2011年4月15日星期五

佢地實在太唔了解我嘞!!

Mr.T 返香港期間,好多網友好surprised 我自己一個人都會煲湯煮飯食......

以前我讀緊大學時自己一個人住,有時V媽媽打電話來問我做緊乜,如果我答佢我煲緊湯的話,佢下一句一定會問我: Andy 今晚過來食飯呀?

大佬呀......佢唔過來食飯,我都可以煲啖湯飲吓啩!!?!?! 咁我都要食飯架......

老公返香港期間有晚同V媽媽、V姨丈 + V媽媽好朋友一齊食韓國燒烤~

老公帶咗部攝錄機,叫佢地同我講幾句說話帶返來比我睇!

大家估吓佢地同我講乜野?

以下對白全部屬實......









洗唔洗咁呀?
早知我買隻龍蝦,開罐鮑魚自己歎啦!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
尋日我網誌有個無獎問答遊戲......

 叫大家估吓Mr.T 喺香港帶咗依盒乜東東返來比我食~

綜合咗大家既答案.....

- 蛇蟲古怪食物

- V媽媽空運鮑魚

- 臭豆腐

- 榴槤

- 青口

- 蝦糕

- 金華火腿

- 豬肉乾

- 鹹魚

- 嘉頓麵包條 (唔知點解指明係嘉頓!!?!? )

- 油炸鬼

- 雞肉腸

大家既答案都好多元化 + 好有創意! 

不過無一個估得中!!

我相信應該唔會有人估得中架嘞~

等我而家開估啦! 就係.................

 睇唔睇得出?

 估到未??

 應該好明顯咯喎!
















係我至愛既莎莉原味蛋糕一盒咁大把!





41 則留言:

  1. 咁搞笑~~真係千理送鵝毛, 物輕情意重!
    [版主回覆04/16/2011 10:14:00]Mr.T 點止送咗條鵝毛比我?  
    佢不知帶咗幾多正野比我呀!  
    佢今次搭BA,行李又過重呢!
     
     

    回覆刪除
  2. 竟然係"莎莉" , 呢個答案我有唸過, 不過我最後選咗雞肉腸囉, 我有做過功課架, 睇番哂妳之前番hk食過d咩架!
    [版主回覆04/16/2011 10:13:00]雞肉腸我唸就算帶到過來都唔食得咯!
     
    都係莎莉蛋糕安全好多! 不過都唔可以last 太耐......唔係好捨得食呢!!
     
     

    回覆刪除
  3. 一盒平平無奇的蛋糕 , 但V女我深信妳收到時一定喜歡到不得了! 喜歡的是有個時刻都會掂掛妳的另一半!so sweet ! 
    [版主回覆04/16/2011 10:11:00]嘻嘻~~~ 真係好驚喜呢! 真係無唸過喺英國會食到莎莉蛋糕既味道!!   我次次返親香港都搞掂好多盒架~
     
     

    回覆刪除
  4. 哈!我估鮑魚  但又諗吓上次你話有汁唔得,應承落機前食晒佢,咁我又諗應該唔係,但都估唔到係莎莉蛋糕喎  
    [版主回覆04/16/2011 21:42:00]有汁連帶上飛機食都唔得架! 所以我帶上飛機食既鮑魚都係無汁既~
     
    嘻嘻~~~ 無網友估到係莎莉蛋糕呢!
     
     

    回覆刪除
  5. 其實你自己都識整啦(你係我心目中,咩食物都無可能難到你 )
    [版主回覆04/16/2011 21:41:00]哈哈~~~ 妳咁睇得起小妹既!
     
    其實我都打算試吓自己老翻莎莉,翻到幾成用來止癮都好嘛!
     
     

    回覆刪除
  6. 你就好啦, 食咁多正野都唔肥!
    [版主回覆04/16/2011 21:39:00]嘻嘻~~~ V媽媽話我油浸都唔會肥......
     
