2011年4月13日星期三

一個人食自己 (附食譜)

大家係咪以為Mr.T 返咗香港依幾日,我會掛住佢掛到茶飯不思無心機煮飯食呢?

緊係唔係啦!

我又唔係機械人來,掛住老公都要食飯架!!

不過依幾晚我既晚餐組合的確有少少9唔搭8......


4月10日: 花生眉豆栗子乾煲豬尾 & 煎西冷扒配白飯

中又唔中餐得哂,西又完全唔算西餐......



4月11日: 花生眉豆栗子乾煲豬尾; 蒜香牛肉粒 & 炒菜心

依餐個組合算係最正常!

盒西冷扒有2塊~ 之前果晚煎咗一塊;

第二晚唔想再食煎扒......

 所以將塊扒切丁整咗蒜香牛肉粒!

第一次整依個,我覺得老公一定會鍾意食! 下次整比佢試吓先~

4月12日: 日式青瓜蟹籽沙律 & 台灣香椿醬撈麵

早幾日陽光普照又好鬼熱......

 估唔到前日晏晝(4月12日)竟然會突然落冰雹!!

落完雹天氣轉涼咗好多,本來唔多想食生冷野......

 不過最後為食戰勝咗理性,都係忍唔住整咗依個好想食又想整咗好耐既蟹籽沙律!

 最多整多碟麵來平衡一下冷熱!!

 依樽台灣香椿醬用來撈麵真係幾好食! 下次試吓用來炒飯先~

4月13日: 火腿扒煎蛋飯 & 炒菜心

見雪櫃剩返幾條菜心仔,順手炒埋佢啦~

仲有幾粒鐘老公就返來嘞! 今晚唔洗食自己嘞~~~


 花生眉豆栗子乾煲豬尾食譜click here~

 蒜香牛肉粒食譜click here~

 日式青瓜蟹籽沙律食譜click here~



19 則留言:

  1. Kanny...yan's Blog2011年4月13日 下午6:09

    Haha...小別勝新婚~~
    唔知香港有無 香椿醬賣呢? 得閒去永x搵下先~~
    [版主回覆04/15/2011 22:52:00]我都唔知香港有無香椿醬賣啊~  不過油麻地永安樓下真係好多台灣食品賣架! 有時間去行吓吖~
     
     

    回覆刪除
  2. 一個人食飯也來得這麼豐富 , 佩服呀! 而我.... 如果一個人 , 生果鮮奶便是一餐了! 其實我喜歡入廚 , 但較喜歡煮給別人品嚐 , 一個人時簡簡單單已可以呢!
    [版主回覆04/15/2011 22:48:00]我以前讀書時自己一個人住習慣咗一個人煮飯開餐嘛! 所以就算而家得我自己一個人食飯,我都會照煮~
     
    我唔鍾意食甜野,所以幾乎完全唔食生果,用生果來代正餐對我來講唔work 啊!
     
     

    回覆刪除
  3. 你係咪好鐘意煮嘢食呢?一個人都煮飯食
    [版主回覆04/15/2011 22:43:00]係呀~ 我又鍾意煮又鍾意食! 而且一個人都要食飯架!!
     
     

    回覆刪除
  4. 好乖女啵 一個人都有心機煮 我通常一個人都唔會煮啦 求求其搵d野食飽就算
    [版主回覆04/15/2011 22:42:00]一個人都要食飯架嘛!  而且老公吩咐落叫我唔准食公仔麵當飯......
     
     

    回覆刪除
  5. 我自己一個食飯又係九唔搭八...有時玩晒Fushion架...honey返嚟, 會煮咩呢?
    [版主回覆04/15/2011 22:41:00]我依幾日都好有fusion feel 啊! 中西合壁,日本 + 台灣.....
     
     

    回覆刪除
  6. 一個人食飯都咁豐富 , 佩服呀! 我哋三母女都冇咁豐富!
    [版主回覆04/15/2011 22:30:00]Mr.T 返香港前吩咐我要好好食飯嘛! 而且我一向大食慣.....
     
