2011年4月18日星期一

大又圓 (2011年4月17日)

我講緊尋晚個月亮呀......


尋晚老公喺FB見到好多friends 話個月亮好光好大好圓......

拉開睡房窗簾描一描,果然見到漆黑既天空光咗一大遍~

好有UFO feel 啊!!

拿拿淋攞部DSLR 出來安返枝長鏡.....

點解要拿拿淋呢?
因為每次我見到又大又圓又光既月亮都想影,但每次我一舉機......

 就一定突然有大舊雲唔知喺邊度飄出來玩野遮住個月亮......就好似咁囉!

 卒之喺窗邊"捕"咗5分鐘......


終於守得雲開見月明!



10 則留言:

  1. 嘩....好靚呀個月光..再加你既攝影技術...影得真係好靚.....
    [版主回覆04/20/2011 06:08:00]thanks Samchi 媽! 其實月亮實物仲加靚呀~
     
     

    回覆刪除
  2. 真係好圓喎,不過有啲月黑風高殺人夜嘅感覺
    [版主回覆04/20/2011 06:05:00]除咗圓仲好大好光呢! 睇實物好靚架,一d都唔恐怖呢!
     
     

    回覆刪除
  3. 個天好清喎~~~
    [版主回覆04/20/2011 06:04:00]係呀~ 不過果晚好厚雲,除咗個月亮之外,睇唔到星星啊.....
     
     

    回覆刪除
  4. 個月光好圓好靚妳影得又靚
    [版主回覆04/20/2011 06:02:00]Thanks Andrea! 不過其實係個月亮靚,唔係我影得靚呀~
     
     

    回覆刪除
  5. 真係好大喎
    [版主回覆04/20/2011 06:01:00]影漏咗張遠少少既 - 可以睇到個天好似穿咗個窿咁好鬼光架!
     
     

    回覆刪除
  6. 我只可以講一句 "影得好靚"
    [版主回覆04/20/2011 06:01:00]多謝笨笨讚賞呢!
     
     

    回覆刪除
  7. 同一天空下...V V 妳好嗎 ? 
    [版主回覆04/20/2011 06:00:00]嘻嘻~~~ 妳依句問候語押韻果喎!
     
     

    回覆刪除
  8. 我以前係南部讀書時都有次係返屋企途中見到個月亮好大好大﹐ 好似想跌落黎咁呀﹐我見到呢的情況其實會驚多過喜架~
    [版主回覆04/20/2011 05:59:00]我覺得又圓又大又光既月亮好神秘好靚啊~  我都好想有機會見吓呢!
     
     

    回覆刪除
  9. 我琴晚都見到好大呀!
    [版主回覆04/21/2011 05:47:00]依幾晚個月亮都又光又圓又大呢~
     
     

    回覆刪除
  10. KwokMan kuen eunice2011年4月21日 下午10:43

    真係又大又圓
    [版主回覆04/23/2011 08:54:00]上次miss 咗超級月亮......依個當補返數!  
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...