2009年9月29日星期二

剪綵 - 斑蘭蛋糕


biaoqing018.gif image by veronica_tsim 今次一次過將3樣新野同時剪綵......

先有扑友阿四早前送比我既斑蘭粉; 繼而有我部靚仔kMix;

 最後有我weekend 新買既矽膠蛋糕模!

 好鍾意個花花型~~~~~

食譜係根據斑蘭粉包裝後面既食譜~ 不過因為份量太多,某d材料我唔太鍾意,所以比我改到七彩!!!

所預備材料: 菜油1 1/2湯匙、牛奶100ml (代替原食譜既椰汁)、自發粉85g、斑蘭粉85g、糖霜90g、雞蛋5隻、泡打粉1/2茶匙~

1. 先將雞蛋分開蛋黃和蛋白。

2. 牛奶加斑蘭粉打勻。

3. 蛋黃和一半糖霜打勻至變白,加入(2)之斑蘭牛奶拌勻。

4. 篩入自發粉和泡打粉,拌好成糊。

5. 將蛋白和餘下一半糖霜打至挺身,分3次加入(4)之粉糊內,再加入菜油拌勻。


6. 預熱焗爐180C,將拌好之蛋糕糊倒入蛋糕模內,放入焗爐焗約35 - 45分鐘。


焗後檢討......

斑蘭粉有淡淡香味,加上有好靚既淡綠色,一路整蛋糕一路都聞到 + 睇到~~~~ 過程都幾賞心悅目!
_2107.gif image by veronica_tsim 個人鍾意斑蘭既香味,多過雲呢拿既味道!

我部kMix 首次登場,表現一流無得彈!!!
我從未試過1分鐘多dd就可以將蛋白打至起角挺身!   我果然好有眼光!!! 呵呵~~~~~
個矽膠蛋糕模好靚,不過焗起後蛋糕隆起好勁!

將蛋糕底部切平咗後,成個蛋糕矮咗好多......._1282.gif image by veronica_tsim

 而且太鬼心急脫模...所以脫得唔靚......
_1289.gif image by veronica_tsim

 整色整水等佢好樣少少......
_104.gif image by veronica_tsim

蛋糕粉漿撈出來比上次整既北海道戚風蛋糕厚身好多,所以今次只做到蛋糕既質感,但就做唔到戚風質感! 不過都幾香幾好食~~~

我知道原因係因為依隻斑蘭粉係無糖 (同牌子另一隻係含糖既!),所以另加糖霜之後,另粉糊變得厚身......

請阿四 + 其他整過斑蘭戚風蛋糕既高手賜教~~~ Thank you!

 頭先睇到斑蘭英文係"Pandan"......."彭丹"..........哈哈~~~~~



12 則留言:

  1. 11111111111111,今次又霸頭位
     
    我印象中佢雖然係寫斑蘭粉,不過好似都係有糖粉,係甜甜地架喎,妳再望下,佢個食譜都冇加糖架
     
    我咪焗咗兩個既,第一個好實(焗過咗時),第二個就OK,較鬆軟,不過又未至於軟到好似戚風咁喎
    [版主回覆09/30/2009 00:57:00]我果包真係冇糖架! 佢後面個食譜話"將適量既糖乜乜乜"但又冇講幾多喎......
     
    咁妳整斑蘭蛋糕果篇又冇食譜,於是我咪上網搵食譜囉~ 我見有人用同一個牌子斑蘭粉係有糖既,果個人個食譜冇加糖~ 我都覺得好奇怪.....
     
    跟手我見到包裝上成份果度,中英都用箱頭筆 劃走咗sugar + 糖,所以我開咗時咪試吓味囉 - 真係唔甜架!
     
     

    回覆刪除
  2. 妳依個牌子既mold我都買過 (不過係細size),我覺得佢係比較難甩模,所以我之後先買SilikoMart,依款就留番用黎整布甸/啫喱
     
    妳話妳甩模甩得唔靚,其實係個mold既問題,唔係妳既問題
    [版主回覆09/30/2009 01:02:00]我都覺得依個比一般矽膠蛋糕模硬身好多! 都幾難脫模.....
     
    不過我真係幾乎一出爐就脫嘞.....
     
     
     
     

    回覆刪除
  3. 焗完出來好令, 好靚 好似假一樣. 好唔好食呢
    [版主回覆09/30/2009 07:08:00]我估係因為個模所以令.........我都覺得有少少假樣!
     