     

    回覆刪除
  7. 哈哈, 好得意啊, 用報紙包住, 我以為打得爛o既野添..
    係啊, 題外話, 我會係阿曼返香港, 中途要係杜拜轉機, 我想請問轉機洗唔洗過關傢? 因為我未轉過機傢...
    [版主回覆04/16/2011 21:38:00]莎莉蛋糕個盒放喺喼裡面易變型嘛,咪要包實佢囉!
     
    我由Glasgow 到Dubai 轉機返香港要過關架! 不過我就唔知由阿曼過去洗唔洗過~
     
     

    回覆刪除
  8. 哈,V媽D對話好好笑呀
    係唔係特登同你講下笑咋(不過睇個樣又覺得好似好認真咁喎XDD)
    [版主回覆04/16/2011 21:35:00]妳覺得佢地個樣好認真咩?  佢地整鬼我之嘛~
     
     

    回覆刪除
  9. 又真係好難估中喎
    我都好耐冇食不過我鍾意有提子既莎莉
    [版主回覆04/16/2011 21:32:00]哈哈~~~ 所以無人估到囉!
     
    雖然我唔鍾意甜食,不過由細到大都超鍾意莎莉蛋糕,但只限原味!!
     
     

    回覆刪除
  10. 好搞笑,   莎莉旦糕。   我覺得你好幸福 ,媽媽這麼錫你,   又有一個對你這麼好的丈夫。 
    [版主回覆04/16/2011 21:30:00]哈哈~~~ 我都覺得好搞笑呢!  不過真係好開心,因為來咗英國十幾年,無唸過喺英國都會食到莎莉蛋糕既味道!
     
    多謝chumama! 我都覺得自己好幸福,有好鍚我既爸爸媽媽、老公 + 好朋友~ 我都好鍚佢地架!
     
     

    回覆刪除
  11. 情若無花不結果2011年4月15日 下午11:01

    妳個樹冇得買 ?
    [版主回覆04/16/2011 21:27:00]英國無莎莉蛋糕賣架! 如果有老公都唔洗帶盒過來比我啦~
     
     

    回覆刪除
  12. 哈哈, 我以為係"留連" too!! I also love Sara Lee Cake but I like chocolate flavour!
    你開心的character一定係感染/遺傳自 family !  佢地一睇就知係happy family!!
    [版主回覆04/16/2011 21:25:00]我好憎榴槤架! 而且依度都有榴槤賣,唔洗山長水遠由香港帶過來~
     
    我一向對甜品麻麻地,而且都唔鍾意朱古力,所以莎莉蛋糕都只食原味架咋!
     
     

    回覆刪除
  13. 我都好中意食莎莉 的朱古力味蛋糕,"東東地"食,好正~不過未食過E隻原味。
    [版主回覆04/16/2011 21:16:00]我同妳相反 - 咁耐以來我只食過依隻莎莉原味蛋糕!  對其他味道無興趣~
     
     

    回覆刪除
  14. 莎莉蛋糕!都係我至愛來!! 明明澳洲SARA LEE係有出既... 但係唔係好多間SUPER有得賣..... 間歇性係某幾間先有... 近排簡直唔見....你攪到我又想食啦... 珮夫人
    [版主回覆04/16/2011 21:13:00]係嘞~ 真係好奇怪! 我啱啱今次返香港時就係睇到個莎莉蛋糕盒話係澳洲造,所以我原先以為莎莉係澳洲品牌呢.....  不過其實係美國牌子來~
     
    妳果邊都好吖,起碼間中都有得賣嘛~ 我依邊有少量sara lee 產品賣,但磅蛋糕就無啊......  
     
     

    回覆刪除
  15. 哈哈, 睇番個包裝外型又幾似喎!! 我剛剛先食完幾舊咋!!
    [版主回覆04/16/2011 21:10:00]而家妳知道咗答案就緊係覺得外型似啦! 其實好多野都可以係長方形......
     
