2009年9月8日星期二

090909 - 孖T拍拖10週年

曾經.......

曾經我有一個習慣 - 每年大除夕一踏入零晨12點,無論我身在何地,都會低頭合上眼向天祈求一個愛我鍚我既Mr. Right~  今日我發現上天非常慷慨地醒咗件有好多"額外贈品"既筍野過我;

曾經決定除咗V爸爸之外,我以後唔會再相信任何男人~  今日我除咗百份百信任筍野,仲事事都依賴佢; 

曾經聽過好多人講所有男人結婚後,都唔會再好似拍拖時對妳咁好,甚至唔會再對妳好~  今日我發現原來真係有例外; 

曾經誓神劈願唔會同一個比自己年紀少既人拍拖~  今日我同依個年紀細過我4年既筍野拍咗拖10年,而且仲同佢結咗婚; 

曾經有一位朋友認識我無耐就同我講: V~ 妳有個咁既老公,妳真係瞓著覺都要偷笑~  今日我想同依位朋友講: 我無論瞓覺或清醒,都無時無刻偷笑、大笑、狂笑.......

開心既時間過得特別快 - 依句說話真係無錯! (不過仲未係時候講拜拜喎!!! ) how time flies! 話咁快今日我同筍野 - Mr.T拍咗拖10年嘞~~~

從來都無唸過同一個人一齊過咗10年會係點?
因為曾經試過同(另)一個人一齊過咗10個月,已經叫我苦不堪言.......


我真係好感謝筍野咁多年來,無論我做錯咩事 + 有幾錯都好,佢都包容我,甚至包庇我........對我不離不棄~~~
莫講話10年,就算比我再揀10次,甚至10世......我都一定會選擇筍野! _368.gif image by veronica_tsim

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

_344.gif image by veronica_tsim 已經嘔死咗既網友恕我不付責嘞 ; 若只頂住仲未嘔得出既話,希望哥哥既歌聲可以幫妳or你緩和吓......





這一生 也在進取 這分鐘 卻掛念誰
我會說 是唯獨你不可失去

好風光 似幻似虛 誰明人生樂趣
我會說 為情為愛 仍然是對

誰比你重要 成功了敗了 也完全無重要
誰比你重要 狂風與暴雨 都因你燃燒

一追再追 只想追趕生命裡一分一秒 原來多麼可笑 你是真正目標
一追再追 追蹤一些生活最基本需要 原來早不缺少
有了你 即使平凡卻最重要

好光陰 縱沒太多 一分鐘那又如何
會與你 共同渡過 都不枉過

瘋戀多 錯誤更多 如能從新做過
我會說 願能為你 提前做錯

誰比你重要 成功了敗了 也完全無重要
誰比你重要 狂風與暴雨 都因你燃燒

一追再追 只想追趕生命裡一分一秒 原來多麼可笑 你是真正目標
一追再追 追蹤一些生活最基本需要 原來早不缺少 
有了你 即使平凡卻最重要

一追再追 只想追趕生命裡一分一秒 原來多麼可笑 你是真正目標
一追再追 追蹤一些生活最基本需要 原來早不缺少

只得你 會叫我彷彿人群裡最重要

有了你 即使沈睡了 也在笑


 Hon~ I don't just love you,
I love the way you love me.......

Happy 10th Anniversary!


Photobucket
 T生話佢好happy + 好high~~~ 所以要跳番part 艷舞來賀一賀佢喎!  仲除剩條底橫來贈贈慶益街坊!!! _1553.gif image by veronica_tsim





42 則留言:

  1. 未嘔未嘔﹐仲好sweeeeeeeeeeeet tim!
     
    可以揾到一個咁既人﹐仲一齊咁耐都仲可以打咁大篇野去感恩和讚美真係好好好呀﹗﹗
     
    Happy Anniversary!!!
    [版主回覆09/09/2009 17:13:00]thank you very much!
     
    同老公一齊越耐,越來越發現老公有太多優點! 可能出年果篇仲加大篇........
     
    (嘔得出未呀? )
     
     

    回覆刪除
  2. 曬sweet.............................好漏啊!
    曾經認為無咁漏嘅blog,依家終於見到啦....係係妳啦!
    [版主回覆09/09/2009 17:09:00]蟻哥~ 係咪好有"踏破皮鞋 / 波鞋 / 拖鞋...."feel 呀?
    (我唸應該冇咩人真係會著鐵鞋......)
     
     

    回覆刪除
  3. Happy Anniversary and congratulations! Super sweet! We celebrated our 10th last month too!
    [版主回覆09/09/2009 17:01:00]thanks Elaine~
     
    oh Happy belated Anniversary!  (didnt know that since you dont update your blog anymore.......)
     
