2010年8月3日星期二

勁辣緬甸馬拉盞薑蔥生蠔


1. 大生蠔瀝去水份,加入麵粉或粟粉1湯匙用手撈勻 (可黏著蠔肉上的雜質!),清水洗淨麵粉瀝乾。 

2. 生蠔汆水片刻,撈起瀝水份。

3. 燒熱油爆香薑數片,加入適量勁辣口味的緬甸馬拉盞炒香。


4. 下生蠔猛火炒勻後灒酒。

5. 下少許胡椒粉、糖和生抽調味後,勾粟粉水芡,最後加入蔥段兜勻即成。



6 則留言:

  1. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2010年8月3日 上午7:20

    各位留9唔搭8回應 + 淫褻 spam或賣廣告既厚面皮人渣垃圾佬 + 垃圾婆,
     
    想話比你地知 - 無論你地一日入來留幾多次垃圾,本小姐一見到都會全數剷清!  
     
     

    回覆刪除
  2. 唔使勞氣!
    我用"只限朋友"的方法發表,便杜絕了垃圾留言啦!
    碟生蠔好香噴噴呀!
    [版主回覆08/04/2010 15:45:00]我唔勞氣~  只係想話比果班spam 知 - 佢地喺我度留垃圾盞白費佢地自己時間 + 心機!
     
    我寫blog 既目的係想同更多唔同既人分享交流煮食心得~ 若我因為依咋垃圾而轉做只限朋友,就會局限咗我自己向其他人學習既機會!
     
    依碟係變奏惹味版既薑蔥生蠔,好醒胃架!
     
     

    回覆刪除
  3. 見到勁辣仲以為你用左支 鬼椒辣汁TIM
    [版主回覆08/04/2010 15:39:00]樽緬甸馬拉盞好似有3個口味,咁我依樽標住係"勁辣"口味嘛!  
     
    我依幾日要食白飯,枝鬼椒辣汁我覺得最好留返食西餐先用~
     
     

    回覆刪除
  4. 緬甸馬拉盞是澳門特產,英國都買到?
    [版主回覆08/04/2010 15:37:00]樽緬甸馬拉盞係早排我一位同樣都係住喺英國既blog 友返香港,過澳門玩時買來送比我既手信來架~
    http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=41417
     
    我覺得幾好食,用來炒野啱哂!
     
     
     

    回覆刪除
  5. 生蠔真係好正
    [版主回覆08/05/2010 20:13:00]係呀~ 有好多種煮法呢!
     
     

    回覆刪除
  6. 我見到你呢個呢﹐我就好想開左樽菲律賓蝦醬試呀~ 不過我另外果樽又未用完﹐唔想開咁多樽野住~
    [版主回覆08/05/2010 20:12:00]我依邊都有妳果樽菲律賓蝦醬賣喎~ 等妳用咗我先買來試!  因為我都好怕開咁多樽野放哂喺雪櫃~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...