉片

早幾晚煲蕃茄薯仔仲有蕃茄剩,滾咗個快手豬潤湯~ 老公仲破天荒喺我面前食咗舊豬潤呀!!!

花鵰炆雞個汁好好撈飯! 炆時成屋都係酒既香味~~ 不過我冇花鵰酒...我都係用紹興酒啫! (差唔多啦~)

又係多春魚~ 因為一排急凍既多春魚實在太多~ 不過今次用半煎炸既方法,比就咁鹽燒更香口好味! 老公食到唔停得口~~~ Thumbs Up

大家覺唔覺得碟菜心炒肉片好鬼多肉片??? 哈哈~~~ 因為本來有一半肉片用來滾湯! 不過我炒肉片時唔記得留一半,一野炒鬼哂.....

香茜蕃茄蛋花豬肝湯食譜click here~

花鵰炆雞食譜click here~

椒鹽多春魚食譜click here~

菜心炒肉片食譜click here~



1 則留言:

  1. 你 真 係 叻 叻 呀 .......................唔 好 虐 待   d  bloge 友 喇 ,都 無 份 食 嘅
    [版主回覆02/23/2009 07:01:00]我虐待你啫! 肉片係豬肉來架!!! 嘻嘻~~~~ 
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...