2011年4月6日星期三

二人世界四餸一湯 - 2011年4月5日 (附食譜)


青紅蘿蔔煲豬骨豬脷; 玫瑰豉油雞; 薑蔥焗龍蝦; 蒜蓉炒菜心 & 湯渣豬脷2條

最近個幾星期天氣乍暖還寒,仲幾乎晚晚都落大雨!

天氣凍自然想食d食完全身會暖返既食物~  例如:

 星期日 + 星期一連續2日都煮咗大煲湯粉做晚餐 - 翠玉瓜肉片湯螺絲通粉~

之前煮依個係用開節瓜既......

 不過喺蘇格蘭節瓜仲未係時間,暫時未有得賣,所以今次用咗翠玉瓜代替,一樣好食呢!

連續2日都係食湯粉,尋日星期二晚(4月5日)煮返餐正常飯......

早幾日遊blog 見到blog 友整既玫瑰豉油雞好鬼吸引,搞到我又好想食!

其實玫瑰豉油雞我以前都有整過~ 不過知道blog 友今次係用生果日報私家廚房既食譜來整,八卦下我又去睇吓: http://www.youtube.com/watch?v=3HFEfdRO9xs

 哇~~~~~~~~~~~~~~~~ 整成隻雞要用咁鬼多生抽老抽,仲有大大兜冰糖!!

用咁多冰糖個汁一定甜鬼死......整完後keep 住剩低既汁都麻鬼煩啦!  撈飯邊撈得咁多呀!?!?!
之但係依個食譜確係有可取之處喎!

於是我就自行改良調較咗各材料份量,得出一個比較慳家慳材料既"縮骨版"!!

甘草 - 無! 所以無落;

桂皮 - 都無! 所以都無落;

丁香 - 有! 不過唔記得落!!

最後只用咗八角,個汁都好好味啊! 老公勁鍾意~~~~

而且佢個方法真係得架 - 煮雞時唔好蓋蓋,雞皮真係會爽脆果喎!!

 衰就衰在......英國既雞永遠鹵唔上色!!!!

上星期買咗條豬脷煲發財大利湯~

成條豬脷比我食哂 ,不過唔係好夠喉......

 於是再買豬脷來煲湯,今次仲要買夠2條!!

買到好靚豬筒骨,本來唸住煲菜乾湯......

不過尋日遊blog 見到blog 友飲青紅蘿蔔湯,我又流哂口水想飲埋一份!

(我喺食方面真係好容易受外界引誘呢!! )

 最後由原本既菜乾煲豬骨,變咗青紅蘿蔔煲豬骨豬脷~

 煲完湯既豬脷切片,淋埋豉油雞汁真係好鬼正!! 咁又多一個餸嘞~

尋晚本來打算整一味新餸 - 沙律明蝦球!

仲特登攞咗盒虎蝦出來解凍......點知去超市買餸時比我見到龍蝦!

頂! 上星期煮果餐 (網誌)一早plan 定咗煮龍蝦佢地就無貨,搞到要特登去泗和行買兇狠活龍蝦,用個要走油麻煩版方法去煮......

 基於條氣唔順底下,買咗2隻返屋企!

 虎蝦讓位入哂雪櫃,龍蝦打尖先被煮!!
食哂佢地落肚後條氣順返哂! 哈哈~~~~~~~


 翠玉瓜肉片湯螺絲通粉(參考食譜)click here~

 青紅蘿蔔煲豬骨豬脷食譜click here~

 玫瑰豉油雞(改良版)食譜click here~

 薑蔥焗龍蝦(急凍熟龍蝦專用速簡版)食譜click here~

 薑蔥焗龍蝦 (生龍蝦專用少少麻煩版)食譜click here~




5 則留言:

  1. 《Ka MaN 日記》2011年4月6日 上午5:25

    原本唔蓋蓋 D 皮會 爽脆。。。
    真我試下先。。。。。
    你個龍蝦真係好正。。。。
     
    [版主回覆04/06/2011 20:41:00]我都係睇咗果條YouTube 先知架咋!
     
    用熟龍蝦去整薑蔥龍蝦真係又快手方便又好味!!
     
     
     

    回覆刪除
  2. I like all of them especially lobsters. Yummy
    [版主回覆04/07/2011 05:50:00]Thanks Dai Fa Tung! you can make the lobsters too, it's not difficult at all~
     
     

    回覆刪除
  3. 龍蝦好味 ..謝謝分享
    [版主回覆04/08/2011 09:05:00]唔洗客氣!
     
     

    回覆刪除
  4. wa 我勁鍾意食豬脷 ar !!! 睇落都已經覺得好正 *v*
    [版主回覆04/08/2011 09:05:00]配埋個豉油雞汁真係好好食~
     
     

    回覆刪除
  5. Gaileは林家歐巴桑2011年4月8日 下午6:46

    咩叫"兇恨"活龍蝦呀?
    [版主回覆04/09/2011 23:12:00]oops~ 係兇狠先啱!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...