2010年8月10日星期二

二人世界辣辣鹿肉漢堡包 - 2010年8月9日


本來尋日老公話去食壽司既,不過老公放工時我又太懶唔想出街 ......於是去咗超市買野食,今晚先出去食壽司~~~~_1447.gif image by veronica_tsim

Tesco 既Highland Game Venison Burgers 做緊特價 - 2 for £4!

 早幾日我又收到Clubcard Coupon - 買夠£4 Highland Game Venison,可以減£1!


 即係話 - 買2盒只需£3咋!

咁就食Venison Burger 啦~~~~





 臨時決定食burger,緊係焗唔切包包啦! 唯有買現成~


 加d洋蔥、蕃茄 + 火箭菜.....搞掂!


 整哂4個大漢堡!


_342.gif image by veronica_tsim
 我唸都係時候架嘞..........


 係時候試試依枝鬼椒辣汁!! (網誌~)


 就試吓加落個burger 度啦!

開樽後聞一聞,發現依枝鬼椒辣汁聞落似Tabasco!杰過Tabasco 少少,但又無茄汁咁杰,顏色鮮紅......





 加咗1茶匙喺個burger 度......


 由於依枝野自稱10個辣,所以原定只淋一個burger,我同老公2份試......


 不過老公咬咗2啖後話: 都叫做辣既! 不過我覺得妳上次比我試果隻仲辣~  (即係余均益!)

於是我又整1隻辣既比自己.....我都覺得係辣既,但同我想像中相差好遠好遠!! 我覺得只係同冠益華記桂林辣椒醬差唔多~

雖然我地對鬼椒汁既辣度有少少失望,不過其實枝辣汁都幾好味!




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...