2010年8月6日星期五

黃昏靚景 - 2010年5-7月份

如果可以既話,打算以後每個月都出一篇黃昏靚景!

咁就唔洗零零星星分散哂來post; 又或者積埋一大堆先來post 嘞......

不過都要果個月有好天氣既日子,先會有機會影得到黃昏靚景既!!

 完全100%無添加 - 絕無修相執色!

(除咗加我個blog 名之外! )

 5月8日

 6月21日


 6月21日



 6月29日



 6月29日



 7月1日


 7月1日


 7月11日





 7月29日



 7月29日

全部都係用山上教堂景既......
係呀~ 咁個太陽喺依邊落山架嘛!!

 

25 則留言:

  1. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2010年8月6日 上午8:37

    各位留9唔搭8回應 + 淫褻 spam或賣廣告既厚面皮人渣垃圾佬 + 垃圾婆,
     
    想話比你地知 - 無論你地一日入來留幾多次垃圾,本小姐一見到都會全數剷清!  
     

    回覆刪除
  2. Mr.T 平時有無機會同妳一齊睇日落架??..........
    [版主回覆08/07/2010 00:30:00]有~ 依d咁既黃昏景一定要夏天天氣好既日子先有機會見到,而且依度夏天時日長夜短,上面果咋相大部係夜晚9點幾10點影架! 所以嚴格來講.....唔可以話係黃昏!
     
     

    回覆刪除
  3. 哈哈.....我終於做到第二第三了...........
    [版主回覆08/07/2010 00:30:00]恭喜哂妳吓! 不過無獎喎~
     
     

    回覆刪除
  4. D相好有FEEL呀...不過都要睇下同邊個一齊睇~~
     
     
     
    [版主回覆08/07/2010 00:50:00]唔係日日都咁好feel 架! 要夏天 + 好天氣先有架~ 有時好天氣都未必有.......
     
     

    回覆刪除
  5. wow...我最鍾意7月29...連d雲都好靚 ~
    [版主回覆08/07/2010 02:03:00]雖然好天氣時多數會見到黃昏靚景,不過每次都唔會一樣,好多變化架!  
     
    7月29日真係好靚,睇真景仲靚過相呀! 成個天係金色架!
     
     

    回覆刪除
  6. so relax ah.
    [版主回覆08/07/2010 05:19:00]yes it is~
     
     

    回覆刪除
  7. 好靚呀,同專業攝影師有得"揮"下喎!
    我最鍾意5.8同7.29
    [版主回覆08/07/2010 05:19:00]多謝! 其實景靚我先影到靚相啫~
     
     

    回覆刪除
  8. Gaileは林家歐巴桑2010年8月6日 下午4:58

    我鐘意依張, 冇修片斬咁靚
    [版主回覆08/07/2010 14:48:00]依張我影出來已經無咁靚嘞,當時實景仲加靚呀!! 所以我快手影咗幾張就停落來慢慢欣賞~
     
     

    回覆刪除
  9. 影得好靚呀 我自己覺得有時一個人靜靜的欣賞下個天同海 又係另一種享受
    [版主回覆08/07/2010 14:45:00]多謝笨啦啦!
     
    面對美景我反而希望身邊有個人喺度,可以一齊分享嘛!
     
     

    回覆刪除
  10. 我都好鐘意睇日落 ^^ 你影得好靚靚呀 ~~~~~~!! k
    [版主回覆08/07/2010 14:46:00]多謝Katie!   日出日落我都鍾意睇架~
     
     
     
     

    回覆刪除
  11. I can't resist clouds, 以後每個月都出一篇黃昏靚景, good, good, good~~!!  
    [版主回覆08/07/2010 14:44:00]Thanks Reader! 不過冬天好似唔會有咁既靚景.......我盡量啦~
     
     

    回覆刪除
  12. D相好靚呀,支持每月一POST
    [版主回覆08/07/2010 14:42:00]多謝晶晶支持!
     
    不過講漏咗 - 依個每月一post 好可能只限春夏季! 因為冬天係無咁既景既~ 冬天時我盡量啦!
     
     

    回覆刪除
  13. 好靚,可以用來做postcard,謝謝分享!
    [版主回覆08/08/2010 17:05:00]多謝Jerry 讚賞!  景靚自然影到靚相~
     
     

    回覆刪除
  14. Thank you for visit to my blog... your pictures are very nice. 上次來是因為你posted 既雞蛋仔.. HAHA.. will try soon.
    [版主回覆08/08/2010 17:04:00]thanks for subscribing my blog and your comments!
     
     
     
     

    回覆刪除
  15. 好靚啊~~ 好多張我都好鐘意呀~~ 好同意你講, 見到靚景, 更加想有人同我一齊分享~~ 好似果陣去台中清境, 我同老公一齊望住個太陽慢慢係山既另一邊升起, 好sweet呀~~
    [版主回覆08/08/2010 17:01:00]多謝Polly~
     
    我個人遇見靚野、靚景、好天氣、好味既食物.....總之可以令人開心既事,都希望有人可以同我一齊分享!
     
     

    回覆刪除
  16. 我最鍾意這幅相真係好.................  靚 .
    [版主回覆08/08/2010 16:47:00]多謝AK 讚賞!
     
     

    回覆刪除
  17. 呢個黃昏景好靚呀!個種感覺好舒服
    [版主回覆08/08/2010 16:46:00]依個係我屋企個廳大窗對住既日落景來! 只要果日天氣好,都可以欣賞到咁靚既黃昏景~ 影相都好方便呢!
     
     

    回覆刪除
  18. 每一張都好靚
    [版主回覆08/08/2010 16:45:00]Thanks Andrea!
     
     

    回覆刪除
  19. 最尾果張~
    [版主回覆08/09/2010 21:33:00]我張張都好鍾意啊~
     
     

    回覆刪除
  20. 好靚嘅黃昏  多謝分享
    [版主回覆08/09/2010 21:32:00]you're welcome~
     
     

    回覆刪除
  21. 個天好紅呀~~~黃昏真係好靚呀!!
    [版主回覆08/09/2010 22:56:00]我都覺得我屋企個黃昏景超正~~~  
     
     

    回覆刪除
  22. 好靚呀
    [版主回覆08/10/2010 16:28:00]唔靚都唔post 出來!
     
     

    回覆刪除
  23. 簡直嘆為觀止!
    真係無落special effect?
    [版主回覆08/15/2010 02:58:00]我上面咪講咗"100%無添加 - 絕無修相執色"囉, 你認為若果我有落special effect,咁點解我仲要咁講呢?
     
     

    回覆刪除
  24. 其實是反話, 我想說的是這實在美得難以置信呢!
    [版主回覆08/16/2010 01:46:00]香港空氣無蘇格蘭咁好,而且又多高樓大廈,當然比較少機會見到靚既黃昏景~ 託賴我住既地方每逢天氣好既日子,客廳大窗都好大機會會見到咁既景!
     
    我見到你睇咗Toy Story 3~ 我一陣去睇3D,睇完先去妳果邊同妳討論~
     
     

    回覆刪除
  25. 唉! 香港的污染指數......!
    那麼打算看 INCEPTION 嗎? 如果會, 也來分享啊!
    [版主回覆08/18/2010 01:32:00]咁其實香港都有環境好靚既地方! 只係比較少啫~ 咁香港細嘛!
     
    知道咗Inception 個plot 之後興趣大減! 可能等出DVD 先睇!! 晏少少去你果邊睇你TS3既分享~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...