2010年8月17日星期二

二人世界碟頭飯- 2010年8月16日 (附食譜)



咖喱牛腩配蛋炒飯

點解咖喱牛腩會咁怪配個蛋炒飯既呢?  是咁的......

睇電視見好多名廚不約而同都話local butcher 售賣既肉類比超市平且更新鮮,於是早幾日我去"查探"一下屋企附近間local butcher 有無牛腩賣~

搬咗來依度咁耐,我都未入過依間butcher! 原因係每次經過都見到好多人,塞滿哂唔想入去同人迫......

上星期四(8月12日)經過間butcher 咁啱見無人,咁我就唸住入去打個白鴿轉睇吓有無超市最難搵既牛腩!

我入到去見唔到凍櫃有牛腩,於是轉身準備走人......依個時候看店果兩位嬸嬸終於傾完計得閒理我嘞! 其中一位嬸嬸突然問我: Can I help you?

咁我咪順口問佢有無牛腩? 點知佢竟然話喎! (其實無唸過佢地會有牛腩賣; 原來佢地擺咗喺後面個架!!)

果日我只係見咁啱無人先去睇睇,不過我根本無打算整牛腩!!  但我又唔想好似混吉咁,所以最後唯有買咗一大舊又平又靚既牛腩返屋企......

唔買都買咗,咁緊係唔可以浪費啦!

於是星期六晚用薯仔 + 咖喱炆咗大煲牛腩唸住留返星期日晚食......

 今次用依隻中式咖喱粉 - 真係把鬼!!


 又唔香又唔辣,基本上無咩味!  我要自行加豉油 + 冰糖調味~



到咗星期日evening 煲咗大煲白飯,唸住食完飯先出去睇Toy Story 3~ 不過唔知係咪天氣太鬼熱? 晏晝同朋友飲完茶後一直好鬼飽! 雖然已經煲咗飯,但真係食唔落啊........

白飯留咗一晚,尋晚(8月16日)唸唔到點樣整返熱d飯......


 所以就整咗蛋炒飯啦!


 就係咁變咗咖喱牛腩配蛋炒飯嘞!!

_342.gif image by veronica_tsim不過都好既 - 最起碼我而家又知道多一個地方有牛腩賣,唔洗下下去Morrisons, Tesco 買貴野嘛!


 咖喱牛腩食譜click here~

 蛋炒飯請參考"黃金炒飯"食譜click here~




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...