2009年9月30日星期三

二人世界的三餸一湯 - 2009年9月29日 (附食譜)



南瓜粟米排骨湯; 南瓜炆五花腩; 蒜蓉魚肉大蝦;蠔油菜芯

間中見到各blog 友煲南瓜湯,我都好想試吓!!! 不過唔係成日都有南瓜賣......萬聖節將近,最近南瓜開始上市嘞!!!203508220.gif image by veronica_tsim

weekend 喺Morrisons 見到有南瓜,原來南瓜唔貴喎~  得2種size - 中 + 大 - 中既£2; 大既£3!

 我依隻已經係中size 裡面最細果隻,不過都好鬼大個!!!

而大size 果d,隻隻都double 我依隻.........

個南瓜實在太大! 用咗半個來煲湯,再用咗剩返既一大半來炆五花腩......仍然仲有兩大舊剩低~~~~  好彩南瓜好有益呢!

不過個南瓜好似有少少唔夠熟......


 南瓜粟米排骨湯食譜click here~

 南瓜炆五花腩食譜click here~

 蒜蓉魚肉大蝦食譜click here~



7 則留言:

  1. hihi gd morning ! hah i mean gd afternoon ! i think there are different punkin in the uK one of them its for kids painting ... i saw the one u brought have such a colourful stickers on it , maybe its for kids to paint ga !!! maybe thats why it is not as tasty !!! keke anyway u make me wanna make punkin dish for my bf now ~ oh u know its soo good that ur hubby loves soup ! my bf dun really like it ! wuwuwu!   talk to u soon x
    [版主回覆09/30/2009 20:29:00]oh really? i didnt know that! this is my first time buying a pumpkin..... also apart from this kind, i rarely see pumpkins in the supermarkets~~
     
    i wont say my husband loves soup! just that he doesnt hate it~~~ heeeheee!
     
     

    回覆刪除
  2. 你果款好以係用黎做 carving 架 wor, 一般用來做 carving 的南瓜都會比較大, 這款南瓜無咩味道~~
    另外超市會有一種 edible pumpkin, 這款南瓜便可以用來煲湯同煮(食送), 甜好多架~~
    平時如果無南瓜賣, 我會用 butternut squash 代替, 都好好味呢!
    [版主回覆09/30/2009 20:54:00]味都有既~ 煲起上來都幾香; 炆出來又幾甜!
     
    除咗萬聖節前果段時間,我無見過超市有pumpkin 賣喎! 我見親都係萬聖節前 + 係依種囉~ 請問邊間超市可以買到妳講果種pumpkin? 巴基斯坦店會唔會有呢?
     
    早排見泗和行有pumpkin,點知到我想買時又賣哂.....
     
     

    回覆刪除
  3. 可以試下用batter做炸南瓜, 之前係香港食過味道都幾好
    [版主回覆10/01/2009 21:10:00]我喺香港冇食過呀! 係咪好似天婦羅咁炸???
     
     

    回覆刪除
  4. 個南瓜真係幾大個...香港無呢款南瓜...見親都係日本個款(綠色皮),同埋有迷你南瓜,不過我除左會食日式炸南瓜外,其他煮法我唔鍾意食架...不過南瓜係好有益,gill同oscar bb時,我每個星期都會煲一次南瓜三文魚粥,好好味架...
    [版主回覆10/01/2009 21:08:00]其實用來炆豬肉好好食架! 炆完既南瓜又腍又甜~
     
    日式炸南瓜? 係咪即係好似天婦羅咁???
     
     

    回覆刪除
  5. sainsbury's 有得賣呀!
    [版主回覆10/01/2009 21:06:00]thanks~ 係咪成日都有架?
     
     

    回覆刪除
  6. 呢個南瓜都好大, 而且價錢仲好平添, 剩餘既南瓜可以做埋麵包、蛋糕
    [版主回覆10/02/2009 18:15:00]不過英國網友話依隻係比人買來萬聖節做燈籠架,所以麻麻地好食~ 等我睇吓買唔買到好食果種先試整南瓜麵包!
     
     

    回覆刪除
  7. 個南瓜好玩具feel
    [版主回覆10/05/2009 06:55:00]冇錯~ 英國網友們話我知 - 依個真係用來萬聖節carving 架~ 所以係玩具! 不過我見唔到其他種南瓜,所以照買囉......
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...