     

    回覆刪除
  4. 睇唔出佢細過你,你真保養好好!
    [版主回覆09/09/2009 16:54:00]哈哈~~~~ 可能係老公保養得唔好; 又可能係 因為我低能......唔關保養事!
     
     

    回覆刪除
  5. 睇唔出佢細過你,你真保養好好!

    回覆刪除
  6. 二人世界咗咁耐,係時候加入d新野啦啦啦.............生B....生B....生B....生B....!!!!!!YEAH!
    [版主回覆09/09/2009 16:52:00]比d時間我地準備先得架.........
     
    不過我有少少唔捨得二人世界喎!
    多舊麵粉陀手"lun"腳......
     
     

    回覆刪除
  7. H a p p y 1 0 t h A n n i v e r s a r y ! ! !
    祝你地有好多好多 Sweet Sweet既十年
    [版主回覆09/09/2009 16:46:00]Thank you So So!
     
    祝所有人日日都sweet sweet + 開開心心~~
     
     

    回覆刪除
  8. ☜♡ 肥貓♡☞2009年9月8日 下午7:18

    一d 都睇唔出MR.T 細過你!!
    人生有幾多個10年!! 我同我老公都拍左12年先結婚, 多幾年我地就相識左20年喇...真係過得好快!
    祝大家都日日HAPPY!!!!
    [版主回覆09/09/2009 16:31:00]thanks very much!
    哈哈~~~~~ 係架~ 我個樣一向都呃到吓人架!  
     
    開心既日子總係覺得過得特別快.......所以雖然已日日對住老公,不過我仍然好珍惜同佢相處既時間!
     
    祝大家同另一半都幸福快樂~~~
     

    回覆刪除
  9. 真係羨慕你 , 兩個人相處咁耐 , 都可以 keep 住咁 sweet 嘅感覺 , 好難得 , 祝你們永遠幸福快樂
    [版主回覆09/09/2009 16:26:00]Thank you Bon Bon~  
     
    我都同樣祝福妳 + 妳另一半幸福快樂啊!
     
     

    回覆刪除
  10. 好SWEET SWEET 呀! 羡慕死我啦! 如果我老公都係咁對我就好 !希望你們永遠永遠都咁開心!
    [版主回覆09/09/2009 16:23:00]多謝五更!
     
    我都祝妳同妳老公sweet sweet + 幸福快樂~~
     
     

    回覆刪除
  11. 恭喜恭喜,希望你地一直sweet落去
    睇唔出佢細你4年喎,一定係你keep得好啦
    [版主回覆09/09/2009 16:20:00]多謝小杯!  祝大家都sweet sweet~~~~~
     
    哈哈~~~~ 多謝妳睇唔出老公細過我! 不過可能係佢keep 得唔好......
     

    回覆刪除
  12. Gaileは林家歐巴桑2009年9月8日 下午8:47

    Happy 10th Anniversary~希望你地繼續甜蜜10年,20年~100年or更長!我都冇嘔到喎,只係有d唔抵得姐,所以我都即時叫我老公惜惜(台語)補返數
    我都回應Cherrie篇文章生B...生B...生B....
    [版主回覆09/09/2009 16:16:00]thank you Gaile!  大家咁話~~~~ 叫妳老公惜惜完後,條氣順返未呀?
     
    好~ 等我準備吓去生B! 咪淨係催我得架.......咁妳妳又幾時生返幾個好似皮蛋們咁可愛既B呀?
     
     
     

    回覆刪除
  13. 真令人羨慕
    你執到啦!!!恭喜~~恭喜
    [版主回覆09/09/2009 16:09:00]多謝Prime!  
     
    祝大家都執到~~~~
     
     

    回覆刪除
  14. Happy 10th Anniversary~~~ 好 sweet 呢~~ 人生有幾多個十年, 可以搵到一個咁愛你而你又咁愛嘅人, 佢仲要對你咁好, 真係戥你高興... 祝福你地哦~~ 快啲到除夕, 我又要許願搵返個荀嘢~~
    [版主回覆09/09/2009 16:06:00]thank you 雲家莊莊主~
     
    我都祝福妳 - 祝妳搵到個好似阿Rain 咁索既筍野!
     
    btw 唔該哂妳 - 因為我啱啱先記得原來會"戥人高興"係依個"戥"! 我一向都只係打"燉"or "鄧"....
     