     

    回覆刪除
  16. 呢個細個成日食!好耐無食過。 不過估唔到英國無得賣.....
    [版主回覆04/16/2011 21:04:00]莎莉蛋糕我都係由細食到大! 不過我唸莎莉蛋糕味道太淡for 英國人口味,所以依度無得賣~ 但我而家每次返親香港都會食好多盒!
     
     

    回覆刪除
  17. Sara Lee pound cake is very easy to get over here ne~
    [版主回覆04/16/2011 20:15:00]Sara Lee is an American brand, of course it's very easy to find in the states la!
     
     

    回覆刪除
  18. 原來你個邊冇沙莉蛋糕架? Mr.T 對你真係好 去到邊都會諗住你最想食/需要D乜
    [版主回覆04/16/2011 20:03:00]係呀~ 英國無莎莉蛋糕賣架! 我唸莎莉蛋糕對英國人口味來講太淡........
     
    嘻嘻~~~ 佢返咗香港果幾日其實好忙好多私人野要搞,不過佢日日都打電話比我問我要唔要依樣果樣,佢真係幾忙都好都會掛住我~  
     
     

    回覆刪除
  19. Gaileは林家歐巴桑2011年4月16日 上午4:47

    打格仔時我先(目及)到莎莉蛋糕....
    [版主回覆04/16/2011 19:57:00]台灣有無莎莉蛋糕賣架?
     
     

    回覆刪除
  20. Gaileは林家歐巴桑2011年4月16日 上午5:13

    就係冇囉...我唔客氣嘞!!copy張相先
    [版主回覆04/16/2011 20:57:00]
    整多幾個copy 啦!
     
     

    回覆刪除
  21. 真係好SURPRISE, 我以為英國有SARA LEE POUND CAKE, 因為美國有得賣
    究竟SARA LEE 系係邊度出??
    [版主回覆04/16/2011 21:05:00]Sara Lee 咪就係美國出果囉!  美國緊係有得賣啦~
     
     

    回覆刪除
  22. 哈哈~你d屋企人對你真係好呀~講咁多野窒住哂~
    好彩mr.t有禮物帶番黎補番數je!
     
     
     
    [版主回覆04/18/2011 05:37:00]我地不嬲都係咁架啦! 講吓笑啫~
     
     

    回覆刪除
  23. 竟然係“莎莉~多謝妳”   雪櫃野喎,真係估佢唔到 
    [版主回覆04/18/2011 05:36:00]唔係呀~ 係"HonHon~ 多謝你!"先啱呀!
     
    佢放入喼入倉好凍既,蛋糕來到都好新鮮呢!
     
     

    回覆刪除
  24. ~~佢地D 表情+對話連環圖好搞笑 冇得食韓燒唔緊要, 有Mr. T 的sweet cake 氹返
    [版主回覆04/18/2011 05:34:00]真係唔知好嬲定好笑......  
     
    好在有V媽媽大咋手信補返數!
     
     

    回覆刪除
  25. 細時真係成日都會買"沙利蛋糕"嚟食㗎!覺得佢好軟熟!又好香!又唔太甜!仲好香添!真係好懷念呀!好親切呀!
    [版主回覆04/18/2011 05:30:00]我由細到大都鍾意食,咁多年來味道都一模一樣完全無變過! 而家返親香港我都會食好多盒!
     
     

    回覆刪除
  26. 哈....竟然係sara lee, 不過佢又真係好好味嘅
    [版主回覆04/18/2011 05:29:00]嘻嘻~~~~ 本來我自己都唔知係sara lee 架,不過一攞上手就做到嘞!  
     
     

    回覆刪除
  27. 個樣真係似架
    我都成日去SUPERMARKET買莎莉蛋糕食
    以前細個好鬼貪心,次次都切勁大舊俾自己
    [版主回覆04/18/2011 05:25:00]我又完全唔覺喎!
     
