2008年3月28日星期五

5遊花都 - 第4日(3月27日) 朝聖 + 歸巢......


第4日: 終於來到4日旅程最後一日~ 超依依不捨!!!!! (次次去親旅行都係咁既衰樣~) E~~~~ 臨走竟然好鬼好天!!!!!!!!!

 check out 酒店後,喺酒店留言簿上既留言......


 臨走前第一件事就係去LV旗艦店朝聖! 入去打個白鴿轉,咁就冇咗880euro...個死人sales 問老公想比euro 定英鎊~ 又話如果比euro 簽咭會收手續費乜乜物物......所以老公比咗英鎊~ 我地又冇得退稅...返到英國一check,先知比起喺英國買仲貴咗幾十鎊!!!!!!! 正一死人頭!!!!!!!!!!



 由於我太虔誠地朝聖~ 買完土產已經時間緊迫! 加上仲未影凱旋門(又唔係未影過...唉!!!!) 冇時間慢慢嘆午餐...又去Quick 拿拿淋食兩個餐~

 食完野喺凱旋門前係咁二影咗幾張相......
 就要去搭車走人~ (好唔願意地!)


 88 巴黎既天空~~~

4 則留言:


  1. d 雲好得意~!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆03/29/2008 23:29:00]最衰坐喺機翼位~ 如果唔係,依張相仲可以靚d!!!!!

    回覆刪除
  2. 個個女人都中意LV..除左我例外...
    [版主回覆03/31/2008 15:58:00]我從小已比媽咪訓練到成為LV fan!
    我得閒會將所有LV (唔止得手袋~)攞出來影張"全家褔" ...... 我老公會話好壯觀 + "妳係咪好得閒呀?"

    回覆刪除
  3. 睇晒你嘅遊花都篇~超正
    [版主回覆03/31/2008 16:00:00]thank! 我仲以為妳地會覺得另類添 - 去巴黎買鑊剷!!!!

    回覆刪除
  4. 我以為你臨走都係食日本野添
    [版主回覆04/03/2008 17:09:00]都想架! 不過買完LV唔夠時間咋~ 如果唔係整多個壽司串燒套餐都仲得架!!!!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...