2009年2月3日星期二

話咁快就溶雪......(2009年2月3日)

唔知點解一落雪就特別好瞓?
搞到我今朝遲咗起身...老公打電話來都聽唔到!!!

經過尋日一整天橫風橫雪 後,今朝起身雪已溶得7788.......


其實尋日(2月2日)全英國都落好勁雪! 

不過就唔同地區積雪情況都唔同~ 我地依度尋日雖然都落足一日大雪,不過就未見好嚴重既積雪~~~ 不過都唔好得去邊 - 因為老公尋晚放工要行第二條路返屋企! 有幾條馬路封咗....而倫敦好似最嚴重 - 巴士火車停駛,學校公司仲放假!

有網友好似好enjoy 落雪,仲浪漫到雪中漫步~ 而我自己就幾矛盾!

我第一次見雪景,係我9歲果年去北海道旅行~ 細個時感覺新鮮,當然好興奮啦!

不過後來來咗英國讀書生活咁多年,已見慣咗落雪! 而且覺得落雪並唔係時時都好玩!!!  尤其每次出街都要著到成隻粽咁......

 我覺得一係就落到有好厚 + 白雪雪既積雪~ 咁我心情好就會好enjoy! (依張相係2年前影既 )

 但我最憎就係落到半桶水!!! (喺依度"扇"低既話應該會好金.....


 仲有溶雪時溶到一pat pat 時.....好核突!


我對落雪可以話係又愛又恨!  

恨係因為我怕污糟......

 愛就因為有時雪景又真係好靚既!

P.S. 啱啱老公 + V媽媽打電話來...佢地都話聽到新聞報導 - 未來幾日大雪會北移...即係話可能會再落過大雪!!!!!



12 則留言:

  1. You look so cute and I did the same on the first time I see snow at NY.

    [版主回覆02/04/2009 17:17:00]Thanks! i always do silly things when i see thick snow!   haha~~~

    回覆刪除
  2. Kitty終於有時間嚟探你喇, 不過已經好夜喇

    回覆刪除
  3. @@" 溶雪 好dirty 唷= =" 不過我仲係想去玩雪....呵呵
    [版主回覆02/04/2009 17:12:00]去韓國囉~ 可以順便滑埋雪!

    回覆刪除
  4. eeeeeeeeeeeeeeeeeee,溶雪好dirty呢.....btw,溶雪係咪凍d架?
    [版主回覆02/04/2009 17:10:00]係呀! 落雪其實唔太凍架~ 溶雪時太陽蒸發冷空氣嘛,所以咪凍囉~~~~~~

    回覆刪除
  5. 英國嘅景真係好靚呀 由其係夜景
    但溶雪真係要小心慢慢行呀, 因為扇呀
    睇妳瞓落d雪度,真係好似軟綿綿咁
    [版主回覆02/04/2009 17:08:00]V媽媽一聽到新聞話英國落大雪,
    佢就第一時間打比我 - 叫我出街小心d!
    佢就係怕我扇親跌死我! (因為佢知我論盡 )
    我瞓雪張相係2年前既~
    果次積雪有成呎厚,完全渣唔到車!
    所以我同老公喺樓下玩雪~~~~
     
     

    回覆刪除
  6. 落緊雪時真係好浪漫, 我未見過雪架, 我都好想可以睇下感受下。
    [版主回覆02/04/2009 17:02:00]如果係乾雪 + 大塊 + 落得慢既話,咁就真係幾浪漫既! 不過如果落既係又大又急既濕雪,咁就一d都唔靚 + 唔浪漫~~~

    回覆刪除
  7. 我都係在北海道見到第一次落雪超開心......不過到溶雪就行很好辛苦..一步一驚心....
    [版主回覆02/04/2009 23:04:00]V爸爸 + V媽媽帶我去札幌睇雪節嘛! 不過我凍到最後一日發燒......
     
    我試過落大雪喺大學停車場(露天)扇低,唔痛但地太滑起咗幾次都起唔到身!!! 超(火羅)~~~~ 後來有個男同學經過,一手"稱"我先起到身......

    回覆刪除
  8. The snow came quickly on Sunday nite/Monday morning. I tried to walk slowly on Monday.

    回覆刪除
  9. The snow came quickly on Sunday nite/Monday morning. I tried to walk slowly on Monday.
    [版主回覆02/05/2009 16:40:00]yes everywhere is wet + slippy! must be very careful~~~

    回覆刪除
  10. 我都唔鐘意落雪 , 因我我覺得好污濁囉 , 行路又怕跌到 .
    [版主回覆02/06/2009 11:21:00]其實我都係憎多過鍾意落雪~~~~

    回覆刪除
  11. 我諗你嗰度一定好大雪呀........
    我都超唔鍾意落雪, 一落雪就唔敢揸車.........
    [版主回覆02/06/2009 11:20:00]果日係呀~ 不過都唔夠倫敦咁勁! 我地果度堆唔到雪人~~~

    回覆刪除
  12. 真係好靚
    [版主回覆02/10/2009 02:58:00]普通啦......可能我已經睇慣咗!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...