    我而家返香港買親莎莉蛋糕食都係切勁大舊比自己~
     
     

    回覆刪除
  28. 呢個都喺我一家的至愛蛋糕,回味回味.....
    [版主回覆04/18/2011 05:24:00]我由細到大都好鍾意莎莉原味蛋糕~ 咁多年來味道一模一樣無變過!
     
     

    回覆刪除
  29. 可能澳洲個D出口哂去香港! 所以澳洲本土唔係成日有 珮夫人
    [版主回覆04/18/2011 05:23:00]美國牌子點解要喺澳洲設廠出口去香港呢?
     
     

    回覆刪除
  30. 我喺BRISBANE未見過呀....
    [版主回覆04/18/2011 05:20:00]真係好奇怪! 美國牌子喺澳洲設廠出口去香港.......
     
     

    回覆刪除
  31. 我都中意食原味架~!!! 不過我最愛食法係放冰箱雪到咁上下先切出黎食~ (可能因為美國係放係冰箱咁賣) 但我覺得雪硬左再食別有一番滋味~(夏天食最好~)
    [版主回覆04/18/2011 05:18:00]我就係鍾意佢雪凍咗後軟中帶硬既口感!
     
    只有莎莉蛋糕先做得到!!
     
     

    回覆刪除
  32. 原來係莎利...我都好鍾意呢...yummy~
     
    [版主回覆04/19/2011 00:05:00]我只食過 + 只會食原味架咋!
     
     

    回覆刪除
  33. Mr .T is so sweet .....
    [版主回覆04/19/2011 00:04:00]Thanks BB Gin!
     
     

    回覆刪除
  34. 哈哈,,,睇完好搞笑呀,不過講真,我自己一個人好難煮到飯,都係煮粉麵食,所以我覺得你好好,好有心機架^_^
    [版主回覆04/19/2011 00:04:00]可能我以前讀書時一個人住習慣咗煮飯比自己,所以煮自己一個人飯對我來講無難度!
     
     

    回覆刪除
  35.  Ha ha 估你唔倒!!!!
    [版主回覆04/19/2011 00:02:00]我都估唔到呀!
     
     

    回覆刪除
  36. 原味.....我由細食到而家^^
    [版主回覆04/20/2011 06:13:00]我都係由細到大都係食原味,其他味道我未試過呢~
     
     

    回覆刪除
  37. 我都係中意食原味
    現在才知你果邊無得賣,反而有啲食物諗住你果邊無得賣,就有得賣!
    [版主回覆04/20/2011 06:12:00]我唸可能莎莉蛋糕對英國人來講口味太"輕"嘞.......
     
     

    回覆刪除
  38. 係囉﹐其實我都唔明點解係都要話人地一個人就唔煮飯嘖? 我有個UNCLE又係睇死我唔煮+唔識煮架﹗ 哎﹐我都廢事解釋喇﹐咁就當我唔煮+唔識煮啦~
    [版主回覆04/20/2011 06:12:00]唉~ V媽媽好似成日覺得我好懶......只我老公要食飯我先會煮!
     
     

    回覆刪除
  39. wakakakaka...真係估唔到啊......
    [版主回覆04/21/2011 05:49:00]哈哈~~~~ 真係無人估得中架! 初時連我都估唔到呢~
     
     

    回覆刪除
  40. 真係冇可能估到囉! 我依家好少食莎莉蛋糕, 不過原味最正, 我可以一次過食半盒!
    [版主回覆04/23/2011 20:54:00]我試過一晚一次過食哂一盒當宵夜呢!  原味真係百食不厭~~~~
     
     

    回覆刪除
  41. 莎莉嘅原味芝士蛋糕都好好味ga,下次可以試下!
    [版主回覆04/26/2011 19:58:00]好呀~ 下次返香港時試吓!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...