     

    回覆刪除
  15.   Happy 10th Anniversary ﹗祝妳同妳蝦子餅永遠幸福快樂﹗首歌我都係好鍾意嫁﹗
    [版主回覆09/09/2009 15:59:00]thank you 嘉莉菊子!  大家咁話~ 祝大家同另一半永遠都幸福快樂!
     
    哥 哥依首歌真係百聽不厭!  都係我其中一首最鍾意既歌~~
     
     

    回覆刪除
  16. 睇到呢段野真係死左.....lum死左就真啦, 妳既另一半可能睇完cry都有份..恭喜!
    [版主回覆09/09/2009 15:36:00]Thank you 何C奶~
     
    可惜Mr.T 係唔識中文既! 不過佢成日都叫我譯我blog 比佢聽~ 依篇野我都有讀比佢聽,不過隱藏咗部份內容 - 廢事佢囂嘛!
     
     

    回覆刪除
  17. 嘩嘩嘩~~ 你真係知我口味啫~~~ 亞 Rain 我最啱~~ 唔駛唔該我喎~~ 我成日都執筆忘字0架~~ 呢個就係啱啱先記得~~
    [版主回覆09/09/2009 18:16:00]緊要唔該妳啦! 因為我打咗幾年都係"燉妳開心"或"鄧妳高興" 咁呀.......
     
    希望快d見到妳張大頭相,換咗另一個 伸脷自摸既男人!
     

    回覆刪除
  18. Gaileは林家歐巴桑2009年9月9日 上午2:11

    條氣未順呀,要等我老公放公打電話俾我先得,我而家唔係福建....我都希望生個b好似皮蛋咁可愛,你地以後個b都會可愛架啦...咁大家努力啦
    [版主回覆09/09/2009 18:29:00]
    好啦~ 咁我地一齊努力加油啦!
     
    哦~ 原來妳未返福建,唔怪之條氣仲頂住啦!  咁妳同妳媽咪玩得 + 食得開唔開心呀? (頂~ 我都唔抵得妳同媽咪去吃香喝辣!!!! )
     
     

    回覆刪除
  19. To 八婆:
    祝你地早日造人成功, 生個好似你咁人見人愛既BB!!
    亦祝你地越來越恩愛, 阿靚仔T生越來越錫你!
    Happy Anniversary!!
    二五婆 上
     
    [版主回覆09/10/2009 23:30:00]承妳貴言啊~~~
     
    大家咁話啦二五婆!
     
    死八婆上
     
     

    回覆刪除
  20. 好sweet呀!最緊要兩個一齊開心就得啦!!
     
    Happy 10th Anniversary!!!!
    [版主回覆09/10/2009 23:27:00]Thank you joeyandben!
     
    祝所有人都開心 + sweet~~~~
     
     

    回覆刪除
  21. VV & yr hon ..... Happy Anniversary ...... hope u & yr Mr. right will happy forever .... same as my husband and I..... haha ..
    恭喜恭喜 ... 上面既比你 hon 睇 ( 唔好介意我英文唔好 ~~ ) 衷心祝福你地咖 .... 我琴日同今日下午唔得閒上嚟 .. 嘩 .. 你出左咁多篇 ... 追c我啦  ... 快d生番個細 hon 啦 ....
    [版主回覆09/10/2009 23:26:00]Thank you cycheung~~~~
     
    我尋晚比咗老公睇嘞! 佢都話thank you 喎! (當然唔會介意啦~ 睇得明就得啦! )
     
     

    回覆刪除
  22. 唔知點解...我睇到好感動...有啲眼濕濕
    ~
































    [版主回覆09/10/2009 23:21:00]多謝Wan~
     
    哈哈~~ 妳原來咁眼淺架!  係咪比哥哥既歌聲感動到呢?
     

    回覆刪除
  23. 大大的內容真棒!

