2009年9月2日星期三

北茋黨參圓肉煲雞


1. 雞半隻和瘦肉適量洗淨汆水備用。

2. 北茋、黨參、圓肉、杞子各適量; 紅棗6粒和陳皮1塊洗淨瀝乾。

3. 水滾後先放入肉類,再放入其他材料,待水再大滾後轉小火煲3小時,用鹽調味即成。

P.S. 北茋又名黃茋; 有補血、補脾益氣、壯筋骨 + 利水消腫既功效~




6 則留言:

  1. 你個半隻雞係英國雞??  d肉好白....個味道會唔會同香港雞的有別呀??
     
    [版主回覆09/02/2009 20:31:00]依度全部雞都係英國雞來架啦~ 依度d雞同香港d雞,完全冇得比! 英國雞唔好食!!!
     
    依隻係用粟米飼養既corn fed chicken,皮係黃色既~ 比其他雞有雞味! 但都比唔上香港既雞.......

    回覆刪除
  2. 我真係好耐冇煲雞湯飲,
    但一睇到有利水消腫功效我就好想飲
    [版主回覆09/04/2009 18:48:00]妳感冒唔食得雞 + 老火湯架!!!
     
     

    回覆刪除
  3. 我問左中醫師佢話係可以食雞,
    但原來咳就唔可以食檸檬,橙呢!
    [版主回覆09/04/2009 23:39:00]咁奇怪......我第一次聽感冒可以食雞~ 不過妳中醫話可以,就應該可以既!
     
    咳連檸檬都唔食得? 有好多喉糖有檸檬果喎......
     
     

    回覆刪除
  4. 我都係第一次聽可以食雞
    咳唔食得檸檬因為酸會影響到氣管
    我遲d會買玫瑰花沖茶佢話我飲得喎,
    個醫師好好傾我今日又睇佢問左好多問題呢
    [版主回覆09/06/2009 05:50:00]中醫好處就係根據每個人唔同體質來治療; 而唔係好似西醫咁根據咩病來醫治!
     
    咁妳要聽妳果位中醫話嘞 - 熱氣唔好食芒果、荔枝、榴槤....啊!
     
     

    回覆刪除
  5. 我而家開始都會睇中醫,因為佢會開d唔苦既藥我飲
    西藥食得多真係唔好,最慘如果藥力勁真係返唔到工!
    [版主回覆09/07/2009 03:48:00]中醫治療效果應該比西醫理想,不過需要比較長既時間~
     
     

    回覆刪除
  6. 好耐都無煲過尼款湯...一見到尼款湯..我就想起我媽咪...記得兒時..媽咪好中意煲尼款湯...好多時都係夜晚食完晚飯後看歡樂今宵時...當宵夜咁叫我哋幾姊妹飲...男仔就無份飲....
    [版主回覆09/14/2009 18:40:00]係呀~ 係呀~ 女人湯來架嘛!
     
    V媽媽果時間中"當歸燉牛展",香噴噴好鬼正~~~  不過得我同V媽媽食,V爸爸冇份!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...