2009年2月9日星期一

二人世界自家煮泰國餐 - 2009年2月7日 (附食譜)


冬蔭功 & 泰式綠咖喱雞

老公受我影響,由原來少少辣都食不得,到而家可以接受到小辣,仲愛上咗飲冬蔭湯!  上次整冬蔭雞翼開咗一大盒冬蔭醬未用哂放咗喺雪櫃......於是決定自己試吓煮個冬蔭功!

結果好成功啊~ 老公一路飲一路話: 好似! (咩野"好似"呀?!?! 我買足正宗材料來煲架!! )

天寒地凍食熱辣辣有汁撈飲既野就最好~ 食完成身暖笠笠!
 不過炒咖喱醬時好醃眼囉......

冬蔭功食譜click here~

泰式綠咖喱雞食譜click here~



6 則留言:

  1. 請問你仲有啲咩係唔識煮架?! 我直頭做咗你嘅FANS! I am not a food person but I am married to one! Your cooking is really inspiring!  Makes me wanna cook more now!
    [版主回覆02/11/2009 21:56:00]哈哈~~~ 過獎嘞! 其實我真係仲有好多野唔識煮 / 煮得唔好架! e.g. 焗蛋糕.....
     
    煮野真係煮開就會煮出興趣來架~ 而且煮比屋企人食,佢地食得開心,自己都會開心 + 好有滿足感架!
     

    回覆刪除
  2. 我都好想飲冬蔭公添,不過呢排個胃唔多聽話,我都要忍下口喇,但我每次飲完冬蔭公,第二朝起身啲腸胃都係比較.......路路暢通
    [版主回覆02/11/2009 21:57:00]我又係食完辣野特別暢通既!
     
    妳胃唔舒服就唔好食刺激野嘞~ 等好返時食幾多都得啦!

    回覆刪除
  3. 我都好想飲冬蔭公添,不過呢排個胃唔多聽話,我都要忍下口喇,但我每次飲完冬蔭公,第二朝起身啲腸胃都係比較.......路路暢通

    回覆刪除
  4. 我同老公都鐘意食辣野架!
    [版主回覆02/11/2009 22:07:00]我老公由原來一d辣野都食唔到,受我影響而家可以接受小辣!  不過我煮辣野時,都要就住手......

    回覆刪除
  5. 好正呀.........做咩唔整埋椰汁芒果糯米飯呀
    [版主回覆02/11/2009 22:08:00]thanks~
     
    我唔整椰汁芒果糯米飯有3個原因: (1) 我唔識整; (2) 我唔食甜野; (3) 我唔鍾意糯米飯~

    回覆刪除
  6. 我近年都鐘意左飲冬陰公呀~~
    [版主回覆02/13/2009 22:42:00]妳以前唔鍾意既咩?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...