    正妹空姐寫真
    正妹星球
    正妹帶回家
    正妹強力版
    正妹強力牆
    正妹無名相簿
    正妹照片
    正妹圖片
    正妹裸體圖
    本土自拍貼圖區
    本土自拍照片
    本土自拍寫真
    本土做愛自拍
    本土辣妹自拍貼圖區
    本土辣妹自拍網
    本土熟女自拍
    未成年性圖片
    正妹
    正妹日報
    正妹交友go
    正妹百人斬
    布蘭妮貼圖區
    平水相逢
    打炮自拍俱樂部
    打野炮自拍俱樂部
    本土14歲的少女做愛自拍
    本土a片
    本土自拍
    本土自拍天堂
    本土自拍俱樂部
    本土自拍貼圖
    本土自拍貼圖天堂
    台灣論壇女生遊戲
    台灣論壇女生遊戲
    台灣論壇好玩遊戲區
    台灣論壇遊戲區
    台灣論壇遊戲區
    台灣論壇網友自拍貼圖區
    外國視訊美女
    失敗論壇
    失落的世界聊天
    巨乳美女
    巨乳美女裸體
    布蘭妮貼圖片區
    台灣網友自拍貼照
    台灣裸體寫真
    台灣辣妹自拍
    台灣辣妹自拍俱樂部
    台灣辣妹自拍實錄
    台灣辣妹自拍網
    台灣辣妹色情自拍貼圖
    台灣辣妹貼圖區
    台灣辣妹電話聊天
    台灣影音視訊聊天王
    台灣熟女貼圖
    台灣論壇
    台灣視訊聊天室
    台灣視訊辣妹
    台灣貼圖區
    台灣黑幫情色論壇

    回覆刪除
  24. 開心既相處100年都嫌少,唔開心既相處10分鐘都嫌多  係咪
    我都好鐘意哥哥依首歌架
     
    [版主回覆09/10/2009 23:15:00]very true~~~~
     
    鍾意校長既我,依首係我最鍾意哥哥既歌!
     
     
     

    回覆刪除
  25. 好感動!唔知点解有点熱淚盈眶,希望我有一天找到一个有Mr. T十分一甘好的人.
    [版主回覆09/10/2009 22:51:00]Thank you M~
     
    原來妳咁鬼眼淺既!  祝福妳早日搵到妳既真命天子~ 加油!
     
     

    回覆刪除
  26. 我同老公都拍左拖9年多, 結左婚1年多, 你好幸福呀!
    我無你咁好唔使返工, 我日日放左工返到屋企就煮飯俾老公食, 當然我自己都有份食啦, 食到佢肥肥白白!
    雖然要煮飯, 但老公會駕車來接我, 唔使我等bus. 依家好多夫婦都唔煮, 我覺得唔係咁好, 我鍾意睇住老公食我煮既餸.
    [版主回覆09/10/2009 22:49:00]Hello~ MOMO! thank you~
     
    妳都好幸福呀!  其實我唔洗返工冇話好唔好既~ 妳又要返工又要煮飯照顧老公,好能幹啊~
     
    我都覺得有住家飯食,先有"家"既感覺! 而且見到老公食得好滋味既樣 + 同我講"好好食"時, 真係覺得冧死啊~~~~~
     
     
     

    回覆刪除
  27. 祝你哋 sweet 爆一世 ~~~~
    [版主回覆09/10/2009 22:39:00]多謝小飛飛!
     
    祝個個都日日開心,天天sweet~~~
     
     

    回覆刪除
  28. 嘔就無喇~好sweet既感覺添喎~加埋background music,甜上加甜呀!
    祝你們倆繼續好多好多個10年......
    我小時候時,都成日諗幾時會有個Mr. Right出現係我身邊呢 不過,有時兩個人相遇再成一對,真係好講緣份同timing,如果唔係當時我細妹結婚,我都識唔到現時既老公,一齊經歷好多,所以大家都好珍惜對方。
    [版主回覆09/10/2009 22:38:00]多謝妳 攪攪震!
     
    timing 真係好緊要! 我 + 老公未認識之前,有一段時間我喺親戚屋企住~ 原來果時我 + 老公成日差唔多鐘數喺同一個車站搭車架! 不過從來都未遇見過.....  
     
    不過果時就算遇見佢,我都唔會吼佢 - 佢應該仲未成年!  所以妳話timing 幾緊要呢!!!!
     
    祝大家都要好好珍惜身邊另一半啊~~~
     

    回覆刪除
  29. 嘩! 好甜, 好漏吖! (好彩唔係食完飯後甜品先睇  ) 祝 Mr. & Mrs. T   Happy 10th Anniversary! 
    [版主回覆09/10/2009 22:10:00]thank you Mrs.P~~~  
     
    如果妳食完甜品先睇,咁妳真係可能會嘔架!
     
    祝大家都sweet sweet 到好鬼漏~~~~
     
     

    回覆刪除
  30. 恭喜你, 快D生baby, 好快過10個月, 就可以做媽咪, 爹爹, 更開心啦!!
    [版主回覆09/10/2009 23:32:00]多謝妳聊旦糕~   承妳貴言!
     