    都幾香幾好食,不過做唔到雪芳既質感...
     
     

    回覆刪除
  4. 鎖利~鎖利~,妳唔講我都冇留意到添 咁即係我買比妳嗰隻冇糖,我自己用嗰隻係有糖,因為我嗰隻係有甜味架,我記得我好似係冇落糖,所以奇怪點解妳會加糖,真係唔好意思啦
     
    我自己都係跟佢個食譜改,又係用牛奶代替咗椰奶,蛋就跟返佢用7隻 (我覺得真係多咗啲),因為我冇自發粉,所以用麵粉代替,但係baking powder就用1tsp,另加baking soda 1tsp
    [版主回覆09/30/2009 20:17:00]唔洗唔好意思 + 唔洗鎖!  
     
    原來妳用既係有糖,我仲以為妳一向買開無糖既呢~~~~ 咁妳下次買時要睇清楚有無糖嘞!
     
    我唔鍾意椰汁 + 個蛋糕模細呀嘛! 所以咪改鬼咗個食譜囉~ 不過佢個食譜都講得唔清楚既e.g. 冇講焗爐幾多度.....
     
    雖然今次整唔到戚風質感,不過老公話好香好好食! thanks again for your gift~~~
     
     

    回覆刪除
  5. 越嚟越佩服你 , 識整咁多野食 , 你老公真係有福 ..
    [版主回覆09/30/2009 20:12:00]過獎嘞~ 熟能生巧 + 邊整邊學啫!
     
    我唔知老公係幸定不幸呀 - 因為我整出來既食物,無論我自己滿唔滿意都好,佢一定要幫我清哂佢!
     
     

    回覆刪除
  6. 個蛋糕整得好靚喎,我真係未整過戚風,所以我都唔知,我成日覺得戚風係好難整,我黎緊想整牛奶吐司,買左個模返去都未整過,SIDE鬼曬!!唔知用吐司模整牛油磅蛋糕得唔得既呢?
    [版主回覆09/30/2009 20:10:00]依個唔係戚風來! 質感似鬆糕多d~
     
    我整過一次北海道戚風~ 上面加咗條link! 妳有興趣可以去睇吓,好易整!
     
    當然可以用吐司模來整牛油磅蛋糕啦! 我都試過~~~~
     
     

    回覆刪除
  7. 戚風蛋糕 最好用番戚風模 ... 我都好鍾意 "彭丹" 味咖 ~~
    [版主回覆09/30/2009 20:04:00]依個唔係戚風來~ 只係 斑蘭蛋糕! 我溝完粉糊都知道唔會做到戚風質感,原因上面有講~~~
     
    我下次會調較吓斑蘭粉 + 糖既份量,再試吓整唔整到戚風!
     
    其實我有個戚風模買咗好耐仲未用過! 不過依個花花模係weekend 新買,好心急用新野~~~~
     
     

    回覆刪除
  8. 花花型矽膠蛋糕模好靚,香港買矽膠蛋糕模都幾貴!
    [版主回覆09/30/2009 20:58:00]依個靚就靚~ 不過比一般矽模硬身,難少少脫模!
     
     

    回覆刪除
  9. 上次去新加坡買左個班蘭蛋糕食好正!
    [版主回覆10/01/2009 21:27:00]係呀~ 我聽人講話當地斑蘭蛋糕好出名! 不過椰汁味會唔會好重呀?
     
     

    回覆刪除
  10. 個班蘭戚風蛋糕好香班蘭唔會好重椰汁~
    我攞唔到咁多如果唔係買多幾個,因為都幾大個架!
    [版主回覆10/01/2009 23:29:00]我好鍾意斑蘭既香味~ 不過椰汁就麻麻! 所以我整時都用牛奶來代替椰汁.....
     
     

    回覆刪除
  11. Do you see pandan paste or extract in in Asian groceries in UK? I just bought this one:



    i think it's the best we can get here.
    [版主回覆10/05/2009 19:39:00]i have no idea, havent checked it before~ will have a look next weekend when i visit the chinese supermarket! thanks for sharing~
     
     

    回覆刪除
  12. 果包粉係邊樹買架? 未見過...不過我有那樽油...都無咩味咁...可能我唔想咁深色~~
    [版主回覆03/25/2010 19:53:00]包粉我都唔知喺邊度買喎! 係一位香港網友寄比我架~ 不過我可以幫妳問吓佢!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...