2010年8月5日星期四

二人世界的三餸一湯 - 2010年8月4日 (附食譜)



合掌瓜紅蘿蔔牛蒡湯; 京都豬扒; 榨菜蒸豬肝 & 馬拉盞翠玉瓜炒帶子

湯係之前果餐飲剩既,煲完再煲仲加甜上加甜~

本來係想整中式豬扒既,不過尋日去買餸時買漏咗OK汁!  又唔想再特登落街喎,咁就唸吓仲有咩豬扒係酸酸甜甜 + 屋企有齊哂材料啦......

記得櫃度有用剩半塊片糖........叮叮叮~~~~~

 就整京都豬扒啦!

老公超級鍾意依個!  佢仲話我整得好食過99整呢!!  嘻嘻~~~~

老公咁鍾意食豬扒,咁我又咁鍚老公 ,我當然會讓比佢食多幾塊啦......

 所以我整咗碟榨菜蒸豬肝比自己!

之前果晚食完榨菜蒸牛肉,意猶未盡好想再食榨菜蒸乜乜.......


 一來開咗包榨菜有用剩,想快d用哂佢唔想擺咁耐;

(Jo~ 依張榨菜相醒妳既! )

二來唸起V媽媽既榨菜蒸豬肝,好想好想好想食!!!!!!!

完全唔掂豬肝既老公就食豬扒啦; 依碟榨菜蒸豬肝對我來講超級好送飯,咁我就食少d豬扒啦~~~

 餐飯點都要有碟植物......

就咁炒翠玉瓜好似單調咗少少;

咁翠玉瓜炒帶子啦! 原本想正正經經簡單d就咁用蒜蓉炒......

不過炒炒吓手痕又落咗2匙羹勁辣馬拉盞落去 ,咁又變成咗馬拉盞翠玉瓜炒帶子嘞!

 合掌瓜紅蘿蔔牛蒡湯食譜click here~

 京都豬扒食譜click here~

 榨菜蒸豬肝食譜click here~

 馬拉盞翠玉瓜炒帶子(參考XO醬炒貴妃蚌食譜)click here~




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...