     

    回覆刪除
  31. Hello Mrs T, I heartly wish you and Mr T HAPPY HAPPY ANNIVERSARY!! 
    It's true that one of the biggest fortune for a woman is having found her Mr. Right in her life!  
    [版主回覆09/11/2009 19:43:00]thanks very much Aline!  
    yes, Mr.T is truly the best thing that happened to me~
     
     
     
     

    回覆刪除
  32. I love this song very very very much.
    Anyway, Congrats!  You both so sweet ah.   Quick quick have BB la.
    I finally get back to work but just working 2 days a week from now on. 
     
     
     
    [版主回覆09/11/2009 19:39:00]thanks very much drm~   we'll try our best ga la!
     
    any plans of having more babies?
     
     

    回覆刪除
  33. Happy Anniversary!!! 快D生個小B啦...祝你們幸福快樂到永遠.... :)
    [版主回覆09/11/2009 18:53:00]多謝蕃薯媽~~~~  大家咁話 - 妳 + JC都要加油啊!
     
     

    回覆刪除
  34. 愛的宣言 比你"晒"c我 又比你"笑"c我啦 hahaha~
    [版主回覆09/11/2009 21:59:00]曬就記得帶返副超 + 搽太陽油喎!
     
    至於笑C......依個幫妳唔到嘞~~~~
     
     

    回覆刪除
  35. 真係好羨慕~~搵到妳既筍野
    祝你地有好多好多個十年
    [版主回覆09/12/2009 02:59:00]多謝Andrea!
     
    祝妳早日搵到妳既筍野~
     
     
     
     

    回覆刪除
  36. 恭喜晒! 人生真係可以有幾多個十年丫...
    比你晒死我...睇到我都係到諗緊....偷笑o個個應該係老公...我先至係佢的筍野! 哈....
     
    [版主回覆09/13/2009 01:59:00]多謝Pat~
    哈哈~~~ 曬親妳呀.....快d帶返副超啦!
     
     

    回覆刪除
  37. 恭喜哂,又一年了!如果你有埋bb,Mr.T肯定更加錫你,加油!!!
    [版主回覆09/14/2009 02:01:00]多謝Butt~
    哈哈~~~ Mr.T 一向最鍚都係我~ 有冇BB都應該冇乜分別!
     
     

    回覆刪除
  38. 絕對唔會嘔呀~
    開心事應該個個都認同嘛~
    原來大家同身邊果個都係拍咗差唔多日子~
     
    [版主回覆09/14/2009 18:31:00]祝大家都恩恩愛愛~
     
     
     

    回覆刪除
  39. 太感動了...唔識點講好....
    特別以下尼句說話﹕
    我真係好感謝筍野咁多年來,無論我做錯咩事 + 有幾錯都好,佢都包容我,甚至包庇我........對我不離不棄~~~
     
    我都要借你尼句說話多謝聲我老公...
    [版主回覆09/14/2009 18:33:00]收妳版權費!  (講笑~~~)
     
    妳同妳老公都經歷咗好多~ 唔係個個都好似你地咁經得起考驗架! 要珍惜啊~~~
     
     

    回覆刪除
  40. long time no visit ur blog~~ 好幸福呀我相信你老公都會覺得一樣~同你一齊佢仲唔係最幸福既男人咩~~~ 好好珍惜~~~祝快d 生個得意bb, 到時咪3T lor~~繼續幸福快樂~~
    [版主回覆09/15/2009 08:00:00]Thank you cookie mama!
     
    哈哈~~~~ 妳又知我老公真係話過自己係世上最幸福既男人既?  (佢同我求婚果時.....佢要求低~~~)
     
    中3T應該勁過孖T喎~ 好! 承妳貴言~~~~
     
     

    回覆刪除
  41. 哇~congrads!!! 我都覺得哥哥呢首歌真係好正~~
    [版主回覆09/16/2009 19:55:00]多謝悶棍小熊!
     
    其實我鍾意校長架!  不過哥哥依首歌實在太好聽 + 太應景!
     
     

    回覆刪除
  42. 我早幾日睇到你這篇blog , 但我未有時間留言 , 今日我要返來留番言 !
    首先恭喜哂你同件荀嘢的第1個10年 , 跟住往後的 20年 , 30年我哋同樣送上無限的祝福給你 !
    V女 : 你會比好多人幸福很多 , 因為你懂得 "感恩 " , 你懂得 "知足" , 你懂得愛是一齊付出的 , 所以你不單幸福過人 , 你還比好多人是開心及充滿歡樂的 , 你要繼續開開心心 , 幸福愉快的生活呀 ! 
    [版主回覆09/16/2009 20:00:00]thank you Fian~~~   感動 + 無言啊.......
     
    承妳貴言 + 送上同樣既祝福! 願所有blog 友都同樣開開心心,幸福愉快~~~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...