2008年3月11日星期二

為食收藏品

除咗整真+假野食之外,仲買埋一堆食物形既野......




初初搬屋入伙時買既壽司cushion~ 果時買都要£20一個! 呻笨~~~


喺一個美國website 上網買既蝦壽司cushion~


舊年9月返香港喺CitySuper 買既雞脾cushion~
 

雪櫃磁石: 細粒壽司 - 日本website 上網買; 布壽司磁石 - Barcelona honeymoon 時買; 豬仔(個身無厘頭寫住"I love sushi"...) - N年前喺倫敦跳蚤市場買........



5 則留言:

  1. 個蝦壽司cushion 好得意!
    [版主回覆03/13/2008 01:18:00]其實果個website 仲有好多其他款既壽司架~
    不過其他款唔係好靚...

    回覆刪除
  2. 咁你仲有無個website 呀?
    你淨係鍾意儲壽司?
    [版主回覆03/13/2008 02:30:00]我仲有個website 呀! 妳想要?
    我 唔係 淨係鍾意儲壽司架~
    基本上只要係得意既食物形,
    我都會鍾意!

    回覆刪除
  3. 我都覺得好得意o架..不過多數係睇無買..
    我尤其鍾意睇人地煮野食! 哈哈~
    如果可以的話, 你send 個website 我睇下吖? 其實我八掛想睇下有乜款~
    [版主回覆03/13/2008 03:08:00]我想問吓點send 比妳呀?
    因為我仲係唔係好識點用...
    可唔可以直接post 條link 出來架?
    我唔係好想同人買廣告...

    回覆刪除
  4. 呀! 你可以黎我個blog 度私人回應吖! 咁樣只有我睇到, 人地睇唔到o架! 唔該哂呀!
    [版主回覆03/13/2008 17:22:00]係喎~ 冇問題!
    啱啱睇過個website 有新貨!!!!
    我可能會買個枝豆cushion~~~

    回覆刪除
  5. oh我鐘意個sushi cushion呀!現在仲有乜得買呢!
    [版主回覆06/12/2008 00:18:00]有得賣! 仲有好多其他款架~ 不過我覺得蝦最得意!  妳去依個website email 佢地: http://www.theoriginalsushipillow.com/home.html  
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...