2010年8月27日星期五

正,但貴到嚇鬼死既Waitrose! (2010年8月22日)

星期日(8月22日)去完6299度食lunch,就特登去咗愛丁堡睇Mother~

趁未有耐開場,去果頭附近既Waitrose 走咗轉買零食!

我發現愛丁堡依間分店,有d野係Glasgow 店原來無得賣......

 依個海鮮桶喺Glasgow 店我完全無見過!

桶裡面有好多蝦、藍青口、仲有蟹拑、2塊檸檬 + 一盒檸檬味蛋黃醬~ 全部都好新鮮鮮甜!

2008111213530154.gif image by veronica_tsim 成桶野比我一路睇戲,一路摸黑搣蝦殼KO哂! (我當然有同親愛既Mr.T分享啦! 仲餵埋佢呢......佢幾鬼歎!!! )

£6.99減價£4.89~ 減咗價都貴架 - 咁鬼細桶!!  不過依桶野睇戲時當零食確係非常唔錯既! (但會食得messy d囉......)

 Waitrose 依隻鮮果撻,比Morrisons 既更加好食!

 不過£2.79 - 係Morrisons 既double......

_342.gif image by veronica_tsim最近見到好多blog 友整Macaron!

其實我從未食過Macaron~ 一向唔好甜食既我,淨係見佢粒粒五顏六色我已經無哂胃口!

最近見眾blog 友們不約而同對Macaron 趨之若鶩,究竟咩料呢?

 攞鮮果撻時見到甜品凍櫃有盒Macaron,順手放埋入車仔唸住試吓~

無睇清楚價錢 - 心唸鮮果撻貴極都係£2.79啫......

 依幾粒仔Macaron 應該唔會太貴啩!!?!?

 不過依盒野竟然要£6.49!!!!!!!
好~~~~ 鬼~~~~~ 貴~~~~ 呀~~~~~~2008111213534022.gif image by veronica_tsim

而且.........唔‧好‧食!
把鬼!!2008111213530190.gif image by veronica_tsim



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...