2011年4月30日星期六

二人世界兩餸一湯 - 2011年4月29日 (附食譜)


杞子菠菜滾豬潤; 鹹蛋蒸肉餅 & 蒜蓉炒菜心

尋日(4月29日)William 皇子大婚,全日無論電視、Internet、甚至FB都蓋天覆地見到William + Catherine 個樣......

 V媽媽打電話來: 阿妹~ 妳係咪睇緊皇子大婚呀?


 我: 我無睇喎! 我睇緊Food Network 整牛扒~

係呀~ 我全程都無睇喎!

對佢地結婚無咩興趣~ 好似平時d明星結婚咁之嘛 - 我都係完全無興趣!

我又唔識佢地,佢地結婚關我鬼事? 唔明點解其他人咁興奮!

不過我又唔覺得佢地乞人憎既,佢地大婚我都有以下少少感想:

- Catherine 好靚,樣子討好而且氣質好高貴好classy;

- Sarah Burton 設計既婚紗,個人覺得腰以上半身貼身deep V配lace 依個設計好靚! 唯獨拖尾剪裁感覺太厚重,同上半身"輕青"感覺格格不入,似拖住大叠未摺好床單......

- Catherine 花球太細隻,感覺鬼鼠;

- Catherine 婚紗配飾只有頭上由英女皇借出既鑽冠 + 嫁妝鑽石吊咀耳環,同婚紗配搭得宜,好適合佢高貴既氣質; (我個人覺得 - 若換過個花球 + 改改婚紗拖尾就perfect 嘞! )

- William 依幾年甩頭髮真係甩得好厲害! 而且個樣越來越似佢老豆!

- Beckham 條呔 + gel 到行哂既頭 + 佢老婆頂唔知想點既帽 = Stupid X 3!

八完~ 講返尋日餐飯......係臨時興起突然想煮既! 所以唔夠時間煲湯......不過雪櫃裡面有包菠菜......

 買pack 豬潤,再加幾粒杞子......就成為一個明目 又鐵質豐富既滾湯嘞~


雖然Mr.T 唔食豬潤,不過佢都話依個湯好好飲!

鹹蛋蒸肉餅 - 一個超級家常既小菜~

但唔知點解咁多年來我既煮食生涯都從未整過!!?!?!
之前蒸親肉餅都係用梅菜!!  
正好上個月浸咗樽鹹蛋係時候出世,今次就試吓整鹹蛋蒸肉餅啦!

 2個鹹蛋黃都紅卜卜,幾靚~~~~

之前網上唔知邊度睇過話蒸肉餅時用少少麥皮去撈免治肉,蒸出來既肉餅會更滑!

於是今次我都試吓......

 肉餅果然好鬆軟又超滑滑~~~~

英國一向買中國蔬菜都好鬼貴!

洋人超市來來去去都係西蘭花、椰菜花、椰菜、spring greens.......

我鍾意食菜,但始終都係要食中國蔬菜!!

最近發現泗和行多咗一隻European 菜心苗,價錢比平時中超買開既菜心平好多,而且菜好靚好新鮮......

 依包£2.80大大包,份量差不多有平時菜心3 - 4倍,食足我3餐先食得哂!

除咗價錢平好多好抵食之外,我完全食唔出依隻European 菜心苗同平時買開既有咩分別喎!


 杞子菠菜滾豬潤食譜click here~

 鹹蛋蒸肉餅食譜click here~







16 則留言:

  1. Kanny...yan's Blog2011年4月30日 上午5:42

    哈...你隻咸蛋漏油ga, 正!!
    [版主回覆04/30/2011 21:11:00]嘻嘻~~~ 係喎! 我啱啱先見到張肉餅相個蛋黃漏黃油喎!  除咗漏黃油之外,蛋黃仲起哂沙呢~
     
     

    回覆刪除
  2. 麥片我有時會唔記得加...hehe...但我好鍾意用鹹蛋白撈肉餅, 鹹香好好味...
    好有同感, 件婚紗上半身好靚, 但下身好似張床單咁...
    [版主回覆04/30/2011 22:12:00]我今次第一次試吓加麥片咋,估唔到真係咁好食!  老公又愛上咗依味餸嘞~
     
    件婚紗其實好襯佢,不過真係有好強烈上輕下笨重既感覺,睇佢著住都戥佢攰......
     
     

    回覆刪除
  3. 完全認同 !
    [版主回覆04/30/2011 22:09:00]妳指Royal Wedding?
     
     

    回覆刪除
  4. 情若無花不結果2011年4月30日 上午7:00

     d 湯有 d 油, 妳有冇隔油瓶。
    [版主回覆04/30/2011 22:08:00]我從來食乜都唔隔油果喎! 而且我覺得妳睇到既只係豬潤溶咗既蛋白質來,唔係成層油浮喺面果隻,用隔油壺係隔唔到既!
     
