2010年8月6日星期五

蠔豉花蟹粥


早排見到網友Fian 煲咗花蟹粥,即時令我唸返起上次去澳門時,網友Samchi 媽帶我地去食過一鍋好正既田雞蟹粥 (網誌)......搞到我流鬼哂口水~~~V-Perplexed-Smaller.gif image by veronica_tsim

依度可以買到生猛既活蟹只有2種 - 蘇格蘭膏蟹(類似麵包蟹 ); 同埋另一種約1隻電腦滑鼠咁上下大細既綠色蟹仔~

至於咩野花蟹、淡水膏蟹、三點蟹......全部欠奉!

2種蟹我都食過 - 不過蘇格蘭膏蟹太鬼巨型,價錢又貴,用來煲粥似乎太過浪費; 但綠色蟹仔奀挑鬼命無肉兼唔甜,煲來都no point.......

不過上天對為食既我總算不薄!  雖然依度買唔到生猛花蟹......

 但最近比我喺泗和行發現依隻新鮮急凍花蟹!


 牠們來自印度!

反正未試過,就買盒來試吓煲蟹粥啦!!

一盒裡面有6隻大小不一,獨立包裝~


 求其攞2隻溶咗雪後個樣好OK喎! 而且仲未煮已經聞到好大陣蟹香味~~~


 肢解咗d蟹後,仲見到好多蟹膏呢!

雖然依度都買到大大隻既雪藏田雞腿,但肉質老靭,鮮味欠奉...都係算罷啦! 咁就改用生曬蠔豉來增加粥既鮮味啦!!



蠔豉花蟹粥


 1. 先煲一煲白粥(可參考快速煲粥法~),加入魚湯精調味(optional)。


 2. 花蟹用刷子洗擦乾淨甲殼後起蟹蓋,蟹身則去腮及一開二。(若花蟹較大,可以斬得更細!)


 3. 蟹件用薑絲、少許胡椒粉和紹酒撈勻略醃一會。


 4. 生曬蠔豉適量洗淨瀝乾並剁碎。


 5. 煲滾白粥,下花蟹略滾至蟹殼變紅。

6. 再下(4)之蠔豉碎拌勻,滾粥5分鐘後,用海鹽調味。


 7. 食時灑上蔥花即成。

雖則係雪藏貨色,
2008111213530154.gif image by veronica_tsim
不過粥滾起時滿室蟹香 + 蠔豉香~~~ 當然講鮮甜就一定唔夠澳門食到既正架嘞.....


 但依個"外國將就版"既花蟹粥,就好似美沙酮一樣 - 用來止口癮絕對食得過!


沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...