2011年4月21日星期四

金銀菜紅蘿蔔羅漢果煲豬腱


1. 豬腱洗淨,汆水瀝乾備用。

2. 大白菜洗淨瀝乾; 菜乾浸軟洗淨; 紅蘿蔔批皮切件備用。

3. 羅漢果、蜜棗、無花果、南杏和北杏各適量洗淨瀝乾。

4. 水大滾後先放入豬腱,再放入其他材料。


5. 煲至水再大滾後,轉慢火再煲3小時,用鹽調味即成。




10 則留言:

  1. 呢個湯我都成日煲,好好飲o架! 復活節快樂!
    [版主回覆04/23/2011 08:30:00]我之前一晚食咗打邊爐即時感覺有少少熱氣,所以煲依個湯潤返吓!
     
    Happy Easter 雀后!
     
     

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆04/23/2011 08:29:00]
     
     

    回覆刪除
  3. KwokMan kuen eunice2011年4月21日 下午10:42

    嘻嘻!禁岩我今日都諗住煲呢個湯
    [版主回覆04/23/2011 08:28:00]之前一晚食咗打邊爐有少少熱氣,所以要煲依個湯潤返吓!
     
    Happy Easter eunice!
     
     
     

    回覆刪除
  4. (Empty)
    [版主回覆04/23/2011 08:27:00]
     

    回覆刪除
  5. 呢個湯很清甜,    我夏天都常常煲。我的仔仔,  起碼飲4、5碗。
    [版主回覆04/23/2011 08:25:00]係呀~ 依個湯好滋潤架! 之前一晚食咗打邊爐有少少熱氣,所以煲依個湯潤返吓~
     
    Happy Easter chumama!
     
     

    回覆刪除
  6. 復活節快樂
    [版主回覆04/23/2011 08:24:00]Happy Easter Andrea!
     
     

    回覆刪除
  7. 復活節快樂 
    [版主回覆04/23/2011 08:24:00]Happy Easter Katie!
     
     

    回覆刪除
  8. 呢個湯好好味!復活節快樂
    [版主回覆04/23/2011 08:24:00]係呀~ 仲好滋潤呢!
     
    Happy Easter Jenny!
     
     

    回覆刪除
  9. Gaileは林家歐巴桑2011年4月22日 上午8:47

    前幾日喉嚨痛到我屎,飲返碗湯潤一潤先
    [版主回覆04/23/2011 08:22:00]我前日食完冬蔭打邊爐,瞓覺時都少少來料呀! 所以尋日即時煲依個湯潤返吓先!
     
     

    回覆刪除
  10. 你好呀~ 多謝分享~~~
    我都係用LC煲 煲呢個湯,煲咗3個鐘後發現唔見咗一半水 (已經轉中細火)>.<// 請問你會唔會有咁既狀況? 其實係咪要自己煲果陣要加下水?
    [版主回覆08/28/2012 19:29:44]唔好客氣~ 我無資格教人,大家當傾吓計互相交流吓咁啫!
    [Anna Wong回覆08/28/2012 10:02:53]多謝Mrs.T教導~ 我會再試下 其實我係新手^^ 我會黐實你個BLOG~ 你個BLOG太正啦!
    [版主回覆08/27/2012 17:59:17]妳好~ 煲湯用咩煲都好,永遠都係用小火架! 煲湯果3小時只要小滾(simmer) 就已經足夠~ 我煲湯煲完3小時後有9成幾架! (煲湯唔可以中途加水!!)

    尤其LC依種導熱 + 聚熱效果強既煲,用高溫加上slow cook 好浪費能源啊!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...