2011年4月29日星期五

鹹蛋蒸肉餅


1. 半肥瘦豬肉洗淨瀝乾,用手剁成用免治肉。

2. 自製鹹蛋2隻將蛋黃和蛋白分開。(自製鹹蛋 - 鹽水浸製法~ )

3. 加入少量麥皮和免治肉一同拌勻。

4. 再用胡椒粉、糖、紹酒、1隻鹹蛋白、少許清水、少許麻油和粟粉拌勻醃好,用筷子順著同一方向搞至成糰。

 5. 將肉餅平均放入蒸碟內,用茶匙輕按肉餅表面按出2個凹洞,將鹹蛋黃放在凹洞上。

 6. 隔水大火蒸10至12分鐘,最後灑上蔥花即成。



15 則留言:

  1. 1111111 V女 好吸引呀 我帶埋我2碗白飯過黎你到食先 
    [版主回覆04/30/2011 20:29:00]係呀~ 白飯要自帶架!
     
     

    回覆刪除
  2. 即刻開工走入廚房自製咸旦先 , 整咗5隻, 不過起碼3星期先開估得唔得, 好心急呀!
    [版主回覆04/30/2011 20:28:00]妳整咗嘞? 個人覺得醃夠4星期比較穩陣,我試過3星期有d得有d唔得~ 祝妳成功啊!
     
     

    回覆刪除
  3. 2隻咸旦蒸豬肉,  會不會太咸?
    [版主回覆04/30/2011 20:24:00]我 + 老公都鍾意食鹹蛋黃,所以開咗2隻鹹蛋,不過只用咗1隻鹹蛋白去醃免治肉~ 而且 鹹蛋係我自己醃既,味道剛剛好唔會太鹹啊!
     
     

    回覆刪除
  4. Kanny...yan's Blog2011年4月29日 下午8:09

    V女,點解要加麥皮?加邊種麥皮先啱ga?
    [版主回覆04/30/2011 20:22:00]我之前見人話加麥皮去蒸肉餅會令肉軟滑好多架! 今次我試吓係真既呢~
     
    加普通用來整牛奶麥皮果得架嘞! 我依碟加咗大約1湯匙左右~
     
     

    回覆刪除
  5. 我最愛食肉餅
    [版主回覆04/30/2011 20:20:00]鹹蛋肉餅、鹹魚肉餅、梅菜肉餅、欖菜肉餅、土魷肉餅、蝦醬肉餅、香草肉餅..........我都好鍾意食肉餅!
     
     

    回覆刪除
  6. 呢個我至愛..........
    [版主回覆04/30/2011 20:19:00]而家都變咗係我 + 老公既至愛 (其中一個至愛!)
     
     

    回覆刪除
  7. 呢個咸蛋蒸豬肉餅,送飯最啱呀!
    [版主回覆04/30/2011 20:18:00]係呀~ 真係好好味呢!
     
     

    回覆刪除
  8. 我都好鍾意咸旦蒸肉餅,加左咸旦撈飯一流
    [版主回覆04/30/2011 20:18:00]我都好鍾意鹹蛋蒸肉餅! 不過整就係第一次整~
     
     

    回覆刪除
  9. 比你快我一步tim
    [版主回覆04/30/2011 20:17:00]妳又唸住整依個呀?
     
     

    回覆刪除
  10. 用自製咸蛋蒸肉餅...加埋個心心碗...好正哦!!
    [版主回覆04/30/2011 22:22:00]嘻嘻~~~ 果個係心型平底碟來架 (LC heart baking dish)!
     
    碗底有弧度,咁會令肉餅厚薄唔均勻,蒸時溫度都會唔均勻,可能會唔熟架~
     
     

    回覆刪除
  11. 呢個送飯好正,我下次試加麥皮煮!
    [版主回覆05/02/2011 09:14:00]試吓吖~ 加咗麥皮真係好滑滑架!
     
     

    回覆刪除
  12. 整親肉餅我都要食兩碗飯....吾該二碗白飯吖...
    [版主回覆05/02/2011 09:13:00]白飯要自備喎! 如果唔係咪同我爭食白飯!!!
     
     

    回覆刪除
  13. 第一次見蒸肉餅加麥皮~~好健康呀 估唔到可以咁整, 又學到野la 我淨係試過學肥媽教ge 麥皮蔥油餅ja
    [版主回覆05/02/2011 09:13:00]蒸完出來係完全食唔出有麥皮架,不過真係好滑滑~
     
    依個整法我都係網上討論區睇返來架咋!
     
     

    回覆刪除
  14. 阿 V , 妳 d 自制咸蛋黃好正呀 !
    [版主回覆05/02/2011 09:11:00]多謝Eddy 兄! (我自己都覺得好正呢! 嘻嘻~~~~ )
     
     

    回覆刪除
  15. 咁四星期後話妳知結果啦!
    [版主回覆05/02/2011 09:10:00]好呀~ 祝妳成功啊!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...