2011年4月27日星期三

木瓜日月魚煲雞腳


1. 豬腱洗淨汆水; 雞腳剪去趾甲洗淨瀝乾備用。

2. 日月魚適量洗淨略浸。

3. 木瓜批皮去核及切件備用。

4. 水大滾後先放入豬腱和雞腳,再放入木瓜和日月魚,加入果皮、蜜棗和南北杏各適量,大火煲至再大滾後,轉慢火煲3小時,用鹽調味即成。



15 則留言:

  1. 黎飲番碗靚湯水先 
    [版主回覆04/28/2011 01:59:00]隨便啦Katie! 日月魚明目呀,可以補補對靚眼~~~
     
     

    回覆刪除
  2. 哈哈又有靚湯飲,    你煲湯水都好叻!  
    [版主回覆04/28/2011 01:58:00]過獎嘞chumama! 都係跟V婆婆V媽媽學再加埋經驗~
     
     

    回覆刪除
  3. 點解豬腱會有豬皮既?
    [版主回覆04/28/2011 08:54:00]依度買豬腱係成隻豬前腿((即豬踭)連皮咁買架! 
     
    洋人只識豬扒、排骨 + 柳梅~ 豬腱喺度唔值錢,賣得好平架!
     
     

    回覆刪除
  4. 《Ka MaN 日記》2011年4月27日 下午5:13

    嘩....
    有 豬腱,有雞腳,有木瓜仲有日月魚...
    呢煲湯一定好甜啦..!! 
    [版主回覆04/28/2011 08:46:00]木瓜清甜 + 日月魚鮮甜 = 湯超級甜!!
     
     

    回覆刪除
  5. 其實豬腱煲湯,都好鬼甜。   係佢地走寶。
    [版主回覆04/28/2011 19:41:00]洋人煲唔似我地中國人煲老火湯嘛!
     
     

    回覆刪除
  6. Gaileは林家歐巴桑2011年4月27日 下午11:55

    搵哂成個街市都冇雞腳賣,激屎
     
    不過比我唸到木瓜雪耳煲瘦肉喎,我唸應該都唔錯
    [版主回覆04/28/2011 19:40:00]妳下次見到有雞腳賣時,買定一咋包好(唔好洗喎!)放冰格嘛!
     
    煲雪耳瘦肉好吖~ 加多碗花生落去都唔錯架!
     
     

    回覆刪除
  7. 我都試下煲先~
    [版主回覆04/28/2011 19:36:00]煲啦~ 煲啦~ 依個湯滋潤又明目呀! 補補騫寶寶對精靈大眼睛!!
     
     

    回覆刪除
  8. 我都係時候煲雞腳湯飲
    [版主回覆04/28/2011 19:34:00]哈哈~~~~ 係喎,妳開始跑步要補吓對腳喎!
     
     

    回覆刪除
  9. 好想飲啊,啲 雞腳點辣椒豉油,好好味架!!
    [版主回覆04/28/2011 19:34:00]依個湯真係好好飲,滋補又明目呢~
     
    雞腳我沾美極一樣好好食!
     
     
     

    回覆刪除
  10. Gaileは林家歐巴桑2011年4月28日 上午6:27

    明白,我搵到會買大咋返黎(唔洗)放入冰格存貨
     
    嘻嘻~~我冇加花生,不過我有加眉豆,一樣好好飲
    [版主回覆04/29/2011 22:20:00]妳又好野喎 - 24cm 妳都煲到靚湯!  係呀~ 加眉豆都好好飲架~~~
     
    我尋日去睇咗個24cm,夠哂我用來煲粥! 因為我而家用來煲粥個易潔煲都係24cm,我唸我會買個24~
     
     

    回覆刪除
  11. 塔羅女神-王姬2011年4月28日 上午9:20

    張相D餸排得好靚呀!擺哂post 咁!超靚呀!
    睇你的blog 真好! 成日都見到D我未見過的食材呀!日月魚係唔係o係D海味鋪有得賣架?
    [版主回覆04/29/2011 22:14:00]Thanks 塔羅女神!
     
    係呀~ 日月魚喺海味店有售! 不過市面上好多日月魚係假貨,煲起上來會有臭腳味架!!  所以如果唔係買慣唔識分既話,最好幫襯一d信譽較好既大店~
     
     

    回覆刪除
  12. 真係未試過用木瓜煮呢個湯 多謝V女 我又有新湯水啦
    [版主回覆04/29/2011 22:12:00]未試過就試吓啦! V媽媽之前煲過依個湯比我飲,好好飲架!
     
     

    回覆刪除
  13. Gaileは林家歐巴桑2011年4月29日 上午7:39

    係因為佢地台灣人唔同我地香港,佢地飲湯係要連湯渣一齊食(佢地唔鐘意湯渣點豉油)所以我個24cm煲湯就岩哂咯...
     
    我都估到妳會買24架嘞,for自己一個煲粥26太大,咁幾時行動呀?
    [版主回覆04/29/2011 23:31:00]我都會食湯渣架!   不過比個24我滾湯就得,煲湯就好有難度嘞~
     
    我之前無留意我而家用來煲粥個易潔煲有幾大,尋日去睇個24,覺得同個易潔差唔多size,返屋企度一度果然係24! 一來我老公唔嗜粥,二來粥我只會keep 一晚,所以唔洗咁大煲~
     
    我唸住睇埋個27 oval 先,同24 round 容量一樣,不過尋日shop 無27 oval,得閒去第二間睇埋先決定~
     
     

    回覆刪除
  14. 我本身好少用blog不過就好鐘意睇食譜煮下新野..
    偶然見到你個blog.. d recipes多到呢.. hahha.. 一個字.. "正"呀!
    我想問呢.. 日月魚英文係咩呀.. 因為我住係melbourne好似唔覺有日月魚買啊..
    [版主回覆07/14/2011 03:25:00]妳好啊YO~ 歡迎妳!
     
    我唸日月魚無正式既英文明,我只見過人地叫做"Yat-Yuet Fish"!
     
    蘇格蘭都無日月魚賣架! 係我返香港時帶過來架~ 不過妳住澳洲就唔好帶咯~
     
     

    回覆刪除
  15. oooooo.. 一場歡喜場空tim.. 我仲諗住你o個邊有得買可能我lee邊都有.. haha.. 咁唯有返香港先煲黎飲下啦.. 唔該晒你呀.. =] btw, 我諗住今個禮拜試下整雪糕.. 好緊張呀.. XDD
    [版主回覆07/14/2011 18:30:00]唔洗客氣~  妳果邊有無中國人開既海味店架? 或者可以試吓問!
     
    祝妳整雪糕成功啊! 加油~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...