     

    回覆刪除
  5. 超有同感!!! 好多人特登返屋企睇live..yyyyy??.所以我都冇得揀.... 睇到眼訓 我真係完全冇興趣! 我淨係留意到 Victoria Beckham pregnant?!??! since when.?!?!... kate超瘦好elegant!but個樣好累咁. .. (呀妹都激瘦) Prince William 得體過細佬好多,細佬好似好唔自在+尷尷尬尬咁
    [版主回覆05/02/2011 09:51:00]Victoria Beckham 有咗7個月架嘞,佢想追個女嘛~
     
     

    回覆刪除
  6. 見到你個鹹蛋黃,引到我又心思思喇!
    其實一早見你整時,已經想試,不過一直都唔得閒,好,聽日一於出街市買啲鴨蛋黎試試先得!
    [版主回覆05/02/2011 09:48:00]醃樽鹹蛋好快手之嘛! 快d買鴨蛋試吓整啦~
     
     

    回覆刪除
  7. 係呀,我都完全無睇個婚禮呀!
    不過尋日月睇返啲報導,好似話件「床單」,係要就返個咁「莊嚴」的場合喎!
    [版主回覆05/02/2011 09:47:00]話哂係Royal Wedding,佢件婚紗當然要莊嚴! 預咗唔會見到佢坦胸露臂架啦.......
     
    而家佢件婚紗正係咁既款式,我只係覺得婚紗拖尾剪裁得唔靚啫~
     
     

    回覆刪除
  8. 中國蔬菜直頭係超貴!我屋企距離唐人超市又遠,所以都好少食到中國蔬菜!間中喺 Waitrose 就見到白菜或者小唐菜,不過超貴!
    [版主回覆05/02/2011 09:42:00]鬼超d小棠菜 + 白菜真係細包到把鬼,一包炒埋得果丁屎!  小棠菜無味無道,我都係鍾意食中國菜多d!!
     
     

    回覆刪除
  9. 我見到嗰兩隻蛋王...真想咬落去 我好鍾意食咸蛋王架!
    [版主回覆05/02/2011 09:37:00]我都係鍾意食鹹蛋黃多過鹹蛋白!
     
     

    回覆刪除
  10. 用 麥片又真係幾SPECIAL WO! 但係沖左水定未沖水嫁?? 我今日用左你之前菠蘿包個食譜牙,但半失敗左牙!!! 唔知係咪湯種問題呢...
    [版主回覆05/02/2011 09:34:00]就咁加乾麥皮~ 如果要沖水既,我上面食譜都會話要沖水啦!
     
    唔知妳個菠蘿包有咩唔妥? 所以唔知係咩野出咗問題........
     
     

    回覆刪除
  11. 個鹹蛋好靚wo!整出黎個肉餅送飯一流呀!!
     
     
     
     
    [版主回覆05/02/2011 09:32:00]Thanks Winnie! 依個真係十大好送飯既餸來!!
     
     

    回覆刪除
  12. 原來你第一次做咸蛋蒸肉餅呀...真係估你吾到.....  我上網都見人哋話加燕麥蒸肉餅好滑...但咁耐都未試過....
    [版主回覆05/02/2011 09:30:00]我明明好鍾意食依味,但唔知點解從來都無整過??!
     
     

    回覆刪除
  13. 話說我星期五返工個日....... 成公司既TOPIC就係個晚皇子大婚....... 不停地俾人問究竟你會唔會睇.......... 放工之前30分鐘俾人問左3次............. 珮夫人
    [版主回覆05/02/2011 09:30:00]吓........................!!!!
     
    咁妳有無睇到呀?
     
     

    回覆刪除
  14. 我反而覺得有興趣既 係英國個邊開個D賭法 提材好好笑
    [版主回覆05/02/2011 09:28:00]依度d人乜都賭一餐架啦! e.g. 聖誕落唔落雪.....見慣不怪咯!
     
     

    回覆刪除
  15. 最後我係有睇既...咁岩食飯咪開電視睇下囉 不過只限WILLIAM入場...至到佢地講完個VOW 之後都轉左檯 珮夫人
    [版主回覆05/04/2011 04:10:00]我真係一d都無睇~ 只限第二日網上既硬照咋.....我有少少out 啊!
     
     

    回覆刪除
  16. William 皇子大婚真係好觸目 , 成個世界都好似一齊去婚讌咁 , 但V女我跟妳一樣 都係果一句 , "關我鬼事" haha ! 昨天跟另一半逛逛街 , 走進 Le Creuset Counter , 我用心的再去看看這品牌的品質呢 ! 因我想起V女妳回覆呢 ! anyway , 多謝妳每次在我留言給妳都回覆我呢!
    [版主回覆05/04/2011 04:09:00]我真係唔明點解d人咁興奮? 我地除咗無份去冚佢地果餐之外,佢地個婚禮仲係用納稅人既錢 - 即係我老公有份夾錢比佢地結婚擺酒! 唸起都有少少嬲嬲地呢!!
     
    其實LC / Staub 邊個精細d都無所謂啦,都係見仁見智 + 個人喜好啫!  自己覺得好用啱自己咪得囉~ 我有一個IKEA cast iron pan 都一樣好好用,我好鍾意!
     
    喺我blog 裡面留言既每一位blog 友只要有禮貌,我每一位都會回覆架!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...