     

    回覆刪除
  7. 我而家冇野做唔想晚晚出街食開始買餸煮飯不過就冇妳咁豐富
    原來一個人食飯都唔係好悶真係想食咩都得
    [版主回覆04/15/2011 22:29:00]我一向同Mr.T 一齊開餐大食慣嘛!
     
    係呀~ 自己一個人食飯都可以好好enjoy 吓煮野既過程!
     
     

    回覆刪除
  8. me McDonald only.
    [版主回覆04/15/2011 22:28:00]i dont really like McDonald's! i think my own cooking is a lot better!!
     
     

    回覆刪除
  9. 其實有時我自己一個人食飯都會好似你咁煮得好豐富架
    唔知點解呢覺得就算得自己食,都要食得好D先滿足到自己咁XD
    個沙津好足料啵
    [版主回覆04/15/2011 22:21:00]自己一個人食飯已經好寂寞,所以更加要食好d!
     
    自己整幾時都足料過出街食! 抵好多呢~
     
     

    回覆刪除

  10. 我又係好鍾意食呢個架!
    [版主回覆04/15/2011 22:16:00]咁妳又整啦! 依個超容易,而且抵過出街食好多呢~
     
     

    回覆刪除
  11. 妳一個人食都好豐富喎 我好多時都係一菜一肉不過煮堆就分2餐食
    依家d天氣真係反常, 香港呢幾日熱到 我終於都病左啦 睇左醫生個人仲
     
    [版主回覆04/15/2011 22:15:00]一個人都要食飯架嘛!  而且Mr.T 吩咐落叫我唔好食立雜野......
     
    Mr.T 都話香港好鬼熱! 妳病咗要休息多d,飲多d水補充水份啊! 蟹籽沙律依d生冷野唔好食住嘞,好返先整啦! 要快d好返啊!
     
     

    回覆刪除
  12. 一個人餐餐都好豐富 而且好yummy
    [版主回覆04/15/2011 22:12:00]一個人都要食飯架嘛!  自己一個人食飯更加要對自己好d呢!!
     
     

    回覆刪除
  13. 一個人餐餐都好豐富 而且好yummy

    回覆刪除
  14. 請問你的蟹子在那麼買到架?  一個人都食得好豐富呀!!
    [版主回覆04/16/2011 00:34:00]蟹籽喺泗和行硬櫃買既,好似雪糕咁上下一桶仔架! 有排都用唔哂呢~
     
    一個人都要食飯架嘛!
     
     

    回覆刪除
  15. THANKS! 我這裡無泗和行呀!   唔通要去LONDON或GLASGOW入貨....
    [版主回覆04/16/2011 09:59:00]唔洗客氣!
     
    其實未必一定要泗和行先有既,我依度有其他中超都有急凍蟹籽賣,妳睇吓妳附近既中超有無入貨~
     
     

    回覆刪除
  16. 我一個人時大多數都食即食麵咋 , 費事又洗一大埋碗碟嘛!
    [版主回覆04/16/2011 09:58:00]老公返香港前吩咐落唔准食即食麵當飯嘛~ 而且即食麵我通常迫不得已情況下先會食......
     
     

    回覆刪除
  17. KwokMan kuen eunice2011年4月17日 上午5:50

    全部都係1人晚餐
    [版主回覆04/18/2011 06:50:00]係呀~ 果幾日老公返咗香港,得我一個人自己食飯嘛!
     
     

    回覆刪除
  18. 睇唔出你可以食到咁多飯喎!
    [版主回覆04/20/2011 06:24:00]我係飯桶來架! 無飯我會連餸都食唔落架!!
     
    一個人食飯時我會用大湯碗裝飯 - 因為無人幫我去廚房盛飯嘛!
     
     

    回覆刪除
  19. 唔中唔西好有殖民地港式西餐FEEL~
    [版主回覆05/04/2011 04:11:00]
    哈哈~~~~ 妳形容得好鬼貼切呢!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...