2009年9月22日星期二

香煎倉魚配沙律醬


1. 新鮮倉魚洗淨抹乾,斬成大件。(亦可keep 住原條!)

2. 用廚房紙將魚水份吸乾,用胡椒粉和海鹽抹勻倉魚,再沾上一層薄薄生粉。

3. 將倉魚煎熟至金黃,放在廚房紙上吸去多餘油份。

4. 食時沾上沙律醬即成。

_342.gif image by veronica_tsim P.S. 煎魚時油鑊一定要夠熱! 否則易黐底,魚皮亦難煎得香脆~



3 則留言:

  1. 嗚...好想好想食唷....咳到死下死下... 岩岩先退燒....有排都未食得唷... 唯有...望梅止渴先....
    [版主回覆09/24/2009 01:40:00]乖乖地休息快d好返,到時食返夠本~
     
     

    回覆刪除
  2. 我就鍾意煎魚點茄汁
    [版主回覆09/24/2009 01:24:00]哈~ 點茄汁我又未試過喎!
     
    炸魚薯條我就點茄汁~~~~
     
     

    回覆刪除
  3. 煎倉魚 or 煎鱈魚,我都係一樣好鐘意點沙律醬食架,好似份外開胃咁
     
    我呢排真係忙到抽筋,大小姐要上小一之外,我仲啱啱榮升做"大姨媽",要幫手湊bb,搞到啲時間都無晒咁滯呀 ,所以都會小咗啲時間探妳架喇,呀~係呀,我都唔記得話妳聽,我係香港見到啲pizza盤喇,不過啲size太大,都放唔入我個焗爐,所以我都無買到lu,唯有想食嘅時候出街食啦,hehehe
    [版主回覆09/24/2009 16:18:00]好鬼掛住妳啊~~~~~~   大~ 姨~ 媽~~~~  恭喜哂!
     
    咁其實整pizza 又唔一定要用pizza tray 既~ 又可以整細細隻既迷你pizza,一樣得架!
     
    其實我唔太鍾意鱈魚,因為肉太易碎,散"收收"咁.....
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...